15-10-2016, 18:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2016, 19:01 PM ja muutjaks oli Tegelane5.)
(14-10-2016, 18:42 PM)alfredo Kirjutas:(13-10-2016, 08:12 AM)sugraM Kirjutas:(11-10-2016, 21:49 PM)alfredo Kirjutas:(11-10-2016, 21:02 PM)sugraM Kirjutas: [quote pid='404367' dateline='1476206293']
Mäealuse tänaval käisin kunagi otsimas metallitöö firmat....
Carstopis oli vähemalt toona seade, mis treis kettaid auto küljes. Ehk siis üks seade vedis ketast ringi ja teine kinnitati supordi asemele mis siis treis. Ehk siis võimalust, et treitakse kõveraks ei olnud. Samuti jäi ära mahavõtmise ja tagasi panemise vaev.
Kui supordi asemele mingi jublaka pead kruttima, siis pole see ketta mahatõstmine enam mingi vaev. Tavaliselt kukuvad ise küljest ära, kui just kinni pole roostetanud. Ja samas saad ära määrida, et hiljem lihtsam eemaldada oleks.
[/quote]
Samas, suport tuleb nagunii maha võtta, kui uueväärilisele siledaks treitud kettale uued klotsid panna.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.