Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(13-10-2016, 08:12 AM)sugraM Kirjutas:  
(11-10-2016, 21:49 PM)alfredo Kirjutas:  
(11-10-2016, 21:02 PM)sugraM Kirjutas:  [quote pid='404367' dateline='1476206293']

Mäealuse tänaval käisin kunagi otsimas metallitöö firmat....

Carstopis oli vähemalt toona seade, mis treis kettaid auto küljes. Ehk siis üks seade vedis ketast ringi ja teine kinnitati supordi asemele mis siis treis. Ehk siis võimalust, et treitakse kõveraks ei olnud. Samuti jäi ära mahavõtmise ja tagasi panemise vaev.[/quote]

Kui supordi asemele mingi jublaka pead kruttima, siis pole see ketta mahatõstmine enam mingi vaev. Tavaliselt kukuvad ise küljest ära, kui just kinni pole roostetanud. Ja samas saad ära määrida, et hiljem lihtsam eemaldada oleks.

Aga nüüd tõsisematel teemadel.
Ostas olid müüa mõned vanad kerghaagised. Vaatasin minagi neid ja mõtlesin, et mõne vana puurondi vedamiseks kuluks üks endalegi marjaks. Algas asi paari sotiga, lõppes kogu lugu absurdiga. Näiteks 94 aasta respo läks 553-ga kuhugi laia ilma peale. Mingil hetkel tegin tollele pakkumise 350 peale ja kohe kahetsesin ka, et krdi palju. Kauaks seda ostmishirmu muidugi polnud, sest head inimesed tõstsid aga panuseid.

Küsimuseks oleks siis, et miks meil puudub mõistlik järelturg sellistele riistapuudele, kuhu nad kaovad, et uuesti turule ei tule. Lüües näiteks lahti a24, siis esimese 50 tulemuse hulgas on näha kaks kasutatud haagist, uusim 2005-st aastast ja maksaa 700 raha. Mõistan, et raha on vaja ja küsida tuleks võimalikult palju. Aga mina ei tahaks vana asja eest kindlasti nii palju väljutada. Kui auto hind langeb kümne aastaga umbes 10 prossani uue eest küsitust, siis miks selles sektoris sama loogika ei toimi?


NB.Kui kellelgi on mõni vanem(odavam) kolmemeetrine haagis mõistliku raha eest pakkuda, siis võiks teada anda küll.

(14-10-2016, 18:42 PM)alfredo Kirjutas:  ...
Aga mina ei tahaks vana asja eest kindlasti nii palju väljutada. Kui auto hind langeb kümne aastaga umbes 10 prossani uue eest küsitust, siis miks selles sektoris sama loogika ei toimi?


NB.Kui kellelgi on mõni vanem(odavam) kolmemeetrine haagis mõistliku raha eest pakkuda, siis võiks teada anda küll.

Rolleyes Palju see "mõistlik hind" ka oleks siis?

Erinevalt autost teenib kerghaagis mõistliku pruukimise korral kaua. Lollkasutaja tapab selle jälle kiiresti täitsa surnuks.  Mõlemal juhul ei lähe midagi järelturule. Lihtne ju.

Ma ka ei näe põhjust oma 2007. aasta Respot alla 500.- ära anda, olgugi majas ka lamavoi. Aastane üv ja kindlustuse kulu on sedapalju väike, et las seisab pealegi varju all. Teinekord hea võtta. Cool Ning neid "teisi kordi" koguneb igas kuus õige mitu.

(14-10-2016, 17:16 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No endalgi juhtunud suvisel soojal aal.... kuivas niisama ära ja kuna osa läks nagunii lihvimise alla siis sai see kiht õhuke mis alles jäi.  Mis tehtud see tehtud.... Big Grin

Hmm,ohh see kohe väike kergendus,et ka teistel juhtub,niikui öeldakse,kes teeb sel ...ja lihvimisse läheb see jh


(14-10-2016, 17:04 PM)Marko Kirjutas:  Reaktsioon läheb suure tõenäosusega mõnest mikronist läbi küll.

Tegelt niikui väike tähelepanek jäi mainimata,et 1 krunt ja det.tuli erinevus,st.et oli justkui tooni erinevus,hele-tume vms.Need on jh juba kuivanud tk.aega.
Tänud.

(14-10-2016, 20:32 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-10-2016, 18:42 PM)alfredo Kirjutas:  ...
Aga mina ei tahaks vana asja eest kindlasti nii palju väljutada. Kui auto hind langeb kümne aastaga umbes 10 prossani uue eest küsitust, siis miks selles sektoris sama loogika ei toimi?


NB.Kui kellelgi on mõni vanem(odavam) kolmemeetrine haagis mõistliku raha eest pakkuda, siis võiks teada anda küll.

Rolleyes Palju see "mõistlik hind" ka oleks siis?

Erinevalt autost teenib kerghaagis mõistliku pruukimise korral kaua. Lollkasutaja tapab selle jälle kiiresti täitsa surnuks.  Mõlemal juhul ei lähe midagi järelturule. Lihtne ju.

Ma ka ei näe põhjust oma 2007. aasta Respot alla 500.- ära anda, olgugi majas ka lamavoi. Aastane üv ja kindlustuse kulu on sedapalju väike, et las seisab pealegi varju all. Teinekord hea võtta. Cool Ning neid "teisi kordi" koguneb igas kuus õige mitu.

Lgp.Ksf.Võsa. No 500 on natuke vähe, mida loodad saada, kavalam oleks turult vähemalt 1000 praegust raha välja võtta. Ta sul juba sisse sõidetud. Ja devalveerimine toimub alati ootamatult. Täna müüd 500-ga, loed terve õhtu raha aga homme ei saa uue vahetuskursi järgi poest enam pakki tikkegi.
Peaks hakkama vist vanade veinide ja kulla asemel kerghaagiseid  varuma, erilist hävimisvõimalust inflatsioonikeerises ja maailmamajanduse kukerpallides ei tundu sellise investeeringu puhul tulema. Kaevad maa sisse ja käid vahete vahel kuulatamas, kuidas raha kasvab, oojah. Lgp.ksf Kass võiks siit teema üle võtta, mul ei tule see nii hästi välja.

No väike näide ka juurde, muidu keegi võib arvata, et ajab mingit kiusu, kuna on vaene ja armuke ei andnud jne.
Jah, saan aru, et üks rattapaar on rohkem, aga muud näitajad samad. Osta uus(soodushind1499) või paiguta oma säästud turvaliselt vanasse(soodushind2000).
Hoolimata pikaaegsest orjapõlvest ja okupatsiooniikkest on eestimaalane säilitanud oma ürgse optimismi. Mingi edasimüüja tutvustsest lugesin veel välja, et lisavarustusena on kasti väliskülgedel neli(4!!!) kinnitusaasa ja põhi on tehtud paksust(!!!!) 12mm vineerist. Lisaks kere veel tsingitud ja rattad on ümmargused all, seda vaatasin küll pildilt ise, aga ikkagi.. Uskumatu, mida meie väike aga tubli vabariik suudab maailmale pakkuda.

P.S.Mõistlik hind jääks kuni kümne aasta vanuse kasti puhul sinna 200-300 vahele, võib vajada ka väikest nokitsemist, uus ei pea välja nägema.

(15-10-2016, 08:50 AM)alfredo Kirjutas:  ...
P.S.Mõistlik hind jääks kuni kümne aasta vanuse kasti puhul sinna 200-300 vahele, võib vajada ka väikest nokitsemist, uus ei pea välja nägema.

Aga kas Sa ise oleksid 200 € nõus müüma registreeritud ja põhjusmõtteliselt tarvitamiskõlbliku haagise, mille eest oled ise maksnud 1000 kanti?  Palun ausalt, eksole.

Utiili liigub vahel kilohinnaga ka - lihtsalt peale peab sattuma.

Ning alati on võimalik tuua Soomes suusareisil või Norras lõhestamas käies sealt soodus haagis Toungue Neil on säärased priboorid veidi kauem pruukida olnud.

