14-08-2016, 13:41 PM
(23-02-2016, 13:46 PM)h2rra Kirjutas: Elust enesest... VW jetta, naisterahvas kurdab, et salong külm. Paljudes "servicedes" remonditud, kuid soojaks ei lähe. küll termostaate vahetatud ja nina taevasse tõstetud. Lõpuks üks külamees märkas, et veepumba rihm on valesti paigaldatud ja pump käis tagurpidi...Kuna talvised külmad hammustasid valusamalt, kui arvestasin, siis tuli korrastamine ette võtta ja näitlike pilte juurde.
Samas üks lugu Suurema Peugeot liikuriga, millel süüte välja keeramisel sulgevad El. mootorid õhukanalite luugid. Kuna lõdviku pragunemise tõttu irdus osa tosooli, siis uhati vett peale ja kapotialune oli aurune. Aurune õhk liikus ka läbi kanaliklappide ja peale paaritunnist seismist auto enam kunagi soojaks ei läinud, kuna oli TALV ja õues külm. Klapid suleti ja samas ka külmusid. Süüte sissekeeramisel mootorid aga lõhkusid klappide avanemise plastik hoovad jakülm õhk pääses salongi ilma soojendus kärge läbimata.
Sama efekt on ka GAZ 53 kabiiniga ja soojendus radikaga, kuna osa külma õhku ei läbi kärge ja aknad on jääs, pane sa sinna nii kiire vent mootor, kui tahad. Radika kärje vahed (paisupaakide juures) on liiga suured ja need olen lihtsalt porolooni täis toppinud, et kõik see külm õhk läbiks KÄRJE.
Ps. Kirjutise lõputekst on suunatud Hr. M laanelepp`ale Kui uksed tihedad sõidan T särgiga talvel GAZ 53`ga
Suurte vahede kinni toppimine porolooni tükkidega
Samuti tihendada kere ja radiaatori kärje vahed. toppida, või montaaži vahuga väikese survega sest vaht paisub.
Lõpuks lõigata torude ümber pehmest ja paksemast materjalist tihendid, et surutav õhk läbiks ainult eelsoojendatud kärje ja ei tungiks kapoti alla, kus on niigi palav. Korpuse paigaldamiseks kasutasin jällegi väikse survega lastud montaazivahtu ja koostasin poltidega
S_itt suusailm ja tali võivad tulla
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA