Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Ei oska küljekarbi suurust ette kujutada nii täpselt, kas liitrine veidi lapiku kujuga õlipudel ei mahu sinna siis, võibolla tõesti mitte. Aga millega sa siis õli kaasas kanda plaanid?

Kui 200ml plastist viinapudel, nagu eelmisel leheküljel kirjutasin, ei kõlba, on raske midagi soovitada. Normaalse õliga saab sellele kogusele 6-8 liitrit bensiini peale lajatada, mõni julgem mees isegi 10.

on ju poodides välja mõõdetud ampulle ka müüa, kus mootorsae 5liitri kohta vajaminev kogus sees, need ampullid mahuvad ilusti senna küljekarpi sisse....

Kuj teema juba 2-taktiliste õlidele läks siis mis vahe on sae/trimmeri, mootorrataste ja paadimootorite seguõlidel? Teadjamad räägivad et igaühele oma ja ristkasutada pole soovitav - on see tõsi ja miks?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

https://www.google.se/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fpim.liqui-moly.de%2Fmedia%2Fdocuments%2FM001036%2F1052_1414409723434_ctx-1.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fproducts.liqui-moly.com%2F2-stroke-motor-oil-3.html&docid=jW0VJzLwWxXwrM&tbnid=5LbsYwVL7M7gUM%3A&vet=10ahUKEwiGndq66tPVAhUjCZoKHYDVCyIQMwglKAEwAQ..i&w=2976&h=3543&bih=555&biw=1227&q=2%20takt%20%C3%B6l&ved=0ahUKEwiGndq66tPVAhUjCZoKHYDVCyIQMwglKAEwAQ&iact=mrc&uact=8

(13-08-2017, 11:28 AM)Walter Kirjutas:  Kuj teema juba 2-taktiliste õlidele läks siis mis vahe on sae/trimmeri, mootorrataste ja paadimootorite seguõlidel? Teadjamad räägivad et igaühele oma ja ristkasutada pole soovitav - on see tõsi ja miks?

Aga võib olla mängib nende kahetaktiliste õlide kasutuses rolli sõnapaar " luft- und wassergegühlte". Eelmisest postitusest hakkas silma selline väljend.  Maakeeles õhk ja vesijahutusega mootorite tarbeks.

Aquila captas non muscas.

(13-08-2017, 12:57 PM)Daff Kirjutas:  
(13-08-2017, 11:28 AM)Walter Kirjutas:  Kuj teema juba 2-taktiliste õlidele läks siis mis vahe on sae/trimmeri, mootorrataste ja paadimootorite seguõlidel? Teadjamad räägivad et igaühele oma ja ristkasutada pole soovitav - on see tõsi ja miks?

Aga võib olla mängib nende kahetaktiliste õlide kasutuses rolli sõnapaar " luft- und wassergegühlte". Eelmisest postitusest hakkas silma selline väljend.  Maakeeles õhk ja vesijahutusega mootorite tarbeks.

Siis on küsimus ikka mootori temperatuuris ja selletõttu karmimates määrimisomadustes? Üks paadiomanikust sõber ütles, et paadimootorite tööreziim on ühtlased pöörded ning sae ja trimmeri pidev paarutamine pidi olema üks põhjustest miks paadimootorite seguõli neile ei sobi. Paadimootorid muidugi enamjaolt vesijahutusega kah ehk kokkuvõttes kergem tööreziim.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Foorumi esilehe lõpust kadunud "märgi kõik teemad loetuks" Sad

(31-05-2015, 22:50 PM)Walter Kirjutas:  
(31-05-2015, 08:21 AM)qwerty009 Kirjutas:  Oskab keegi öelda kust eestist võiks leida väiksele ketaslõikurile nn kõvasulam otstega saeketast? Oleks plaanis kasutada peamiselt puidu jaoks.

http://www.amazon.com/dp/B000O3IOEW/?tag...verfl08-20 <- midagi sellist.

Julged poisid olete kui julgete selle tööriista ja nurklihvija mis teeb 11000 p/min muuta käsisaeks. Las lihvija jääb ikka lihvijaks. Tutvuge kasvõi ülaltoodud lingil toodud tagasisidega, kus kurdetakse kinnikiilumisi ja tagasilööke (täiesti loomulik tagajärg ju aga ookeani taga lollidemaal ei taheta sellest aru saada) mis selliste pöörete juures võivad sõrmeluud purustada või juhtuda veel hullemat. 

Ohutult on neid praktiliselt võimatu käsitleda .

Kuna ketta diameeter on suurem siis joonkiirus on kõrgem kui mootorsael. Lisaks on kogu ketas ümmargune . Mine proovi mootorsaagi nii kasutada , et ainult tähiku ümara tipuga lõikad - Päris pingeline kogemus . Selle kick-backi pärast ongi ketipidur saanud standard varustuseks.  

Viimaseks nendel ketastel puudub lõike sügavuse piiraja ehk ta ampsab korraga liiga palju.

Pigem hangi puidu jaoks mõeldud tööriist. Tiigersaag , multitool , elektrimootor saag vms .

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

(13-08-2017, 20:07 PM)Gravity Kirjutas:  
(31-05-2015, 22:50 PM)Walter Kirjutas:  
(31-05-2015, 08:21 AM)qwerty009 Kirjutas:  Oskab keegi öelda kust eestist võiks leida väiksele ketaslõikurile nn kõvasulam otstega saeketast? Oleks plaanis kasutada peamiselt puidu jaoks.

http://www.amazon.com/dp/B000O3IOEW/?tag...verfl08-20 <- midagi sellist.

Julged poisid olete kui julgete selle tööriista ja nurklihvija mis teeb 11000 p/min muuta käsisaeks. Las lihvija jääb ikka lihvijaks. Tutvuge kasvõi ülaltoodud lingil toodud tagasisidega, kus kurdetakse kinnikiilumisi ja tagasilööke (täiesti loomulik tagajärg ju aga ookeani taga lollidemaal ei taheta sellest aru saada) mis selliste pöörete juures võivad sõrmeluud purustada või juhtuda veel hullemat. 

Ohutult on neid praktiliselt võimatu käsitleda .

Kuna ketta diameeter on suurem siis joonkiirus on kõrgem kui mootorsael. Lisaks on kogu ketas ümmargune . Mine proovi mootorsaagi nii kasutada , et ainult tähiku ümara tipuga lõikad - Päris pingeline kogemus . Selle kick-backi pärast ongi ketipidur saanud standard varustuseks.  

Viimaseks nendel ketastel puudub lõike sügavuse piiraja ehk ta ampsab korraga liiga palju.

Pigem hangi puidu jaoks mõeldud tööriist. Tiigersaag , multitool , elektrimootor saag vms .
Olen sellist kestast nurklihvija otsas kasutanud ca 15 aastat, puitu närib päris hästi


Ostsin komplektina ,mis sisaldas lisaks kettale ka kettakaitset.

Ketas on 125mm aga saagida saab ainult ca 30mm materjali.

Kui vajad, võin oma komplektis pildi teha

(13-08-2017, 20:07 PM)Gravity Kirjutas:  
(31-05-2015, 22:50 PM)Walter Kirjutas:  
(31-05-2015, 08:21 AM)qwerty009 Kirjutas:  Oskab keegi öelda kust eestist võiks leida väiksele ketaslõikurile nn kõvasulam otstega saeketast? Oleks plaanis kasutada peamiselt puidu jaoks.

http://www.amazon.com/dp/B000O3IOEW/?tag...verfl08-20 <- midagi sellist.

Julged poisid olete kui julgete selle tööriista ja nurklihvija mis teeb 11000 p/min muuta käsisaeks. Las lihvija jääb ikka lihvijaks. Tutvuge kasvõi ülaltoodud lingil toodud tagasisidega, kus kurdetakse kinnikiilumisi ja tagasilööke (täiesti loomulik tagajärg ju aga ookeani taga lollidemaal ei taheta sellest aru saada) mis selliste pöörete juures võivad sõrmeluud purustada või juhtuda veel hullemat. 

Ohutult on neid praktiliselt võimatu käsitleda .

Kuna ketta diameeter on suurem siis joonkiirus on kõrgem kui mootorsael. Lisaks on kogu ketas ümmargune . Mine proovi mootorsaagi nii kasutada , et ainult tähiku ümara tipuga lõikad - Päris pingeline kogemus . Selle kick-backi pärast ongi ketipidur saanud standard varustuseks.  

Viimaseks nendel ketastel puudub lõike sügavuse piiraja ehk ta ampsab korraga liiga palju.

Pigem hangi puidu jaoks mõeldud tööriist. Tiigersaag , multitool , elektrimootor saag vms .
2015a postituse leidsid ülesse...
Aga pean ütlema, et loll jutt. Aku rellakaga selliseid oksi lõigata millele käärid peale ei hakka on ideaalne.

(13-08-2017, 20:07 PM)Gravity Kirjutas:  Ohutult on neid praktiliselt võimatu käsitleda .
Vale jutt! Mul oli esimene rella saeketas u 20 aastat tagasi metallifreesist tehtud, Õhemaks treitud ja käsitsi kukaldatud. Natu kiire see massin siis oli aga tihe hammas vältis rabamise enam - vähem.
Praegu on hamba taga oleva lõikesügavust piirava toega ketas ja lisaks reguleeritavate pööretega rella, mitte mingit ohtu tema kasutamisel ei tähelda, saab vabalt ühe käega kasutada, teisega detaili hoida. Ketassaest 3x kergem ja tikksaest 10x kiirem. Kusjuures seda saeketiga asja polegi siiani proovinud, kõvasulamiga saab kõik tehtud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

No mina olen ikka peast päris põrunud, oli vaja üks lagi seina äärt mööda lahti lõigata ja mootorsaega eluruumis tossutada ei tahtnud.  Läks suurele relakale 210mm saeketas külge ning lõikas mis mürin kuskile käest ei kiskunud....

Julged mehed rellaka ja saekettaga, mul üks tuttav lasi omal soolikad välja sellega, õnneks jäi ellu.

[Pilt: pol_pl_Pila-tarczowa-lancuchowa-230mm-MODECO-6528_2.jpg]

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

mis pläma see jälle käima on läinud. ketiga ja kõvasulamhammastega rellaka kettad pole kuliibinite omalooming, vaid poest vabalt ostetavad. pehmojuuropis oleks nad ammuilma ää keelatud, kui kasvõi teoreetiliselt ohtlikud oleks. lollust ja oskamatust ärge nüüd teemasse tooge.
ja seuke saag on hirmus kuni esimese proovimiseni.

Ei taha üldse mõelda kui hirmus loom veel mootorsaag on, kreissaest rääkimata... 
Mõtlen isegi vahest endamisi et kas tegu on tehnikameeste foorumi või buduaari jutunurgaga...  Kui ikka väike saeketas nii suurt paanikat tekitab siis tuleks habe maha ajada, huuled ära värvi ja string jalga.  Big Grin Toungue 

Saab mõni hukka, looduslik valik sel juhul, tugevama ja targemad jäävad ellu.  Rõhk sõnal targemad, selliste tööriistade puhul peab kujutusvõimet ka natukene olema...  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Olen 125 mm variandis toimetanud nii kõvasulamhammastega kui ka saeketivariandis ketastega. Siiani elus. Saeketi variandi puuduseks ebatäpsem/karvasem tulemus ja asjaolu, et pikapeale venib kett ära. Teatud oludes, kui mootorsaag liiga suur/kohmakas (või ei taha siseruumis tossutada) ainuvõimalik variant.

Igasugu "loomajõuga" mehhanismide käsitsemisel tuleb arvestada elementaarse ohutusega. Relaka kohta ei oska öelda (aga füüsika peaks alati kehtima), kuid näiteks võsasael on ketta ohtlik sektor "kella kümnest kaheni". Seal varitseb viskumise/tagasilöögi oht.

Need kettad on vabalt osta.ee`s müügil.
Laminaatparketi lõikamisel kipuvad ära kuluma.

Ohtlikud on küll, kuid kõige rohkem inimesi sureb siiski oma voodis.

Olgem valvsad.

Kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes suudaks valmistada 2 post tõstuki tõstemutri. Seal sees on trapetskeere. Näidiseks on vana olemas, millel keere lõpuks järgi andis. Tegemist vanemat sorti Marconi tõstukiga aga põhimõtteliselt Ravaglioli omad kasutavad sarnaseid.

Illustratiivne pilt:

[Pilt: 250536810d4adc_sq.jpg]
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne