24-10-2016, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2016, 12:43 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(22-10-2016, 20:29 PM)viplala Kirjutas: Minu teada on masin alati kellegi nimel niikaua kui seda pole maha kantud. Maha kanda saavad masina romulad, emex ja politsei. Igasugused omanike vahelised lepingud masinat õhku kirjutada ei saa. Seega pead sa võtma masina enda nimele või jätma selle vanahärra nimele enne romurallit ja emexit. Ajutine arvelt kustutamine ei tähenda seda, et masin õhku haihtuks. See jääb ikka kellegi nimele. Keegi on selle masina omanik. Siinkohal on masina omanikuks too vanahärra ja nii see saab ka olema, kuniks sina selle enda nimele regad või emex arvelt maha kannab. Kolmandat võimalust minu arust ei ole meie seadustes.Kõik õige ja loogiline. Lisaks ka selline tähelepanek vähemalt Pärnu vanametalli kokkuostupunktide põhjal et Tolmets-isse saab viia auto ainult omanik ise, ostu-müügi lepinguga nad autosid vastu ei võta (varasemate probleemide tõttu). Küll aga kõrval Kuusakoskis võeti ka O-M lepinguga sõiduk vastu, kontrolliti lihtsalt et piiranguid ei oleks peal.
Arvelt maha ja arvele tegevused teostatakse ainult omaniku avalduse alusel. Sõiduki omanikuvahetus ei vii mitte mingi nipiga sõiduki arvelt kustutamise või ajutiselt arvelt maha võtmiseni. Seda tehakse ikka omaniku avaldusest lähtuvalt.
Pärnus õnneks mõlemad punktid üksteise kõrval, aga arvan et see igalpool nii ikka pole ning esmakordselt (nagu minul oli) O-M lepinguga sõidukiga Tolmetsi väravasse saabumine võib tühja sõiduna kirja minna sest edasi Kuusakoski vaja vedada.
Aga sundkindlustuse vältimiseks teha näiteks miinimum ajaks kindlustus masinale, pärast selle lõppu aasta mureta jälle.