"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?
(21-02-2018, 15:48 PM)pkmp Kirjutas:
(21-02-2018, 15:05 PM)maisalup Kirjutas: Kas keegi teab kust saab metalli augusaagi mõõduga 36.5 olgu siinkohal öeldud, et 37 mm oskan isegi osta ja enamus tuntud tootjate katalooge läbi sirvitud.
 Miks just selline mõõt- see on hüdropumba flantsi mõõt, mingine euroopa standart ja müügis sellist artiklit nägin Tartu Tööriistamarketis kuid keegi oli kõik saed ära ostnud ning müüjad ei oska vastust anda millal ja kas üldse tuleb.
Ehk on kellegil vaja läinud sellist mõõtu ja kuskil teises kohas müügil näinud?

Kas tõlkes kõlab see nii, et sellele hüdropumbale  flantsi tegemiseks on vaja augusaagi ?   Vbl saan valesti aru aga kas treida ei saa?  Kas see flants on see, mille külge käib pump ise või see flants, millega pumba  külge käib pealevooluvoolik?

Hüdropump käib sinna külge või kaelas oleva kraega sinna ava sise mis tsentreerib selle pumba. Treimisega on ka võimalik aga see eeldaks jälle lisa operatsioone ja kuna omal võimalus puudub siis mööda küla inimeste taga ajamist ja korduvat meeldetuletamist. 
Kui ei leia, siis on lihtsam 37,0 avaga katsetada, hammassidur on vahel, 0,5mm siia sinna ei tapa vast kuid ilus oleks võimalikult täpne.
Vasta
36,5 ja 37 vahe on piisavalt väike et see kaob augusae ja tsentripuuri ning padruni ebatäpsusesse ära.
Vasta
Siis oli mu aimdus õige,  mina sain sama olukorra lahendatud parajale 100 mm laiale karbijupile treipingi padrunisse kahe paki vahele kinnitades ava puurimise ja parajaks treimisega.

edit:
Veel low-tec treimisega lahendus: tellid- treid lihtsalt mõõdus seibi ja keevitad selle mittemõõdus avale peale...
Vasta
Tavaliselt kipuvad augusaed endast suurema augu maha jätma. Selles osas katsetaks pigem isegi siis 36mm saega (ja vajadusel viiliks kasvõi käsitsi parajaks). Samas tihtipeale saab hoopis ovaalse või mõnel muul kujul vääraka augu. Nii et kui tahta et sellest august reaalselt midagi tolku oleks, siis ikka treimine või freesimine ainuke variant. Häda pärast pakuks välja variandi, et teha saega veel väiksem auk, näiteks 35mm ja siis meisterdada väiksest treiterast pöörlev regulaaritava laiusega lendtera puurpingi otsa, millega auk õigesse mõõtu "freesida". Nii, et treitera käiks siis puurpingi otsas ringi, mööda 36,5mm diameetriga trajektoori.
Vasta
Otsin 87-89 aasta Mitsubishi Sapporole esi ja tagaklaasi - ideaalis võiks klaaside küljes olla ka kere. Ehk kellelgi vedeleb kuurinurgas.
Vasta
(21-02-2018, 15:05 PM)maisalup Kirjutas:  kust saab metalli augusaagi mõõduga 36.5 

Puuri 36-ga ja lihvi ümber harjavarre keeratud liivapaberiga mõõtu! Harjavars peaks olema trelli külge kinnitatud. Kui käsi kindel, siis saab täiesti silindrilise ava teha.
Liivapaberi alguse paned teibiga südamiku külge ja siis kerid niipalju peale, et täpselt vabalt avasse mahub. Punane lukksepapaber, 100 näiteks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
Ma olen sellise meetodiga varem avasid lihvinud, mingine lengikruvi 10mm on kus ühes otsas puidukeermega kruvi päris heasti töötleb avasid, kuid katsetan esialgu 37mm avaga, saab alati uue tüki teha kui see ei sobi ja 36,5 päringu kohta tuli ka vastus, et need olid viimased laojäägid, tootja lõpetas selle mõõdu tootmise. 
Saagisin täna 46mm ava 12mm terasesse akutrelliga ja tulemuseks oli 46,1 ava nii huvi pärast sai mõõtu võetud. 
Rummusid enam ei otsi, käisin rauaplatsil tala toomas ja jäi kogematta näppu keskelt puruks murdunud respo balansiir sild.
Vaja oleks 4 ratast 4x100 poldivalemiga, hea kui lähedal asuks(Järvamaa või Viljandimaa), kaugele ei viitsi sõita
Vasta
(22-02-2018, 16:11 PM)maisalup Kirjutas: Vaja oleks 4 ratast 4x100 poldivalemiga, hea kui lähedal asuks(Järvamaa või Viljandimaa), kaugele ei viitsi sõita

ET vast pole nii oluline kui keskava.
Ma arvan, et mingeid plekke vast leiab
Vasta
(22-02-2018, 10:26 AM)sugraM Kirjutas: Otsin 87-89 aasta Mitsubishi Sapporole esi ja tagaklaasi - ideaalis võiks klaaside küljes olla ka kere. Ehk kellelgi vedeleb kuurinurgas.

kere pole. aga kui suudad originaalklaaside koodid kuskilt leida, siis ma võin proovida klaasivirnad läbi lapata.
Vasta
(22-02-2018, 22:30 PM)diesel Kirjutas: kere pole. aga kui suudad originaalklaaside koodid kuskilt leida, siis ma võin proovida klaasivirnad läbi lapata.

Esikaas peaks olema MB374412

Tagaklaas MB374425
Vasta
selge. läen kaevan kultuurkihi tagumistes otsades kui aega saan ja külm lubab. täna-homme kindlasti mitte.
Vasta
(22-02-2018, 23:07 PM)diesel Kirjutas: selge. läen kaevan kultuurkihi tagumistes otsades kui aega saan ja külm lubab. täna-homme kindlasti mitte.

Kahjuks dieseli kollektsioonis neid klaase ei leidu, seega teema ikka aktuaalne. Igaks petteks ka pilt, milliseid klaase ja keret otsin: 

[Pilt: 300px-Mitsubishi_Sapporo_front_20080301.jpg]
Pilt wikipediast
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne