10-07-2017, 21:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2017, 21:57 PM ja muutjaks oli maisalup.)
Ei ilma tõmmitsatta ei saa, juba proovisin ei lähe kohe kuidagi. Isegi kui amort lahti lasta ei liigu alla poole enam rohkem kui liikus koos amordiga, proovisin. Lõpuks lõikasingi lihtsalt paksust metallplaadist 2 latakat ja keskele 24mm ava, et 20mm keermelatt ilusti läbi läheks ja nurgaall olek keermelatti ei pooks. Läks kokku nagu ludin ja maksis kokku 11,6 eur(keermelatt ja hunnik mutreid kotiga) plaat vedeles vanaraua hunnikus. Peale kokku surumist Läks traadiga kinni, kuid see ilge nikerdamine ja peaks sõnnikulaotaja ketist tegema aasadega kinnituse(8mm ketilüli on vast ohutum kui 3mm pehme topelt traat.
See tööriistamarketi oma on olemas, kannatas ühe auto esivedrud vahetada ja siis oli otsas(keere kulunud, liiga pehmest metallist ja kaardus kõveraks vedru surve all). Praegune süsteem tundub, et kannatab päris paljude autode verdusid vahetada. Poe omade kohta lugesin ka, et palju õnnetusi juhtunud, sest need odavamad nikerdised pole õigest materjalist ning kipuvad poolduma, õiged samasugused tõmmitsad nagu tööriistamarketil, hakkavad hinnast 70-80eur... ja päris õiged asjad on 350-500eur.
See tööriistamarketi oma on olemas, kannatas ühe auto esivedrud vahetada ja siis oli otsas(keere kulunud, liiga pehmest metallist ja kaardus kõveraks vedru surve all). Praegune süsteem tundub, et kannatab päris paljude autode verdusid vahetada. Poe omade kohta lugesin ka, et palju õnnetusi juhtunud, sest need odavamad nikerdised pole õigest materjalist ning kipuvad poolduma, õiged samasugused tõmmitsad nagu tööriistamarketil, hakkavad hinnast 70-80eur... ja päris õiged asjad on 350-500eur.