13-12-2017, 22:01 PM
(13-12-2017, 18:21 PM)Jossu Kirjutas: Ahoi.
Küss puksiirauto massite kohta.
Mõttes üks masin vana vw lt, millel täismass 5500kg.
Reg mass on piiratud 3500 peale aga ikkagi on N2 kategooria. Kus point?
kuni 3500 on ju N1 või milleks piirata, kui ikkagi N2 ?
Kuidas registritoiminguega viisakalt N1ks saaks. Tartu arkis saab igakord erinevat ja ulmelist infot. Nagu naistel kingapoes juba.
Või kui kellegil on pakkuda normaalset N1 kategooria puksiirautot normaalse vintsiga ( automoto foorumi uuniksuunanlusele viidates iis karta on, et 10 000 euriseid autosi eisoovi)
Vastu pakuks Tutikat Boro treilerit 2.1T kandevõimega
Ise olen seda teed enamvähem lõpetamas praegu. On Ford Transit 2005a. millel täismass 3550kg ja registrimass 3500kg. Praegu N2 kategooria.
Juhuse tõttu sattusin rääkima kellegiga kes oli teinud samast mudelist(reg. nr. erines ühe numbri võrra) ka n2-st n1-e. Sain õige inimese kontakti Info-Autost(Fordi esindaja), helistasin ja rääkisin oma loo ära ja pärast saatsin meilile vajaliku info. Umbes aasta aega asi ei edenenud ja endal ka kiiret väga ei olnud, sai C kat ära tehtud suvel. Teoreetiliselt ei oleks sõita tohtinud alates 01.01.2016. Politsei küll pidas kinni ja trahvis kiirusületamise pärast aga C kati puudumist ei näinud.
Seoses teemaksu tulekuga mõtlesin et uurin kuidas lood on ja siis sai nädalaga uus andmesilt koos muudetud täismassiga ja margiesinduse nõusolekuga(maksis umbes 50 euri). Nüüd läksin arki ja sai tehtud ümberehitusetaotlus, selllele tuli positiivne vastus paari nädalaga ja nüüd on asi minu taga et minna arki autot ette näitama ja ongi korras.