06-04-2019, 19:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2019, 19:15 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(06-04-2019, 12:49 PM)TeeTL Kirjutas:(06-04-2019, 11:20 AM)h2rra Kirjutas: Ei väsi korrutamast et sõna muster on väga lai mõiste. Eeldan, et mõeldud on mustrijoonist, mitte mustritüüpi. Need on seaduses 2 täiesti erinevat mõistet.
Sõiduki ja masina, mis tahes teljel ei ole lubatud kasutada erineva turvisemustri tüübiga rehve. Ühe ja sama mustritüübi mustrijoonis võib olla erinev.
Kas neid mustritüüpe ja tähiseid kuskil selgemini selgitatud ka on?
Näiteks, kui palju neid tüüpe/tähiseid üldse eksisteerib ja kas M+S on sama mis MS või M&S või M.S?
Ja kas autol võivad olla kõigil 4 rehvil erinevad mustrijoonised, peaasi et kõik on M+S või MST või misiganes ühetüübilist tüüpi ?
Tähiseid on erinevaid, nagu ka rehvi valmistajaid. tähe kombinatsioon kõiksugustes variantides MS (Mud Snow) lumised mäetipud, lumehelbed jne . Rehvimustri tüüpe on 3 Maastukumuster ehk kalasaba, Talvemuster, ehk MS kõiksugustes variantides ja lumised mäed jne nagu eespool kirjas ja Maanteemuster mille alla liigituvad kõik muud ehk rahvakeeles "suvekummid" info on saadaval Riigi Teatajas Nõuded sõidukitele.i
Mustrijoonis, ehk see joonte ja rombide rägastik võib ühel rattal olla pikkijoontega, põiki joontega, või rombides jne. ja teisel rattal oopis teistsugune, peaasi, et nad oleksid ÜHEL TELJEL ja siis ka mõlemad MS, või Maastiku, või Maantee ehk suve MUSTRITÜÜBIGA.
Mustri tüübid (näited): a ja c – maanteemuster,
b ja d – talvemuster (tähistus «M+S», «MS», «M.S.» või «M&S»),
e – maastikumuster.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA