KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
(17-11-2017, 21:11 PM)ivoalaska Kirjutas: Uute crd masinate puhul pigem mitte kasutada. 2 taktiline õli sisaldab aineid, mis pikemas perspektiivis kahjustavad pihusteid, katalüsaatorit, dpf-i. Kui insenerid on loonud teatud süsteemi käima puhtalt diisli (tänapäeva nõuetele vastava) peal, siis nii nad peaksid ka käima. Igasugu lisaained on nagu püksi kusemine, korraks tundub hea aga pärast enam mitte.
Kes väljamaa keelt mõistab, siis näiteks siin http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil...-study.php üks uuring selle kohta aga sarnaseid on tehtud mustmiljon veel. Kusjuures nad kõik on jõudnud lõpuks samale järeldusele.

Täpsustame siis, et kasutada ei tohiks masinatel, millel on nii heitgaaside selektiivkatalüsaator kui tahmafilter. Õli mõju neile võib (kuid ei pruugi, eksiole) olla hävitav.

Esimese põlve ühisanumsissepritsega mootoritele ei tee väike õlilisa üldse midagi ja pelga redokskatiga hilisematel mootoritel pole ka midagi õlist pahandamas.

Loomulikult oleks õige iga 1x0 000 km järelt pihusteid ja 300 000 pealt KSP vahetada, aga kesse raatsib, eksole.
Vasta
Noh laias laastus on tänapäeval soovitatav kasutada seda kütust, mida konkreetse mootori tootja on ette näinud konkreetses mootoris töötama. Me võime siin foorumites mõelda, kuidas talupoja mõistusega asjad paremini käiksid aga reaalsus on see, et inimesed kes kogu selle krempli on töötama pannud ( mitte ainsuses, vaid sajad insenerid) siis nii tõenäoliselt peakski olema. Muuseas, kas keegi teab peast öelda, kui suur on tänapäeva otsepihusti nö pihusti ava, kus kohast kütus läbi surutakse, või kas keegi on hoidnud käes modernses pihustis olevat pihusti sulgemiseks kasutatavat kuuli/klappi (ok see on natukene retooriline küsimus Smile Igasugune võõrkeha seal, olgu sees siis tingitud halvast kütusest või teleturu lisaainetest võib tekitada päris palju pahandust. Ma pakun, et esimesed pihustid ( mis pandi tööle kuskil 1900 aastal +/- 10 aastat, peast ei mäleta) ei olnud nii tundlikud. Tänapäeva asjandused on seda aga see on kompromiss efektiivsuse arvelt.
Vasta
(Eile, 00:52 AM)ivoalaska Kirjutas: Noh laias laastus on tänapäeval soovitatav kasutada seda kütust, mida konkreetse mootori tootja on ette näinud konkreetses mootoris töötama.
...

Loomulikult soovitatakse. Kuidas muidu.

2T õli heas korras mootorile vaja ei ole. Küll aitab edasi lükata vältimatut.
Vasta
(16-11-2017, 12:50 PM)Mahno Kirjutas: Ei, minu pump tuleb kenasti betoonaluse peale maha, nii et kättpidi kallale minna pole kuigi raske. Ämma ka pole, keda katsuma saata,  nii et teeb pigem selle paarkümmend eurot kulutuse ja laseb läbi rvk.

 Samas, maandus peab ju nagunii olema, seega kestast ei tohiks voolu saada. RVK päästaks noori "elektrikke" kui nad töötavat seadet raudoradega uurima läheks. Niipidi võttes on lapselukuta pistikupesad isegi suurem oht, kus samuti oleks RVKd vaja.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
Oskab keegi öelda, kas Opeli C14NZ mootori nukkvõllis on õlikanal või mitte?

Kui oluline on katkestijaoturi võllil olev (eeldatavasti) 5x1 O-rõngas? Kas selle ülesanne on ainult võlli tsentreerida või peab see ka survet pidama?

EDIT: Ise küsin-ise vastan: jaoturivõllil olev pisuke O-rõngas mootori õlirõhku ei mõjuta ja vähemalt esimese 400 km kogemuse järel tööks vajalik ei ole.

Ühtlasi võib mind visata ühe säärase elusa mootoriga, kuna kõnealune pada hakkab varsti Kuusakoskiküps olema.
Vasta
veeautomaadil mädanes hüdrofori paak ää paari aasta eest. feb leidis kuskilt lao tagumisest nurkadest veel asenduspaagi. sellel keik mudu kena, aga nii kuu või paari takka peab õhku juure pumpama. täna võtsi jälle selle töö ette ja kuna esiti läks veidi liiast sisse, siis pidin natuke survet vähemaks laskma ja avastasin, et koos õhuga tuli lahinal ka vett välja. mis krdi moodi see võimalik on? samas asi töötab kenasti.
ja kui suure truki üldse peab kotile sisse puhuma ja kuidas see õigesti peaks käima? praegu olen pumbal voolu ää võtnud ja siis kraanist sisteemi rõhu maha last ja seejärel tunde järgi pumbanud.

teine ja vähem tähtis küsimus kohe ka veel. vaja tõenäoliselt homme töö asjus valgasse minna. mõtsi, et põikaks ehk siis juba naabrite manu ka. paljud käivad ja toovad midagi. ma jookidest suurt ei jaga ja seepärast küsiks soovitusi. mihuke oleks hää lahjem õlut või siider, mida sealtmaalt osta? tooks külameestele pudeli või paar kingiks kaasa.
Vasta
Õhupoolelt vee tulek tähendab ilmselt katkist membraani. Tegelikult hüdrofor membraani ei vaja, täitmine peab olema alumisest punktist.
Ma ei ole oma rumalat pead selle originaalpaagi hingeeluga viitsinud vaevata. Sajaliitrine tünn kõrval lisaks, pump ei plõksi ja mingit tossu suve jooksul lisada vaja pole.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
(3 tunnid tagasi)diesel Kirjutas: ...mihuke oleks hää lahjem õlut või siider, mida sealtmaalt osta? tooks külameestele pudeli või paar kingiks kaasa.

õllesid tassin endale, ikka lahjat pilsneri tüüpi. Eks seal peab vaatama mis soodukaga on, siis tuleb liitrihind alla euri. Näituseks oli Cesise õlletehase jook "Naša marka" väga hää, aga trehvasin seda vaid korra ja rohkem pole saanud, siis on Livu pilsner, Cesu light kah nitševoo. Siidrit ostab naine, Zelta õunasiider on tema mark. A kui minna eestlaste omanduses olevasse Alko1000 poodi, siis seal on ka enamus eestimaist kraami läti hinnaga saadaval.

P.S. Sealt tuuakse ikka kastidega, mitte pudeli või paari kaupa.
Vasta
(2 tunnid tagasi)honkomees Kirjutas: P.S. Sealt tuuakse ikka kastidega, mitte pudeli või paari kaupa.

Spordis on tähtis küll tulemus, aga peamine on siiski osavõtt!
Vasta
Oskab keegi selle veidi kehva pildi põhjal öelda, et mille stange võiks olla. Vene masin arvatavasti.

[Pilt: bCkQZOO.jpg?1]
Vasta
(2 tunnid tagasi)null Kirjutas: Oskab keegi selle veidi kehva pildi põhjal öelda, et mille stange võiks olla. Vene masin arvatavasti.

[Pilt: bCkQZOO.jpg?1]

[Pilt: 9457488.jpg]
Vasta
(2 tunnid tagasi)2715 Kirjutas:
(2 tunnid tagasi)null Kirjutas: Oskab keegi selle veidi kehva pildi põhjal öelda, et mille stange võiks olla. Vene masin arvatavasti.

[Pilt: bCkQZOO.jpg?1]

[Pilt: 9457488.jpg]

Kas mossedel oli siis mingite liistudega stangesid? Sellel keskel terve rida auke. Ei ole ise puuritud. Tutikas peaks stange olema.
Vasta
Pakuks VAZ 21011/013 stange.
Vasta
(1 tund tagasi)Sidorov Kirjutas: Pakuks VAZ 21011/013 stange.

Võimalik. Igaljuhul, kui keegi tunneb, et tal vaja seda, võib teada anda.
Vasta
Ehk ikka Volga oma. [Pilt: Two-gaz-24-volgas.jpg]
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
(1 tund tagasi)metsakohin Kirjutas: Ehk ikka Volga oma. 
Volga ei tohiks olla. Pikkus oli umbes sama mis moskvichil ja liistuaugud lähevad küljepeale välja.
Vasta
VAZ 21011 on üsna kindlasti õige vastus. Aukude asetus (2.-ja 3. on lähestikku) on igatahes sama nagu 011-l.
Vasta
Pikkusest ei tea ma mitte muhvigi. Numbri valgusteid on vazil ainult üks, seda nii 01-l kui 011-l. pildil olevas on kaks numbrivalgusti kohta. Kas tõesti oli nii pisikeses topsikus kaks pesa?
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: meesmetsast, 1 külali(st)ne