14-09-2016, 17:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2016, 17:28 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
(14-09-2016, 10:24 AM)hulgus Kirjutas:(13-09-2016, 21:56 PM)CHRhmm Kirjutas: kes rääkis võimsusest... järgnevad masinad on vist liiga lahjad, et haagiseid vedada...
Chrysler 300C V8 5,7 HEMI pidrutiteta haagis reg. mass 450kg näidake mulle sellist haagist
Chrysler sebring 2,7 V6 piduriteta haagis reg mass 450, piduritega 455 kg
Näita mulle ka, kust sellise rea välja lugesid?
Hetkel kehtival EE reg. tunnistusel on üks rida, kus kirjas "haagise lubatud suurim mass" O1 piduritega, O2 piduriteta.
Minu igapäevaliikuril siis vastavalt 1820 ja 700kg.
Kõrval Respo haagise reg. tunnistus, kus reg. massiks 750kg, tühi 200, ehk kui selle sappa võtan, siis maks koorem ainult 500kg .
EE reg tunnistuse vastavatest lahtritest, millele viitad.
Käru suuruse annab tegelikult tehase sertifikaat ja ARK ei ime neid pastakast. Vaatasin ametliku Chrysler LLC väljastatud tingimusi ja seal ongi toodud vähemalt sebringule maksimaalne järelveetava asja mass LB-des ning teisendades saabki 455kg...
Eks see ole ka seotud auto ehituse ja tehase enda garantii igal juhul tagamisega põhimõttel "pigem lubame vähem, kui hiljem klatime jamasid"
Mis masinast sa räägid, et selliseid numbreid hõikad (1820 ja 750)?
Voyal vähemalt RG-l oli vist ikkagi 1650 piduritega ja 750 piduriteta - krt ei mäleta enam aga piduritega haagis oli üle 1500.
rLubatud suurim mass = reg. mass ;
Härra politseinikud võrdlevad passides numbreid ning neil on täitsa kama, kas su käru on tühi, on seal üks telliskivi, või on mingi kuhi koormat.
Lihtsalt hakkavad kahtlema kuhja massis, siis ajavad su käru kaalule...
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid