T40AM mittetöötav silinder.
#2

Tuleb neljanda silindri pumbal olev stuts maha võtta- selles on väike klapp, tugev vedru- vast nendega midagi juhtunud.. Muu ei tohiks silindrisse antavates annustes erinevust põhjustada. Kui regulaator "haugub" ja pump omaette õlitusega, võib proovida erineva viskoossusega õlisid. Mul kunagi oli sašii, mille pump käis kõige paremini peaaegu puhta diiselküttega õli asemel. Üldiselt- iga töö jaoks on oma juut- vii pump stendimisele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T40AM mittetöötav silinder. - Autor: velts1988 - 19-05-2015, 00:29 AM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: pen.skar - 19-05-2015, 01:07 AM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: v6sa - 19-05-2015, 09:23 AM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: sndr81 - 19-05-2015, 09:30 AM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: kytz - 19-05-2015, 21:14 PM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: velts1988 - 23-05-2015, 13:10 PM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: Gravity - 23-05-2015, 23:10 PM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: aigark - 24-05-2015, 00:38 AM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: sndr81 - 24-05-2015, 21:02 PM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: tamburiin - 25-05-2015, 08:38 AM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: aigark - 25-05-2015, 19:58 PM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: 2715 - 25-05-2015, 09:06 AM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: tamburiin - 25-05-2015, 21:26 PM
RE: T40AM mittetöötav silinder. - Autor: velts1988 - 25-05-2015, 23:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne