01-04-2018, 11:51 AM
Kätte on jõudnud aeg lähiajal pere teise autona aastaid teeninud Passat B4 välja vahetada.
Väike lisaarutelu kaasfoorumlastega ei teeks paha.
Liisingusse võtma uut või uuelaadset eriti ei kipuks(mitte et ei suudaks skoodaoctaaviat vms liisida, aga oma rahaga hetkel targemat teha, kui kuus ca 250 liisingule ja veel ka kaskole panustada). Sooviks jääda hinnaklassi ca 1500(+maks 500 esmaseks remondiks/hoolduseks) EUR-i.
Väiksemad masinad väga ei kvalifitseeru(tagaistmele peab mahtuma 2 turvatooli samal ajal 185cm pika eesistujaga), ja pagasiruum võiks ka üle keskmise suur olla. Käruveo võime kõige olulisem pole.
Mootoriks bensiin või siis vanakooli diisel, kindlasti manuaal ja soovitavalt esivedu. Läbisõit eriti suur tingimatta ei tule(ca 15 000km aastaga, samas eriti öko pill saaks endale ka osa superöko Alhambra ca 40 000 kilomeetrist aastas). Eelistatud oleks kliimaga isendid.
Endal pole selle vastu midagi, et aeg ajalt käed õliseks teha ja enamus hooldus ja remonttöid(keretööd välja arvatud) ise teha.
Endale on esimese hooga silma jäänud;
- sajandivahetuse Volvod(S40-st suuremad)
- sama ajastu Audi A6-ed ja Passat B5-d.
- Ford Mondeo(see jääb küll ilmselt valikust välja, sest mu proual selle masinaga mingi traumeeriv kogemus ja sinna vabatahtlikult ei istu).
- Saab 9-5.
Kriitika, soovitused ja muu teemakohane arutelu teretulnud.
Väike lisaarutelu kaasfoorumlastega ei teeks paha.
Liisingusse võtma uut või uuelaadset eriti ei kipuks(mitte et ei suudaks skoodaoctaaviat vms liisida, aga oma rahaga hetkel targemat teha, kui kuus ca 250 liisingule ja veel ka kaskole panustada). Sooviks jääda hinnaklassi ca 1500(+maks 500 esmaseks remondiks/hoolduseks) EUR-i.
Väiksemad masinad väga ei kvalifitseeru(tagaistmele peab mahtuma 2 turvatooli samal ajal 185cm pika eesistujaga), ja pagasiruum võiks ka üle keskmise suur olla. Käruveo võime kõige olulisem pole.
Mootoriks bensiin või siis vanakooli diisel, kindlasti manuaal ja soovitavalt esivedu. Läbisõit eriti suur tingimatta ei tule(ca 15 000km aastaga, samas eriti öko pill saaks endale ka osa superöko Alhambra ca 40 000 kilomeetrist aastas). Eelistatud oleks kliimaga isendid.
Endal pole selle vastu midagi, et aeg ajalt käed õliseks teha ja enamus hooldus ja remonttöid(keretööd välja arvatud) ise teha.
Endale on esimese hooga silma jäänud;
- sajandivahetuse Volvod(S40-st suuremad)
- sama ajastu Audi A6-ed ja Passat B5-d.
- Ford Mondeo(see jääb küll ilmselt valikust välja, sest mu proual selle masinaga mingi traumeeriv kogemus ja sinna vabatahtlikult ei istu).
- Saab 9-5.
Kriitika, soovitused ja muu teemakohane arutelu teretulnud.