Mis toodud näidetesse puutub, siis on ülekohtune panna haagise hinda kaane maksumus. Haagis ise on ju ainult 1000 ja ma ei leia küll seda ülekohtuselt palju olema. Ikkagi uus asi.

Mis aga minu maintud hinnanumbrisse puutub, siis see peaks selgelt ütlema vähegi asja tundvale inimesele, et mul ei ole müügisoovi. Lihtsalt kõik me oleme müüdavad, mõned on lihtsalt natuke kallimad, kui teised, eksole.

(15-10-2016, 08:50 AM)alfredo Kirjutas:  Lgp.ksf Kass võiks siit teema üle võtta, mul ei tule see nii hästi välja.
Ega alla ka ei jää. Sama veini ostnud ve?  Big Grin Mina joon omatehtud peeti ja vot sellega ei õnnestu, inemised lähevad kurjaks mo jutu pääle...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(15-10-2016, 10:03 AM)Basilio Kirjutas:  
(15-10-2016, 08:50 AM)alfredo Kirjutas:  Lgp.ksf Kass võiks siit teema üle võtta, mul ei tule see nii hästi välja.
Ega alla ka ei jää. Sama veini ostnud ve?  Big Grin Mina joon omatehtud peeti ja vot sellega ei õnnestu, inemised lähevad kurjaks mo jutu pääle...

Tõsi on, tuleb vist isegi paremini välja! Ausalt öelda, päris jube on lugeda, räige värk ja "hillitsetud sarkasm" nagu proua Kersna ükspäe Postimehes noomis. Kui ise kirjutad, siis ei saagi aru, et nii kole asi välja tuleb, laulmisega sama moodi.
Aga ksf! Basiliole väike näpunäide - paku teistele ka ja siis nad ei lähe nii kergesti kurjaks So jutu pääle.......

Väike küsimus seoses autokooliga...
Hetkel olen õpingute piisavalt kaugel, et sain õpingukaardi enda kätte(loe: tohin koos juhendajaga sõita). Sõber(load olnud juba 5 aastat) teeb juhendaja paberi ära. Kui näiteks ema kirjutab vabas vormis volituse, et lubab mul sõita koos selle sõbraga, kas sellest piisab?

(14-10-2016, 16:15 PM)Veskioja Kirjutas:  Tervitus.
Kogemata,või kiiruga vms.läks kruntimise käigus,krunt ilma kõvendita,aint lahustiga.Loll lugu mida niikui pole kunagi ennem juhtunud.Kuna kõvendi lahusti,totsikud enmv.identse väljanägemisega,need plastikust mahuanumad.Mis nüüd küll teha,saab ei mäleta ka enam,millisele det.sai see peale.On ehk õhkõrn lootus,et see krunt kõlbab sellisel kujul pahtli alla,ideepoolest kui klotsiga üle lükata,peaks aru saama.See peaks sealt eralduma vist peris kergesti vbl.???

Suvel soojaga sai sama ämber tehtud. Vale kõvendi läks sisse. 1:3 suhte asemel 1:25-ga.
Kuivas soojas ja päikese käes ära 24 tunniga, oli lihvitav ja sama kõva kui originaal.


(15-10-2016, 11:11 AM)HendrikR Kirjutas:  Väike küsimus seoses autokooliga...
Hetkel olen õpingute piisavalt kaugel, et sain õpingukaardi enda kätte(loe: tohin koos juhendajaga sõita). Sõber(load olnud juba 5 aastat) teeb juhendaja paberi ära. Kui näiteks ema kirjutab vabas vormis volituse, et lubab mul sõita koos selle sõbraga, kas sellest piisab?

Alla 18 aasta vanust tohib juhendada ainult lapsevanem. Ootad natuke ja mõne kuu pärast tohib seda teha igaüks kellel staaži enam kui  2a ja vastav juhtimisõigus olemas. Ilma igasugu volitusteta...


(14-10-2016, 21:01 PM)Veskioja Kirjutas:  
(14-10-2016, 17:16 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No endalgi juhtunud  Mis tehtud see tehtud.... Big Grin

Hmm,ohh see kohe väike kergendus,et ka teistel juhtub,

Igaksjuhuks mainin,et egas seda niiväga parastades ei mõelnud.Naljakas veel see,et segasin siis krundi hulka seda lahustit kõendipähe õiges vahekorras 1-7  Wink Krunt ise tundub olema mingi tsingi sisaldusega,iiglama raske
See,et valed kõvendid vahest satuvad,see paratamatus ei juhtu nendega midagi kui ka lääb veic vähem,tähtis,et ikka saab midagigi.

(15-10-2016, 09:58 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-10-2016, 08:50 AM)alfredo Kirjutas:  ...
P.S.Mõistlik hind jääks kuni kümne aasta vanuse kasti puhul sinna 200-300 vahele, võib vajada ka väikest nokitsemist, uus ei pea välja nägema.

Aga kas Sa ise oleksid 200 € nõus müüma registreeritud ja põhjusmõtteliselt tarvitamiskõlbliku haagise, mille eest oled ise maksnud 1000 kanti?  Palun ausalt, eksole.

Utiili liigub vahel kilohinnaga ka - lihtsalt peale peab sattuma.

Ning alati on võimalik tuua Soomes suusareisil või Norras lõhestamas käies sealt soodus haagis Toungue Neil on säärased priboorid veidi kauem pruukida olnud.
Ma oleks nõus pakkuma ka kolmsada, küll alla jõuab alati tingida.

Küsin vastu kah, kuigi see ei ole väga viisakas.

Kas lgp.ksf võsa oleks nõus ostma kakskümmend kaks aastat Riigimetsade Represseerimise Keskuses, ilmselgelt mitte ainult pühapäevastel väljasõitudel lehvikute ja vihmavarjudega mõisapreilisid sõidutanud, roostekarva ja kergete väsimuse tundemärkidega asjanduse 553€ eest? Loomulik kulumine veel pealekauba. No, mina ausalt öeldes ei oleks nõus, aga keegi oli ja on hetkel arvatavasti asjade korraldusega üsnagi rahul. Mis ongi minu jaoks kummaline. Võib-olla oli antud käru kaasosaline mõnes räpases kuritöös ja peab nüüd vaikselt kaduvikku haihtuma...see oleks küll loogiline seletus, kuid ei pruugi ka õige olla, sest oksonitel kerkisid teistegi kärude hinnad taevasse ja see peaks juba organites küsimusi tekitama, et mis krt seal RRK-s õigupoolest toimub, et nüüd nii.

Kogu teema oleks heaks aineseks mõnele ülikoolipoisule kursusetööks _turumoonutused kaasaegsel haagiseturul_ vms. Ausalt öeldes ei meenugi kohe, nii paugupealt, peale kulla(ka kassi) ja hästi laagerdunud juustu, ja haagiste loomulikult, tänapäeval turult soetatavatest asjadest midagi, mis aja hammaste vahel nii hästi oma hinda hoiab või pigem kasvatab. Igasugune tarbeelektroonika, autod, akudrellid ja tavalised trellid on praktiliselt peale poest väljasõitmist oma hinnast poole kaotanud, aasta hiljem vedeleb enamus sellest kraamist juba kuskil metsaveeres või on kasutuses teede täitematerjalina. A vot see eelmainitud nomenklatuur ei allu sellele loogikale kuiski, kuna elame eestis ja meil on kõigil nõukaaegne kogemus, kus seakombinaadis ruigasid rõõmsalt miljonid notsud, aga poes olid riiulid tühjad või paremal juhul kandsid endal 30%äädikapudeleid vaheldumisi rammusa ja toitva merikapsakonserviga .
Loomulikult ei süüdista ma lgp.ksf-i milleski ega pane kohustust jagada oma heas olukorras haagised poolmuidu vaestele, lihtsalt tundub vägisi sedamoodi, et kaotajaks jääb meie oma armas riigieelarve. Resümee on vähemalt minu juhtumi puhul tõepoolest seesugune, et vaja natuke meie piiritus majandusühenduses ringi vaadata ja leida taskukohane lahendus kujunenud olukorrale.


Tänan ka teisi lgp.ksfe hagu alla ladumast Toungue

(14-10-2016, 18:42 PM)alfredo Kirjutas:  
(13-10-2016, 08:12 AM)sugraM Kirjutas:  
(11-10-2016, 21:49 PM)alfredo Kirjutas:  
(11-10-2016, 21:02 PM)sugraM Kirjutas:  [quote pid='404367' dateline='1476206293']

Mäealuse tänaval käisin kunagi otsimas metallitöö firmat....

Carstopis oli vähemalt toona seade, mis treis kettaid auto küljes. Ehk siis üks seade vedis ketast ringi ja teine kinnitati supordi asemele mis siis treis. Ehk siis võimalust, et treitakse kõveraks ei olnud. Samuti jäi ära mahavõtmise ja tagasi panemise vaev.

Kui supordi asemele mingi jublaka pead kruttima, siis pole see ketta mahatõstmine enam mingi vaev. Tavaliselt kukuvad ise küljest ära, kui just kinni pole roostetanud. Ja samas saad ära määrida, et hiljem lihtsam eemaldada oleks.
[/quote]
Samas, suport tuleb nagunii maha võtta, kui uueväärilisele siledaks treitud kettale uued klotsid panna.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(15-10-2016, 17:42 PM)alfredo Kirjutas:  ...
Kas lgp.ksf võsa oleks nõus ostma kakskümmend kaks aastat Riigimetsade Represseerimise Keskuses, ilmselgelt mitte ainult pühapäevastel väljasõitudel lehvikute ja vihmavarjudega mõisapreilisid sõidutanud, roostekarva ja kergete väsimuse tundemärkidega asjanduse 553€ eest?
...

Jah, kui haagis reaalelus on terve raamiga ja sillad-vedrud on elus. Sest korralik haagis maksab tonni uuena. Seda eeldusel, et mul ülepea on kõnealust haagist tarvis. Kerghaagis mõistlikul kasutamisel sisuliselt ei kulu. Aga mul ei ole kerghaagist vaja, mul on väga hea isend olemas juba. Ning ma tõesti ei näe vajadust seda müüa. Ning isegi, kui ma peaks seda müüma mingil põhjusel, siis hindan selle väärtuseks pool uue samaväärse hinnast . Tuletan meelde, et turul toimib tehing siis, kui müüja on nõus kaubast loobuma ostja pakutud hinna eest.

Ei, kui kohapealne ülevaatus tuvastab utiilse seisukorra. Piltide alusel on alust seda kahtlustada.

Aga isand alfredole edu maailmaparandamisel. Cool  Õnneks on see aeg läbi, kus partei määras hinna ja sellega tuli müüa. Loodame, et see aeg ei tule tagasi...

(15-10-2016, 11:35 AM)hulgus Kirjutas:  
(15-10-2016, 11:11 AM)HendrikR Kirjutas:  Väike küsimus seoses autokooliga...
Hetkel olen õpingute piisavalt kaugel, et sain õpingukaardi enda kätte(loe: tohin koos juhendajaga sõita). Sõber(load olnud juba 5 aastat) teeb juhendaja paberi ära. Kui näiteks ema kirjutab vabas vormis volituse, et lubab mul sõita koos selle sõbraga, kas sellest piisab?

Alla 18 aasta vanust tohib juhendada ainult lapsevanem. Ootad natuke ja mõne kuu pärast tohib seda teha igaüks kellel staaži enam kui  2a ja vastav juhtimisõigus olemas. Ilma igasugu volitusteta...
Olen kuulnud, et kui vanem kirjutab volituse, võib juhendada ka keegi teine.
Sellepärast küsin, kuna tahaks harjutada autokooli väliselt koos sõbraga(kummagil vanemal pole juhtimisõigust)

Copy-paste mnt lehelt...

Üldnõuded juhendajale
 
Juhendajale esitatavad üldnõuded:
  • juhendajal peab olema vastava kategooria mootorsõiduki juhiluba vähemalt viis aastat;
    juhiloa omamise aja hulka arvestatakse ka esmase juhiloa omamise aeg.
  • juhendajal ei ole kehtivaid karistusi mootorsõiduki joobeseisundis või alkoholi piirmäära ületavas seisundis juhtimise eest ega liiklusnõuete sellise rikkumise eest, mille eest liiklusseadus näeb ette mootorsõiduki juhtimisõiguse äravõtmise või mille eest juhtimisõigus on ära võetud, arvestades karistusregistri seaduse §-s 24 nimetatud karistusandmete kustutamise tähtaegu;
  • juhendaja on saanud Maanteeametilt tunnistuse selle kohta, et ta vastab punktides 1 ja 2 nimetatud tingimustele;
  • juhendaja võib läbi viia sõidupraktikat isikule, kelle nimi on märgitud juhendaja tunnistusele.
Samuti peab juhendaja teadma:
  • juhendaja tunnistust ei anta esmase juhiloa omajale;
  • kui sõiduõppija on noorem kui 18-aastane, võib juhendajaks olla üksnes tema seaduslik esindaja;
  • õppesõiduautol, -veoautol, -bussil ja -autorongil ning mootorsõidukil, mida kasutatakse sõidupraktika saamise eesmärgil, peab olema eest ja tagant nähtav õppesõiduki tunnusmärk.

Aga kui alaealise nimel olev auto osta, siis ümbervormistamisel piisab seadusliku esindaja vabas vormis kirjutatud volitusest. Juhendaja tunnistust saab netis ka teha, proovige kas süsteem lubab teha.

Ai-ai-ai, mulle meeldib optimismus, herr võsa.Tähendab, kui te kunagi oma haagise realiseeriks, mida küll kunagi ei peaks juhtuma, kas ma saan siis õigesti aru, et müüksite seda 500€ või 500 tollal kehtiva vääringu eest. Haagis oli vist aastast 2007, nagu ma mäletan, võin ka valesti seda teha. Ja see 94 aasta oma läks kaubaks 553 raha eest ja oletame, et oksjonilt ostsin selle mina isiklikult. Ja edasi oletame, et nad üldse ka ei kulu vahepealse aja jooksul. Niisiis, kui te peaksite oma haagist müüma 500 vääringu eest ja oletame, et mina soovin teile head ja pakuksin vahetustehingut veel väärtuslikuma käruga(553). Ei soovi isegi seda tühist 53 raha juurde, kuigi saan ise vähema väärtusega(500) asja vastu. Kas te siis kaaluksite seesugust tehingut?

Hetkel on asjalugu vist seesugune, et meie kõikvõimas partei on haagisemeistrite tagatrepi töö ja ehk ka pisukese meelehea ja riigieelarve puudujäägi tulemusena kehtestanud mingid tüübikinnitused-huyoovinad ja spesiaal riigilõivud, kui keegi soovib omale ehitada kasvõi iseoma kätega täiesti toimiva haagise ja sellega teeliikluses osaleda. Mis peaks tegema siis  iseehitamise rahakotile üsna kurnavaks ja inimese kergema vastupanu teed suunama, et ta ostaks aastakümneid laagerdunud ja ajas üha väärtuslikumaks muutuva kärukese rohkema, kui poole samaväärse uue hinna eest, sest maksud moodustavad kompotist tuntava osa, ükskõik millise variandi valid.

Loomulikult  mõistan, et olen oma arutlustega porisse takerdunud ja paremat lahendit ei paista, kui tuua mõnest sõbralikust vennasvabariigist taskukohase maksumusega ja seega vähemvääruslik isend. Peabki uurima, kuidas on lood kindlustamise ja registrikuluvusega teisal.
Asenduseks eelarvesse mahtuvat Zubrjonksi kahe-kolme soti eest ka ostma ei hakka, tahan päris asja. Unistamisega peab muidugi ettevaatlik olema, kuna need kuramused kipuvad teinekord täituma, kui ise ikka tubli oled.

Ma hetkel küll ei mõista, milles ja milline partei nüüd siis süüdi on.

Kui inemesel on oma (maa)majapidamine, siis on üldjoontes ikka tarvis küll laudu, küll segukotte, küll muruniidukit ühest kohast teise tarida. Selle jaoks passib kerghaagis väga heaste. Kerghaagisel on pealekauba see eelis, et see küsib seistes väga vähe leiba ning võrdlemisi vähe ruumi. Seega, las ta olla igaks juhuks olemas, sest nagu v6sa ütles, neid "teisi kordi" tuleb ette tihedamini, kui alguses arvata oskaks.

Teine asi on haagise kulumine. Kui seda enam-vähem mõistusega pruukida, siis mis sellega nii väga juhtuda siis saab? Rattalaagreid tuleb vahetada iga 5-10 aasta tagant ning sõltuvalt koormate iseloomust tuleb aeg-ajalt ka haagise põhja lappida.

Nüüd siis järgmine küsimus: miks keegi peaks hakkama lambist odava hinna eest ära müüma tööriista, mida omal läheb kogu aeg tarvis? Võtame võrdluseks hoopis teistsuguse näite: kui sul on köögis üksainuke nuga (ega kerghaagiseid üldjuhul palju rohkem ju ei ole), siis miks sa peaks seda kommiraha eest müüma hakkama, kui see lõikab veel kenasti hoolimata sellest, et see 15 aastat vana on? Müüd ära küll, aga millega homme leiba lahti lõikad? Lähed ja ostad poest uue ja täpselt sama hästi lõikava, muud ei midagi Wink

Sõiduautode hind langeb kiiremini kui haagiste oma lihtsalt selle pärast, et seal on kuluvaid ning seega ka parandamist vajavaid sõlmi rohkem ning autosid vahetatakse tihedamini välja kui haagiseid (mille omakorda põhjustab osaliselt see esimene pool). Lihtne turumajandus ju.

no  kuna  see  nn  riik ,  et  "#¤%&/()=??#"# , teda  võtku  , on  asjalood nõnda  seadnud  ,  siis  ostadki ju  võimalikust  utiilse  number+ämber   kombinatsiooni , mille  andmed  sinu  ja  su  veduriga   haakuvad ,  ning  edasi voolid  siis  asja millega  oma  asjad aetud  saad.  võibolla  kõlbab  midagi  isegi  ostetud  utiili  küljest  kasutada .
  mõned  aastad  tagasi  kui  raha  veel  kõvasti  kõvem  oli  kui   täna  ,  küsiti  tiki  paberite  eest  juba  kolmsada euruupiat .

mina  ostaks  heal  meelel   subrjoonoki  või  muu  sarnase  toote , kui  oleks  mingi  lihtne  nõks  tiisel  +1000mm  kasvatada  pikemaks ,  võibolla on   ka  ,  kuid  pole kuskilt  otseselt  silma  torganud .  
 tahaks  siis  nikerdada  tsiklikäru  , mis  üle 500 kg ei  ulatuks .

(16-10-2016, 11:17 AM)ä41Degree Kirjutas:  Teine asi on haagise kulumine. Kui seda enam-vähem mõistusega pruukida, siis mis sellega nii väga juhtuda siis saab? Rattalaagreid tuleb vahetada iga 5-10 aasta tagant ning sõltuvalt koormate iseloomust tuleb aeg-ajalt ka haagise põhja lappida.


Veidi aktiivsema kasutuse korral ja kruusateedel sõitmise korral võib ka juhtuda, et iga paari aasta tagant vaja laagreid vahetada.
Tööl puutun tihti kokku haagistel esinevate vigadega. Põhiliselt on tulede probleemid, vahel pirnid, vahel vaja vahetada terve tuli, vahel terve juhtmestik, pistikud on nagu kulumaterjal. On ka seda nähtud, et veeti suhteliselt rasket asja (tõenäoliselt ka rohkem kui lubatud u. 500 kg) haagise eesotsas ning tiisel läks kõveraks. Big Grin Mingi ajaga hakkab ka haakeseade kuulpea otsas loksuma ja vaja vahetada.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne