05-01-2018, 22:18 PM
(05-01-2018, 20:24 PM)Necro Kirjutas: Nii see asi siin käib :
Tegelikult küsimusele vastust veidi. Ise olin mõnda aega tagasi sama jura ees. Miskine Opel Vivaro toodi õlivahetusse, et ole mees tee ära. Algas sellega, et vale filter oli. Siis oli häda, et auto nii kuradi madal, et paha hakkab, no ei ole traktor, et loivad all nagu hüljes.
Siis avastasin end õlipunni juurest, mille sisse ükski töökojas olev kuuskant ei sobinud, auk tundus olevat lähemalt inspekteerides neljakandiline. Isegi mitte narrede pikendused. Ei pooletolline, ei veerand. Isegi 3/8 mitte. Lukustatavad kullinokad saatsin kuupeale. Lõpuks ohverdasin miskise 8.5mm kuuskandi, lasin kaks kanti maha ja sai sest nelikant. Paar tiiru käia ja õlipunni vahet ning sai piisavalt täpne küll, et väändele vastu peab. Ma ei tea, kas olin mina pime või näpud nisad, või sinna käibki miskine spetsjomm nelikant. Proovimata jäid tollmõõdus kuuskandid, neid lihtsalt kohapeal es olnud.
sügise oma kangool õli tahtsin vahetada siis punnil mingi x tähik,padrunite karbist üks läks sisse ja keeras üle kuna väike ja järgmine juba suur.proovimiste peale sai lõpuks nelikant ava ja täpselt ukselingi pulga mõõt.selle pulga muidugi keerasin kaheksasse.kuna neid oleatu kvaliteediga saksa komplekti tähikuid oli hunnikus ja halligi teha pole nendega siis rela kätte ja tegin ühest suuremast tähikust nelikandi.võti valmis siis panin võtme paika ja alla tunngraud millega võti avas korralikult pingal ja autogi pisut kerkis ja lahti see punn tuligi ja kinni läks samuti tung pressis võtme pesasse.