Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(09-09-2017, 22:32 PM)martvl Kirjutas:  Kes aitaks ühe gaz 51 maaseest välja ja vergi sadamast järva-jaani külje alla gazik kenasti maasees.
Kellel võimalik siis 56805878 Märt 
Auto sõidu teest 15-20m kaugusel 
Mõtteid ja ideid võib ka postkasti jagada.asjaga pisut kiire ka Smile

see arvatavasti maa sisse kasvanud aastatega.nats labidaga teed kergemaks yeha ja siis tungaga tõstma nt hi lift,sellel 3,5 tonni tõstejõudu.kui maase kasvanud siis vintsides ei tee ilmselt midagi muud kui kakud tükke küljest ära kui just päris soos vee sees pole.

Küsimus järgmine: kas sellist tüüpi keermelõikurile ( 1/2) ...
[Pilt: 786715.jpg]
on olemas narrega saba??

Endal kasutada selline komplekt:
[Pilt: 786081.jpg]
Aga "pea" jääb liiga suureks ja ei mahu sellega tööd tegema, kuna toru ots liiga lühike.

vabal ajal painutan kaablit...

Ma olen hädapärast kullinokkadega teinud. Tavalise 1/2 keerme puhul ehk isegi veel õnnestuks. Samas teatavasti 1/2 torukeere (NPT) aga hoopis suurem ja seal võib juba hätta jääda. Kindel et selliseid lõikureid NPT keerme jaoks üldse saada on? Seal ju koonus terve keerme ulatuses ette nähtud. Tõenäolisem on leida 1/2 BSP keerme jaoks, mis on sama keerme sammuga nagu NPT, aga paralleelne. Tihendamisel vaja aga selle võrra rohkem lina/teipi vahele panna.

Keermestamise asemel võid kasutada seda:

[Pilt: 90.jpg]

Vasaku otsa sisse läheb toru ja paremal on sobiv (näit. 1/2") keere.

(11-09-2017, 20:40 PM)veix__ Kirjutas:  Keermestamise asemel võid kasutada seda:

[Pilt: 90.jpg]

Vasaku otsa sisse läheb toru ja paremal on sobiv (näit. 1/2") keere.

Äkki jagad mingit linki, ei oska guugeldada ka, kuna ei oska sellele nime anda Big Grin

vabal ajal painutan kaablit...

https://www.k-rauta.ee/p/raudtoruliide-2-vk-zn/2w69
Toruvärgi poodides letikas.

Jah, 1/2" mõõdus siin: https://www.k-rauta.ee/p/raudtoruliide-g...gitud/2w72
Ma saaks pakkuda ka hinnaga 4,90, aga ühe pärast ilmselt pole mõtet saatmisega tegeleda. Big Grin

Kuna transpordi teemat ei õnnestunud üles leida, siis küsin siit. Kas keegi vene keelt oskav isik liigub millalgi suunal Narva-Tallinn ja saaks ühe jalgratta peale võtta. Tasu eest loomulikult. Kui on keegi selline, siis PS

(09-09-2017, 21:59 PM)hajameelne Kirjutas:  Kui selle kaabli ja kilbi pani elektrifirma, siis ta ehk esitas ka visuaalkontrolli protokolli-nõuetekohasuse deklaratsiooni (seda tehakse ka väheldaste tööde puhul tellija soovil, nagu siin). Sellest piisab Elektrilevi poolt elektri sisselülitamiseks. Aga deklaratsiooni esitamiseks on vaja teha mõõtmisi kaabli ja kilbi toimivuse kontrolliks. Seda ei saa teha iga elektrifirma (TJA lehelt annab välja uurida, kes saavad). Kuna mõõtmiste tegemine maksab firmale raha, siis võib olla, et vigurdatakse sellega.

Kui aga on tehtud  firma poolt kogu maja elektripaigaldis, on lõppdokumendiks gramm kõrgem paber - elektripaigaldise kasutuselevõtule eelneva auditi aruanne. Kui see hõlmab kilbi ja kaabli, siis see sobib samuti Elektrilevile (seda paberit ei saa ilma mõõtmisteta). Ilma selle paberita on raskusi ka Päästeametis ja kohalikus omavalitsuses hoone seadustamisel. Kahjuks ei tule see dokument automaatselt, vaid peab olema omaniku poolt tellitud või kokku lepitud töö teostanud elektrifirmaga.
Muidu on jah nii, et tuleb kutsuda keegi üle vaatama.
Töid teostanud elektrifirma tavaliselt ise ennast ei kontrolli. Seda teeb tavaliselt keegi kontrollfirmast, kuigi eks igal elektrifirmal on oma kodustatud kontroll ka olemas. Mõõtmised nõuavad ka kontrollifirmas (TJA) aksepteeritavaid mõõtevahendeid ja atesteeritud mehi. See TJA mees väljastab peale vastavate paberite kontrollimist ja tihti ka kohapeal objekti ülevaatamist nõuetekohasuse tunnistuse (mõõtmisi ta tavaliselt ei teosta - on lihtsalt üks lipsuga kodanik), ja see on aluseks et objekti pingestada. On veel üks võimalus. Nagu iga asjaga on ajutine asi tihti igavene. Tuleb luua ehitusaegne kilp (et lihtsalt maja ehituseks segumasinat käima saaks näiteks). Ajutisel kilbil on nõuded väga lihtsad pole tähtaega. Head tarbimist. Big Grin . See pole nüüd õige soovitus, aga nii tehakse.

Küsiks ka selgelt nägijate arvamust- Järsus kurvis keerates hakkab abs ühte ratast pidurdama, külg ees ei ole ega miskit, kui sama järsult teisele poole keerata siis kõik ok. Muidu varem kontrollisin veovõlle ja rattalaagreid, kuid täna sai keeramise ajal ka pidurdatud siis pedaal tõmbles. Varem teadsin lihtsalt et midagi ees parema ratta juures põriseb või ragiseb kuna pidurdanud ei olnud selles kohas... Kas mingi andur paneb villast kuskil? Diagnostikas mingeid vigu ei leitud. Autoks 2010 aasta ford focus

(13-09-2017, 16:55 PM)maisalup Kirjutas:  Küsiks ka selgelt nägijate arvamust- Järsus kurvis keerates hakkab abs ühte ratast pidurdama, külg ees ei ole ega miskit, kui sama järsult teisele poole keerata siis kõik ok. Muidu varem kontrollisin veovõlle ja rattalaagreid, kuid täna sai keeramise ajal ka pidurdatud siis pedaal tõmbles. Varem teadsin lihtsalt et midagi ees parema ratta juures põriseb või ragiseb kuna pidurdanud ei olnud selles kohas... Kas mingi andur paneb villast kuskil? Diagnostikas mingeid vigu ei leitud. Autoks 2010 aasta ford focus

Stabiilsuskontroll?

ise mõtlesin ka, et ebs teeb mingeid vigureid. Kui menüüst ebs eest rist ära võtta siis põleb koguaeg kollane külg ees sõitmise tuli nagu muidu libisema hakates talvel jääpeal

natike googel moogelit ja hakkab tulema-http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=127704
Ehk siis focuse tüüp viga tabanud ka mind täpselt peale garantii aja lõppu arvatavasti  Big Grin
Aga jääb küsimus mille kuradi pärast ta kurvis pidurdama kukub?

Kas eksisteerib selliseid LED prožektoreid, millel saaks toitejuhtme kinnitada korpuse sisse klemmipaneeli külge, nagu vanakooli halogeenidel?

Olen kohtunud sellistega, kus korpusest on väljas väike "sabajupp". Võtsin lahti, juhtmed lähevad otse toiteplokki, "edasikaebamisele" ei kuulu Sad

Jootsin "sabajupile" juhtme otsa, igaleühele termokahanev kaela. Pluss veel üks suur termokahanev, mis kogu punti koos hoiab. Pole just kõige viisakam:
   
Kas on mõni parem nipp? Või "normaalne" prožektor? Selgituseks: tegemist pole statsionaarse paigaldusega, ajutine töökoha valgusti.

(13-09-2017, 21:40 PM)oltsberg Kirjutas:  Kas eksisteerib selliseid LED prožektoreid, millel saaks toitejuhtme kinnitada korpuse sisse klemmipaneeli külge, nagu vanakooli halogeenidel?

Olen kohtunud sellistega, kus korpusest on väljas väike "sabajupp". Võtsin lahti, juhtmed lähevad otse toiteplokki, "edasikaebamisele" ei kuulu Sad

Jootsin "sabajupile" juhtme otsa, igaleühele termokahanev kaela. Pluss veel üks suur termokahanev, mis kogu punti koos hoiab. Pole just kõige viisakam:

Kas on mõni parem nipp? Või "normaalne" prožektor? Selgituseks: tegemist pole statsionaarse paigaldusega, ajutine töökoha valgusti.
Ajutisele valgustitele olen mina vahele pannud pistikupesad ja järgmine kord saad teises kohas ajutiselt kasutada, ning juhtmeid ei pea pidevalt lappima.

(13-09-2017, 17:37 PM)maisalup Kirjutas:  natike googel moogelit ja hakkab tulema-http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=127704
Ehk siis focuse tüüp viga tabanud ka mind täpselt peale garantii aja lõppu arvatavasti  Big Grin
Aga jääb küsimus mille kuradi pärast ta kurvis pidurdama kukub?

Sellepärast, et kurvis pöörlevad rattad erineva kiirusega, samuti näeb juhtplokk, et keeratakse rooli. Erinevate rattapöörlemise kiiruse tõttu arvab ta, et asi läheb lappama ja hakkab iseseisvalt asju korrigeerima. Neid erinevaid sisendeid on päris palju, mille järgi juhtplokis ohuolukord tuvastatakse aga vigase ploki korral hakkavad sellised anomaaliad pihta ka selliste sätete puhul, mis tavaolukorras pidurdust esile ei kutsuks.

(13-09-2017, 21:40 PM)oltsberg Kirjutas:  ...Kas on mõni parem nipp? Või "normaalne" prožektor? Selgituseks: tegemist pole statsionaarse paigaldusega, ajutine töökoha valgusti.
Isepandud pikk juhe vii kohe prose august sisse. Sees teed tinutuse/ühenduse.

(13-09-2017, 22:46 PM)motamees Kirjutas:  
(13-09-2017, 21:40 PM)oltsberg Kirjutas:  ...Kas on mõni parem nipp? Või "normaalne" prožektor? Selgituseks: tegemist pole statsionaarse paigaldusega, ajutine töökoha valgusti.
Isepandud pikk juhe vii kohe prose august sisse. Sees teed tinutuse/ühenduse.
Vot, selle peale ei tulnudki! Sul ongi nii tehtud? Sa vast aimad küll, millega tegu, Sinu pealt ju ahvisin Smile

Küsimus: Mõistlik viis 400 kg kaaluva keskküttekatla transpordiks pehmel maastikul ja muldpõrandaga keldris.

Situatsioon. 
1. Katel praegu maja ees. Vaja liigutada garaazi (pehmel pinnasel).
2. Taliga loodan ta kuidagi kanalist keldrisse lasta.
3. Garaazi all olev kelder ca. 0.5 m MADALAM ülejäänud maja aluses muldpõrandaga keldrist.
4. Katlaga tuleb liikuda läbi kahe "L" kujuliselt paikneva kitsa ruumi.

Hetkel tundub mõistlik lahendus olevat õues transportida katelt laudadest teel, torujuppide peal veeretades. Keldris aga ehitada kõrged pukid, pukkidele asetada loodis tala või vastava kandevõimega raudlatt. Tala või raudlati peale rullikuga tali, ahi taliga õhku, meeter või rohkem edasi, ahi maha, pukid edasi ja kõik kordusesse.


Kõik see on alles idee tasandil. Äkki on kellegil mõistlikumat plaani välja pakkuda?

Õues on mõistlik katelt liigutada roklaga vineeril
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne