17-11-2017, 23:19 PM
(17-11-2017, 20:11 PM)ivoalaska Kirjutas: Uute crd masinate puhul pigem mitte kasutada. 2 taktiline õli sisaldab aineid, mis pikemas perspektiivis kahjustavad pihusteid, katalüsaatorit, dpf-i. Kui insenerid on loonud teatud süsteemi käima puhtalt diisli (tänapäeva nõuetele vastava) peal, siis nii nad peaksid ka käima. Igasugu lisaained on nagu püksi kusemine, korraks tundub hea aga pärast enam mitte.
Kes väljamaa keelt mõistab, siis näiteks siin http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil...-study.php üks uuring selle kohta aga sarnaseid on tehtud mustmiljon veel. Kusjuures nad kõik on jõudnud lõpuks samale järeldusele.
Täpsustame siis, et kasutada ei tohiks masinatel, millel on nii heitgaaside selektiivkatalüsaator kui tahmafilter. Õli mõju neile võib (kuid ei pruugi, eksiole) olla hävitav.
Esimese põlve ühisanumsissepritsega mootoritele ei tee väike õlilisa üldse midagi ja pelga redokskatiga hilisematel mootoritel pole ka midagi õlist pahandamas.
Loomulikult oleks õige iga 1x0 000 km järelt pihusteid ja 300 000 pealt KSP vahetada, aga kesse raatsib, eksole.