28-02-2017, 15:49 PM
(28-02-2017, 12:51 PM)hulgus Kirjutas:ka mul neid mitu õues ja ikkagi juhtub probleeme külmunud diisliga. Viimati kunagi jaanuaris kui külma oli vaid 22-23 kraadi. Töölt sõites viskas pool aastat vana autoke kõik elektroonilised abiseadmed tagant ära ja üle 70 edasi ei läinud, talla palju tahad - ühesõnaga avariirežiimis. Kõne esindusse andis infot et kütusetoru olla imepeenike ja kusagilt palja koha pealt minevat mootorini, sealt tükkivat süldiks võtma. Pärast ca 50 km sõitu hakkas jälle tööle, ju siis tagasivoolust sai piisavalt soojaks küte.(28-02-2017, 11:57 AM)veix__ Kirjutas:Ja millal lp.ksf. veix ise külmunud diisliga jännis oli? (mina olin 10+aastat tagasi, oma viga, mul min 5 diiselutot õues) ...(28-02-2017, 11:10 AM)huvi5 Kirjutas:(28-02-2017, 10:48 AM)veix__ Kirjutas: Vahel harva kui ilmataat korralikku pakast viskab, siis paljud õues seisvad diiselmootoritega autod on väga heas SEISUkorras.
Pigem ei hakkaks siin nüüd igipõlist vaidluskohta tekitama, kui mootor korras pole, siis seisavad mõlemad.
Hakkame ikka.
Mootorid võivad mõlemal ideaalselt korras olla, aga paraku diiselkütus ise on selliste omadustega, et korraliku pakasega ei tea kunagi kas kütus oli piisava külmakindlusega ja ei ummista kütusefiltrit. ....
Enne seda oli see mingi 5 a tagasi, kui olid viimati päris talved. Üldiselt oli külma nii 32-33 kraadi, mis ka Statoili talvekütte ametlik näit. Aga ühes sügavas ürgorus näitas kraadiklaas -36 (seal on alati ca 5 kraadi külmem kui mujal) ja kohe võttis mootori jõnksutama ning lõi kütusefiltri tule põlema, sain need 3-4 km orus sõidetud ja jälle elu lill. Tagasiteel kordus sama nali ...