13-08-2017, 13:35 PM
(13-08-2017, 12:57 PM)Daff Kirjutas:(13-08-2017, 11:28 AM)Walter Kirjutas: Kuj teema juba 2-taktiliste õlidele läks siis mis vahe on sae/trimmeri, mootorrataste ja paadimootorite seguõlidel? Teadjamad räägivad et igaühele oma ja ristkasutada pole soovitav - on see tõsi ja miks?
Aga võib olla mängib nende kahetaktiliste õlide kasutuses rolli sõnapaar " luft- und wassergegühlte". Eelmisest postitusest hakkas silma selline väljend. Maakeeles õhk ja vesijahutusega mootorite tarbeks.
Siis on küsimus ikka mootori temperatuuris ja selletõttu karmimates määrimisomadustes? Üks paadiomanikust sõber ütles, et paadimootorite tööreziim on ühtlased pöörded ning sae ja trimmeri pidev paarutamine pidi olema üks põhjustest miks paadimootorite seguõli neile ei sobi. Paadimootorid muidugi enamjaolt vesijahutusega kah ehk kokkuvõttes kergem tööreziim.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)