22-02-2018, 17:19 PM
Vabandust, minu viga. Täpsustan siis:
Eelarve võiks siis jääda kuskil 3500€ piirimaile.
Piduriga haagis vähemalt 2000kg
Kindlasti automaat - Kaasa tervise tõttu on siduri vajutamine raskendatud. Keskmise raskusega liigeste hüpermobiilsus kui kedagi peaks huvitama ja vasak põlveliiges on kõige kehvemas seisus...
Istekohti - olude sunnil siis pidevalt 4 täiskasvanut + 1 tulevane ilmakodanik hällis/toolis. Seega küll 5 kohta, aga seesamune häll kipub paraku ära võtma poolteist täiskasvanu istekohta. Lisaks siis kõik muu eluks vajalik mant. Seetõttu sellist 6 - 7 kohalist mahtuniversaali ka vaatan...
S210 on ka iseenesest hea valik. Oskate aga kommenteerida kuidas on tagumiste turvavööde pikkusega? Garaazis mul seisab 92.a. S124. 108kw diisel, automaat, nahktuba, 4x el aken, esimesed el. istmed, jms. Ühesõnaga kõik jutud. Piduriga haagis ka 2100kg lubatud. Küll aga paraku turvahälli jaoks jäid tagumised vööd lühikeseks. Esiistmele ei saa turvapatjade tõttu tulevast ilmakodanikku panna... Kas S210-l on see viga näiteks parandatud? Või on ka võimalik äkki 124 tagumised vööd asendada pikematega mõne muu mudeli pealt nii, et turvalisus säiliks?
Vennal mul ka Alhambra I põlvkond. Diisel/manuaal ja tegime siin alles hiljuti ühe treileriga reisi Rapla - Võru - Rapla ja transportisime Võrust ühe Nissan Navarat. Küttekulu sai arvestatud selle sõidu peale 8l/100km. Seega suht öko kah... Ja vastupidavuselt kuulen ainult kiidusõnu...
Vito (2000.a.) on ka valikus, küll aga on istmetega versioonil hinnad kõrged ja kered kahjuks hapuvõitu...
Tean küll, et ei ole ühtegi head ja odavat ja universaalset asja - on kas hea või odav või universaalne. Aga püüaks siis ikkagi parima tulemuseni jõuda, et mitte iga otstarbe jaoks erinevat masinat pidada...
Ütleme nii, et kaaluda võib ka eelpoolnimetatud tingimustele vastavat maasturit, aga küttekulu võiks siiski jääda alla 8l/100km ilma käruta sõite tehes...
Eelarve võiks siis jääda kuskil 3500€ piirimaile.
Piduriga haagis vähemalt 2000kg
Kindlasti automaat - Kaasa tervise tõttu on siduri vajutamine raskendatud. Keskmise raskusega liigeste hüpermobiilsus kui kedagi peaks huvitama ja vasak põlveliiges on kõige kehvemas seisus...
Istekohti - olude sunnil siis pidevalt 4 täiskasvanut + 1 tulevane ilmakodanik hällis/toolis. Seega küll 5 kohta, aga seesamune häll kipub paraku ära võtma poolteist täiskasvanu istekohta. Lisaks siis kõik muu eluks vajalik mant. Seetõttu sellist 6 - 7 kohalist mahtuniversaali ka vaatan...
S210 on ka iseenesest hea valik. Oskate aga kommenteerida kuidas on tagumiste turvavööde pikkusega? Garaazis mul seisab 92.a. S124. 108kw diisel, automaat, nahktuba, 4x el aken, esimesed el. istmed, jms. Ühesõnaga kõik jutud. Piduriga haagis ka 2100kg lubatud. Küll aga paraku turvahälli jaoks jäid tagumised vööd lühikeseks. Esiistmele ei saa turvapatjade tõttu tulevast ilmakodanikku panna... Kas S210-l on see viga näiteks parandatud? Või on ka võimalik äkki 124 tagumised vööd asendada pikematega mõne muu mudeli pealt nii, et turvalisus säiliks?
Vennal mul ka Alhambra I põlvkond. Diisel/manuaal ja tegime siin alles hiljuti ühe treileriga reisi Rapla - Võru - Rapla ja transportisime Võrust ühe Nissan Navarat. Küttekulu sai arvestatud selle sõidu peale 8l/100km. Seega suht öko kah... Ja vastupidavuselt kuulen ainult kiidusõnu...
Vito (2000.a.) on ka valikus, küll aga on istmetega versioonil hinnad kõrged ja kered kahjuks hapuvõitu...
Tean küll, et ei ole ühtegi head ja odavat ja universaalset asja - on kas hea või odav või universaalne. Aga püüaks siis ikkagi parima tulemuseni jõuda, et mitte iga otstarbe jaoks erinevat masinat pidada...
Ütleme nii, et kaaluda võib ka eelpoolnimetatud tingimustele vastavat maasturit, aga küttekulu võiks siiski jääda alla 8l/100km ilma käruta sõite tehes...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.