28-10-2017, 23:40 PM
(28-10-2017, 23:21 PM)Urmash Kirjutas: ...Kui tähelepanelikult seda spiraali vaadata, siis on näha, et tegemist oleks nagu kütuse toruga. Segane värk igal juhul, mehed kes viie-kuuekümnendatel JAZ mootoritegaSegast pole midagi. Pihustisse minev kütus käibki spiraalist läbi ja seal aurustub leegi mõjul.
möllasid ei külasta vist seda foorumit
Pead ikke ise tule sisse ajama sellele. Mehed, kes kahetaktiliste Mazidega sõitsid on kõdunemas juba. Mäletan mõnda jämeda häälega mõirgajat sõitmas, aga rohkemat suurt midagi.
Pane diiselküte sisse, pumpa surve üles, keera natuke kraan lahti ja katsu tuli diislile otsa saada. Algul nõrgub ta niisma pihustist välja. Keera siis jälle kraan kinni. Vahel on kogu põleti leekides, aga see kõik soojendab seda. Tähtis on siis kraan kinni saada. Küte põleb ära ja saad jälle natuke päästa. Kui juba auruti kuumaks läinud, siis hakkab leek kohinaga põlema. Tähtis on, et sissevalamise kork oleks kenasti kinni. Siis ei saa tuli paaki.
Kindlasti on lihtsam auruti alguses kuumõhu puhuriga kuumaks lasta. Vanasti aga sellist asja pole olnud. Selle massina peab ju algupäraste vahendite käima saama.