14-12-2016, 00:48 AM
Ehk on siin kedagi, kes on rohkem kursis Nivade ja üldse Ladadega. Nimelt probleem mootori temperatuuriga. Maanteel sõites näitab näidik natuke üle 90, kuskil 95 ehk. Kohapeal lasin kaua töötada ja ajasin kurjaks, temperatuur tõusis ohtlikult kõrgele, sinna 130 ehk punase algusesse kui alles üks el. ventilaatoritest tööle hakkas. Jahutas alla, kuni lisatud pildil oleva kohani, siis jäi seisma. Teine vent ei teinud piuksugi. Eelnevalt kontrollisin juhtmetega aku pealt korrasolekut, mõlemad töötasid, puhastasin pistikud ja panin kokku, Kontrollisin ka juhtmed kuni salongini. Nende tööd juhib vist aju? Kuuma Mootoriga on ka radikas ilusti kuum, kätt saab paar sekundit hoida lõdviku peal. Tosool ei aura ega midagi.
Kas selline nähtus on normaalne? Kas temperatuuri näidik paneb segast? Kas võib veel süsteemis õhku olla, olen õhutanud küll mitmeid kordi. Kas teine vent lülitub eraldi järgi, kui üks ei jahuta piisavalt, või peavad nad koos töötama?
Tegemist 2002 aasta Lada Niva, 1.7 mootor ja pritsung.
Lisaks sellele on vaakum karteris, ei oska öelda kas selle mootori puhul tavaline.
Kas selline nähtus on normaalne? Kas temperatuuri näidik paneb segast? Kas võib veel süsteemis õhku olla, olen õhutanud küll mitmeid kordi. Kas teine vent lülitub eraldi järgi, kui üks ei jahuta piisavalt, või peavad nad koos töötama?
Tegemist 2002 aasta Lada Niva, 1.7 mootor ja pritsung.
Lisaks sellele on vaakum karteris, ei oska öelda kas selle mootori puhul tavaline.
4xOpel 3xChevrolet