02-03-2017, 00:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2017, 00:52 AM ja muutjaks oli veix__.)
Naised saunas rääkisid, et praegusel ajal (mitte vene ajal, siis oli bensiini koostis teine, kasutati pliid) "tavaline" tanklas müüdav bensiin (95) pidavat (osade, odavamate?) 2-taktiliste mootorite väntvõlli simmerite kummile kehvasti mõjuma ja nii mõnedki trimmerid ja mootorsaed olevat seetõttu töölepingud lõpetanud. Näiteks tõmbab simmerist õhku ning väntvõlli laagri õlitus halveneb ja laager laguneb. Lisaks probleemid töötamisel, tudub justkui karburaatori seadistus kohati ise muutuks
Kellelgi omal selliseid kogemusi? Kuigi ega sellest rikkest võibolla ei saagi hästi aru võibolla kui tasapisi pihta hakkab, on lihtsalt arvatud, et mootor vana ja kulunud juba. Ühe veidi spetsiifilisema 2-t riista (millega üks tavainimene kunagi kokku ei puutu) esindaja ütles ka koolitusel, et selles seadmes võib ainult Aspenit (või muud analoogi) kasutada. Selle bensiini kasutamine ei tohiks küll tema huvides olla kuna ta ei müü seda, vaid müüb ja remondib neid ja mida rohkem "solki" paaki valatakse, seda rohkem tal ju tööd ja müüki peaks olema. Ilmselt see nõue on juba tootjatehase poolt antud.
Kellelgi omal selliseid kogemusi? Kuigi ega sellest rikkest võibolla ei saagi hästi aru võibolla kui tasapisi pihta hakkab, on lihtsalt arvatud, et mootor vana ja kulunud juba. Ühe veidi spetsiifilisema 2-t riista (millega üks tavainimene kunagi kokku ei puutu) esindaja ütles ka koolitusel, et selles seadmes võib ainult Aspenit (või muud analoogi) kasutada. Selle bensiini kasutamine ei tohiks küll tema huvides olla kuna ta ei müü seda, vaid müüb ja remondib neid ja mida rohkem "solki" paaki valatakse, seda rohkem tal ju tööd ja müüki peaks olema. Ilmselt see nõue on juba tootjatehase poolt antud.