22-08-2016, 16:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2016, 16:17 PM ja muutjaks oli klaave.)
(22-08-2016, 13:43 PM)muska71 Kirjutas:N las jääda külge on omal turvalisem, annab kohe märku kui mõni faas kuskil keresse taob ja lööb automaadi välja. B tüüpi lülitiga ei tasu mootorit käivitada, ei pruugi õnnestuda. C tüüpi lüliti on selleks.(22-08-2016, 12:54 PM)alfredo Kirjutas: Panen h2rrale(tänud kaasa mõtlemast) pildi ka värskelt lahti võetud ja kaua seisnud ühenduskarbist. huvitaval kombel seal N ühendust polnudki, kuigi väidetavalt oli tööd teinud aastaid.
Hr.klaave, kas ma saan õieti aru, et N tuleb lahti ühendada? Uuel ühendusel panin N ka ilusti maanduse märgi alla, aga ehk mõtlesin üle?
Mootori maandus e tee kunagi paha.Toas 220v nulli ja faasi vahe kutsuti vist majapidamisvool,faaside vahel 380 ja 3 faasi see juba tööstusvool.Vot seda kolmnurka ja mitte kolmnurka ei oska a mina ja lähen targemate juurde.
Pildil oleval klemmliistul pole muud teha kui panna faasid külge ja proovida käivitada. Kui pöörlemissuund ei sobi, tõsta kaks faasi otsa omavahel ringi ja asi muudab suunda. Y ja kolmnurk ühendust pole sellel mootoril vaja teada, sest kui õigesti mäletan siis mootori sildil oligi nendest märgitud ainult üks variant, ja mootor selles variandis töötabki, teist lihtsalt pole. Vaatasin kaane all olevat skeemi ja tundub et kaas on kuskilt teiselt mootorilt. Sinu mootori klemmliistul ei anna midagi valida ja pannes otsad külge hakkab tööle. Mootori sildil on 15A töövoolu, seega ei ole päris kindel et 16A C lüliti käivitammiseks parim lahendus on, kuna käivitus vool on mootoritel kuni 7 kordne töö vool, oleneb kui raskelt käima läheb muidugi.