28-10-2016, 12:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2016, 12:52 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(28-10-2016, 12:31 PM)pat1 Kirjutas: Selline küsimus, et kui autole peab valama 10 000 kilomeetri jooksul umbes 4 liitrit õli peale, kas siis mitte ei piisaks edaspidi vaid filtri vahetusest. Mis arvate?
Võiduka lõpuni sõitmisel piisab täiesti. Paraku ei tea siis keegi, millal viimne korin katlamajast kuuldub ja kuhu tee äärde parki jäädakse.
Natuke sõltub ka mootorist ja sellest, miskaudu õli kaob. Malmpada kestab paremini, kui pillikeelena forsseeritud topeltturboga alukastrul. Oma ülesande täitmisest loobunud kolvigrupi kaudu põlev õli on väiksem mure, kui lekkiv turbo... Ja nii edasi. Ning natuke peab õnne ka olema, kuna kasutatud asja sisse ju ei näe ja auto varasem ajalugu on pea alati plekitu, eksole.
Praegu näikse Üldise Mootori X16XEL säärast kohtlemist taluma 14 000 km ja test jätkub. Filtri peaks vist varsti välja vahetama, kuna sel mo teada ei ole möödavooluklappi...