KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
(10-10-2017, 23:15 PM)klaave Kirjutas: [quote pid='433463' dateline='1507584919']
Enamus on tagumise vasaku ratta tagapeidus, ja ilma selle peidus pooleta ei ole lootustki selle masinaga kraavi kaevata.

[/quote]


Käis korra idee läbi et edasiliikumiseks kasutada ninas olevat vintsi, mul metsakatel hüdrovintsid ees ja läbi plokiratta saab 50 meetri kaupa liikuda. Peaks piisav kiirus olema.

See isend millega ise kunagi toimetasin oli ümberehitatud vahekastiga, hüdromootor oli minema visatud ja vahekastist välja võlutud eriti aeglane käik.... aga siiski tuli vahest siduriga mängida kui mõni juurikas või kinnisõidetud rada ees oli...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Tänud headele abilistele, selgeltnägijaile.
Esialgne täpsem ülevaatus lõppes kahestumisega. Nimelt kaalub mootor 15 kilo ja vastaks seega AO2-11-le, pikkus aga on enamvähem täpselt 323mm ja selle järgi liigituks AO2-12 alla. Kas nõukaaegne isetegevus, kindlasti tollase riigikorra õõnestamiseks, või siiski massoonide karvane käsi, et mind veel rohkem segadusse ajada, mida ise rohkem kahtlustan?

Mis variandid veel oleks ilma kohvipaksu pealt vaatamata võimsust mõõta? Kindlasti on võimalik osta vastav aparatuur, raha aga hetkel pagana vähe, et tuhandeid magama panna. Ehk on alternatiive?
Hetkel lihtsalt selline lugu, et teen väikest puulõhkujat, aga mootor jääb tuntavalt lahjaks. Oleks vähemalt 2 korda tugevamat vaja. Jah, võiks kohe mõne 3kw-se ka peale tõsta, aga kardetavalt laguneb siis ülejäänud konstrui selle küljest ära.

   

   
Vasta
Ma pakuksin, et sul on kaal taatlemata Big Grin Kaal näitab alati tegelikust kaalust rohkem, kas sul pole naisterahvad seda juba öelnud Wink
Vasta
See ei ole AO2, vaid alumiiniumkorpusega AOL2. AOL2-12-4 peaks teoreetiliselt kaaluma 12 kg, võimsus 0,8 kW.
Vasta
(03-10-2017, 22:21 PM)metsakohin Kirjutas:
(03-10-2017, 21:47 PM)ronny25 Kirjutas: Kas enam kasutavad? Starman nüüd ju osa Elisast.
Ise võtsin Telia koduinterneti üle õhu ja tv ka juurde. Kui naine telekat vahib ja poiss youtubet piinab, siis mingit uimasust märgata pole. teleka pilt jookseb ka ilusasti. Ühesõnaga, mina olen täitsa rahul.

Ikka Tele2, ilmselt siduvad lepingud. Elisa kaudu oleks tore, sest mast kiviga visata (kaks korda Big Grin  ). Starmani internet oleks  sama raha eest kiirem. Kui jah, kõigil ju kirjas kuni, aga alampiiri ei ole. Sellest ka kunagine urisemine Elisa aadressil, sest alampiir oli suht nulli lähedal.

sain letialust infot et need kes olid Tele2 jäid sinna edasi ja uued saavad Elisa ehk kuna nüüd on Starman osa elisast.
usun, et Metsakohin saaks vähese vaevaga vahetada oma Tele2 Elisa vastu välja.
Vasta
(11-10-2017, 11:04 AM)mlsluik Kirjutas:
(10-10-2017, 23:15 PM)klaave Kirjutas: [quote pid='433463' dateline='1507584919']
Enamus on tagumise vasaku ratta tagapeidus, ja ilma selle peidus pooleta ei ole lootustki selle masinaga kraavi kaevata.


Käis korra idee läbi et edasiliikumiseks kasutada ninas olevat vintsi, ...
[/quote]
Ja vintsi teise otsa kuhu kinnitad???. Känd või raudkivi vedasid teinekord russi mööda kraavi tagasi nii et hirmus hakkas, kardan et veab ka ankru minema Big Grin Big Grin . Siduriga jõuad sa hüdroveo lõpetada ja lastagi masinal takistust uuesti proovida, aga vintsi rebib vist ribadeks kuna järgi ju  ei anna kuskilt. (olen oma silmaga näinud pooleks tõmmatud russi kuna vints vedas üle mõistuse jõuga ja juhil omal mõistust eriti polnud.)  


                     

Pildid lisan ja sealt on näha hüdropaak(astmelauaks), kaks hüdromootorit, liikumiskiiruse jagaja( lülitus hoob kabiini puudu), filter, hunnik voolikuid ja torusid ja käigukasti lülitus (hoob kabiini samuti puudu). Päris keeruline ehitus, kui arvestada et ka russi enda hüdropaak on süsteemis sees. Kui üle pika aja sattusid masinaga opereerima siis oli kõvasti tegemist et masin hüdro pealt üldse liikuma saada, ja siis JVV, siduri ja hüdrokangidega seda asjandust juhtida. Õhtuks kael tagurpidi ja ega ilma pudelita magama jäänudki sest terve kere veel värises ja rappus inertsist edasi Big Grin Big Grin Big Grin . Igatahes jõudu ja tervist
Vasta
Tänud uurimast. Mul ongi Elisa internet, tahtsin lihtsalt kaks paketti üheks kärpida, oleks hinnalt ja koguselt soodsam tulnud, paraku Tele2 levi lõppes kohe asfaldi lõppedes ära. Elisa levib ka kruusa-ja pinnaseteid mööda.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
Lightning 
Küsimus kiire ja otsekohene, vana juut nagu olen siis ei raatsi igale masinale gps-e peale panna. Kuna sügishooajal kõik masinad töös siis ei jagu kõigile pillidele GPS-e peale, õnneks on mõned tellijad igati toredad ja arusaajad ning neile piisab vastastikusest usaldusest, kuid omalt poolt tahaks pakkuda midagi enamat ehk nii greiderite kui ka tee pervede niitmise puhul võiks olla siiski arvega kaasas masinate liikumistrajektoor koos orienteeruva kellaajaga. Isegi tegelikult ainult läbitud trajektoorist piisaks kuna osad tööd on kilomeetri alusel.

Seega kas on mõni hea rakendus mida telefoni või tahvlile alla laadida mis salvestaks kaardile läbitud teed?    Päris endomondot vast ei soovi... :Big Grin   Vaatasin ja proovisin mõnda aga ei jäänud kohe miskit head silma.

Lugupidamisega
Meelis
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Google ise salvestab ka su käidud-läbitud teekonnad. Seega piisab suvalisest netiühendusega nutikast.
https://support.google.com/maps/answer/6...ktop&hl=en
Vasta
Googel ei salvest väga täpselt. selle järgi kellegile eriti arvet ei saada.
Vasta
Arvete esitamise kohta sõna küll ei võta ,Aga huvi pärast vaadates andis Google mapsi ajaskaala piisavalt täpse marsruudi minu tänastast sõitudest.
Vasta
(16-10-2017, 20:53 PM)mlsluik Kirjutas: Küsimus kiire ja otsekohene, vana juut nagu olen siis ei raatsi igale masinale gps-e peale panna. Kuna sügishooajal kõik masinad töös siis ei jagu kõigile pillidele GPS-e peale, õnneks on mõned tellijad igati toredad ja arusaajad ning neile piisab vastastikusest usaldusest, kuid omalt poolt tahaks pakkuda midagi enamat ehk nii greiderite kui ka tee pervede niitmise puhul võiks olla siiski arvega kaasas masinate liikumistrajektoor koos orienteeruva kellaajaga. Isegi tegelikult ainult läbitud trajektoorist piisaks kuna osad tööd on kilomeetri alusel.

Seega kas on mõni hea rakendus mida telefoni või tahvlile alla laadida mis salvestaks kaardile läbitud teed?    Päris endomondot vast ei soovi... :Big Grin   Vaatasin ja proovisin mõnda aga ei jäänud kohe miskit head silma.

Lugupidamisega
Meelis

Open GPS tracker on minul edukalt asja ära ajanud.

Vasta
Kas selle Open GPS trackeri kasutamiseks peab ka mingi lepingu kellegagi sõlmima või on sellel vabavaraline mõni programm. Või noh kuidas taga toimetada. Sorry pole asjadega eriti kursis,aga vist oleks ka vaja.
Vasta
(17-10-2017, 22:54 PM)wagoneer Kirjutas: Kas selle   kasutamiseks peab ka mingi lepingu kellegagi sõlmima või on sellel vabavaraline mõni programm. Või noh kuidas taga toimetada. Sorry pole asjadega eriti kursis,aga vist oleks ka vaja.

Isandpauk soovitas Open GPS trackeri kasutamist,laadisin just alla ,esialgu justkui sama ,mis google nn.ajaskaala.Lepinguid pole küll mingisuguseid vaja .Kui googeldada saad ,siis muu kauba peale...
Vasta
Veel üks variant on Mapfactor Navigator. See rohkem tasuta navigeerimis-tarkvara, kui kasutad openstreetmap.org kaarte aga kui selle kõhus korralikult tuhnida, saab ka rada maha salvestada. Kasutan samuti, kuna see navigeerib ka ilma netiühenduseta. Tirid aga kaardid kodus alla ja olemas.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne