KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
(21-08-2017, 14:29 PM)JaakH Kirjutas: Küsiks veidi nõu! Sai ostetud maikuus Audi 80 (B4) nüüd ilmnes üks imelik viga. Jube kehvalt läheb käima, see tähendab starteriga peab jooksutama kaua. Ja summutist tuleb loomulikult põlemata küttelõhna. Samas kui käib on mootorihääl ühtlane vaikne. Koheselt käivitades hüppab kui noor hobene käima. See viga on nüüd augustis siginenud juurde. Audil ka soliidne vanus 24a ning mootori andmeid ka kui see aitab 2,0 85kW.

Mul bemmil oli sama häda, kui paagipump koolema hakkas, külma mootoriga käivitused venisid pikale, lisaks mida rohkem kütet paagis oli, seda paremini käivitus, päris pikka aega sõitsin nii, et alla poole paagi seierit ei lasknud.
Uue pumbaga oli ka omaette ooper, pump ise oli diameetrilt nii ~1mm väiksem kui see originaal plastik sokkel kus ta istuma peaks, asja lahendasin limonaadipudeliga, mille plastik sai ümber pumpa korpuse keeratud ja sealt see puudu olev mm tuligi.. ptui-ptui, kaks aastat on pidanud.
Vasta
Ise prooviks kõigepealt külmkäivitus pihustit eraldi peale anda kui mootor külm on. b4 2,0 ei ole enam K-jetronic aga 5 s pihusti tundub ka sellel olema:
http://img4.auto24.ee/auto24/560/305/101011305.jpg
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
Kütusepumba viga välistatud, jäävad süüde ja külmkäivitus. süüte kohta niipalju kui ma jagan on süüteküünlad kõik ühte värvi (mõõdukalt hallikaspruunid). see peaks normaalne olema.
Lihtsalt koonerdajast looder
Vasta
[attachment=64808 Kirjutas:oltsberg pid='429900' dateline='1503246208']Tänan, Basilio!

Nood asjad on mulle tuttavad, aga otsin kondoomi akujuhtme teise otsa, starteri külge. Piibukujulist.

Esimesest ettejuhtunud kummijuppide kastist...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
(21-08-2017, 15:06 PM)Taaviw126 Kirjutas: Tuttaval kunagi oli taoline jama sama autoga. Vahetas paagisisese pumba välja ja aitas. Ära küsi miks aitas vmsBig Grin

Mehaanilise pritse korral on nii, et kui bensiinirõhk on madal, siis pihustab rohkem bensiini e. segu on rikkam. Ma praegu küll ei oska öelda kas see konkreetne mootor on mehaanilise pritsega. Ja madal võib bensiini rõhk olla mitte ainult pumba tõttu, vaid ka siis kui filter totaalselt täis on või pritsepeas mõni kanal ummistunud.
Vasta
Oskab keegi öelda:
  -  kas ZiL 130 rooliratas võllil kiilu või nuutidega ja mis võlli läbimõõt? 
  -  kas rooliratta südamiku sees ka keermestatud avad tõmmitsa jaoks? 
  Kui avad olemas, 
  - mis keere ja avade tsentrite vahekaugus?

Kui kiiluga, äkki kellegi ka pakkuda. Vee parem kui hoopiski ZiL 130 eelkäijatelt.
Vasta
http://zil131.net/forum/threads/kuplju-r...911/page-2
https://mig-kama.ru/info/rulevoe_upravlenie_zil130.html
http://stroy-technics.ru/article/rulevoi...usilitelem
Mutriga ja kiiluga.
Инвалид информационной воины.
Vasta
(21-08-2017, 19:10 PM)mihkelr Kirjutas:
(21-08-2017, 14:29 PM)JaakH Kirjutas: Küsiks veidi nõu! Sai ostetud maikuus Audi 80 (B4) nüüd ilmnes üks imelik viga. Jube kehvalt läheb käima, see tähendab starteriga peab jooksutama kaua. Ja summutist tuleb loomulikult põlemata küttelõhna. Samas kui käib on mootorihääl ühtlane vaikne. Koheselt käivitades hüppab kui noor hobene käima. See viga on nüüd augustis siginenud juurde. Audil ka soliidne vanus 24a ning mootori andmeid ka kui see aitab 2,0 85kW.

Mul bemmil oli sama häda, kui paagipump koolema hakkas, külma mootoriga käivitused venisid pikale, lisaks mida rohkem kütet paagis oli, seda paremini käivitus, päris pikka aega sõitsin nii, et alla poole paagi seierit ei lasknud.
Uue pumbaga oli ka omaette ooper, pump ise oli diameetrilt nii ~1mm väiksem kui see originaal plastik sokkel kus ta istuma peaks, asja lahendasin limonaadipudeliga, mille plastik sai ümber pumpa korpuse keeratud ja sealt see puudu olev mm tuligi.. ptui-ptui, kaks aastat on pidanud.

Kontrolli üle temperatuuriandur - kui vigane siis annab ajule signaali, et väljas -40C ja uhab aga kütet peale!
Asub mootori vasakul küljel plastikkopsikus jahutusvedeliku kolmikus - seal neid andureid 2 tk, sinine annab ajule signaali, valge armatuurile.
Võta pistik küljest ning proovi käivitada(siis peaks aju nn.avariis andma +20C) - kui käivitub ilusti siis viga leitud.
Omal kogetud selle jupstüki viga mitu korda ning sümptomid olid samad.

Ats
Vasta
Hakkasin blenderit putitama. Esmane diagnoos: vool ei jõua ühe harjani. Avastasin tervelt 2 viga: staatorimähise ots lahti tulnud ja pildil tähistatud junnist ei lähe vool läbi.
   
Mis asjandus too on? Lähemalt ka:
   
Kas tollest asjandusest võib mööda hiilida? Igatahes kui mähise otsa harja külge panin, hakkas tööle.
Vasta
Millisesse saematerjali või muu puiduga kauplevasse butiiki võiks Tallinna ümbruses sisse astuda ja küsida ühte 3,7 m pikka ja ca 120 mm läbimõõduga ümara profiiliga palki/posti ilma et alusest või tihumeetrist või koormast rääkima hakataks?
Igasugu puidumarketid pakuvad kõikvõimalikke kandilisi prusse ja aiapostid on enamasti ka lühemad ...
Kasutusse läheks hoovi laste kiige ülemise talana ... olemasolev poolestus peale tosinaastast aktiivset kasutust Cool

LL.
Vasta
(32 minutit tagasi)oltsberg Kirjutas: Hakkasin blenderit putitama. Esmane diagnoos: vool ei jõua ühe harjani. Avastasin tervelt 2 viga: staatorimähise ots lahti tulnud ja pildil tähistatud junnist ei lähe vool läbi.

Mis asjandus too on? Lähemalt ka:

Kas tollest asjandusest võib mööda hiilida? Igatahes kui mähise otsa harja külge panin, hakkas tööle.
Kas oomipoest ei pakuta uut kui klienditeenindajalt junni või asjandust küsida?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Daff, lauril, 3 külali(st)ne