10-11-2017, 07:24 AM
Kuigi tegelen tihtipele moosi meisterdamise ja villimisega, ei meenu tänapäevaste purkide puhul ühtki soovimatut purunemist. Vanade "vene" omadega aga piisavalt. Pole vaja seal midagi külma veega loputadagi.
Kas seda analoogiat esiklaasidele üheselt saab üle kanda, ei julge kinnitada. Soojendusavad on erinevatel autodel üsna isesugused, mõni puhub laialt klaasi allserva, teised natuke ülalpoole jne. Kardetavasti on osaliselt vastus selles, miks mõned ühel juhul pragunevad, teised aga mitte. Salongiventika tasapisi pöörlemise panemise mõte ehk pigem selles, et soe mööda tuba paremini laiali kanduks, aga siis peaks olema ikka korralik vedeliksoojendus. Need defad jms. on nii lahjad, et peale mõnd tundi kõva külma käes on suutnud ehk vedelikku mõnikümmend kraadi soojendada, ei muud. Käivitamist jah hõlbustab, aga korralikku sooja ei taha startimisel veel kuskilt tulema hakata, kui salongi just puhurit ei lisa. Paar sellist jebinat on kunagi olnud ja seeläbi pisike kogemus olemas.
Kas seda analoogiat esiklaasidele üheselt saab üle kanda, ei julge kinnitada. Soojendusavad on erinevatel autodel üsna isesugused, mõni puhub laialt klaasi allserva, teised natuke ülalpoole jne. Kardetavasti on osaliselt vastus selles, miks mõned ühel juhul pragunevad, teised aga mitte. Salongiventika tasapisi pöörlemise panemise mõte ehk pigem selles, et soe mööda tuba paremini laiali kanduks, aga siis peaks olema ikka korralik vedeliksoojendus. Need defad jms. on nii lahjad, et peale mõnd tundi kõva külma käes on suutnud ehk vedelikku mõnikümmend kraadi soojendada, ei muud. Käivitamist jah hõlbustab, aga korralikku sooja ei taha startimisel veel kuskilt tulema hakata, kui salongi just puhurit ei lisa. Paar sellist jebinat on kunagi olnud ja seeläbi pisike kogemus olemas.