23-12-2016, 22:12 PM
Puhas eeter otse mootorisse detoneerib, seepärast segataksegi aerosoolides seda mõne lahjema põlejaga. Üks kangemaid ja kindlamaid käivitajaid on Valvoline Motor Start ,aga kuuldes mis häält mootor käivitades, või surnud mootor käivitamise üritusel teeb, siis kindlasti ei soovita seda igapäevaselt kasutada.
Käivitasin sellega just ühte suurt ja surnud diisel roima. Kahekesi, üks andis võtit, teine pihustas otse kollektorisse. Kütust vist peale ei tulnud, õhk vahel, aga mootor lubas, isegi käis paar takti (ainult MS-pealt) ja see hääl... Valus, metall-vastu metalli kolakas iga püti ja takti kohta. Ei ole ennustaja, et oskaks öelda, mis seal koliseb ja kust esimesena järele annab.
Vanematel Scaniatel, kuni 1. põlvkonna lõpuni (´82) oli ka õhvka potike olemas, kasutusjuhend kirjutas, et kasutada -15c ja allapoole. Mina teda kordagi ei täitnud, polnud vajadust. Käivitus ka ilma ja kui õlid paksud, siis käis juhe seina.
Kui kehvasti see Perkins jahedaga käivitub? Küünlast, siis mingit kasu ei ole? Mõtle pigem blokisoojenduse peale. Saba seina ja isegi 15 minutiga on juba niipalju soojem, et abi oleks.
Käivitasin sellega just ühte suurt ja surnud diisel roima. Kahekesi, üks andis võtit, teine pihustas otse kollektorisse. Kütust vist peale ei tulnud, õhk vahel, aga mootor lubas, isegi käis paar takti (ainult MS-pealt) ja see hääl... Valus, metall-vastu metalli kolakas iga püti ja takti kohta. Ei ole ennustaja, et oskaks öelda, mis seal koliseb ja kust esimesena järele annab.
Vanematel Scaniatel, kuni 1. põlvkonna lõpuni (´82) oli ka õhvka potike olemas, kasutusjuhend kirjutas, et kasutada -15c ja allapoole. Mina teda kordagi ei täitnud, polnud vajadust. Käivitus ka ilma ja kui õlid paksud, siis käis juhe seina.
Kui kehvasti see Perkins jahedaga käivitub? Küünlast, siis mingit kasu ei ole? Mõtle pigem blokisoojenduse peale. Saba seina ja isegi 15 minutiga on juba niipalju soojem, et abi oleks.