02-01-2020, 22:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2020, 22:12 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Minule pole vaja oponeerida.
Mina usun neid, kes on uurinud sõidukite liikumise dünaamikat ja leidnud asjatu vedrustamata massi üldiselt paha olema. Durunobtaaniumist kerged seibid pole nii rasked, kui odavast terasest...
See, et nii mõnelgi liikuril on lesti laiali lükkavaid vaheseibe pruugitud, on eluline tõsiasi. Patt, millest ma isegi puhas pole. Ning kuniks rattapoltide kinniolekul silma peal hoitakse, pole ka häda. Häda on siis, kui ratas alt minema paneb ja sellega õnnetuse põhjustab. Mis pole otseselt mitte vaheseibi põhjustet, vaid juhi hooletus modifitseeritud auto kasutamisel.
Ainus kord, kui mu autorongilt on ratas suutnud hooletusest poldid lahti kerida ja põõsasse põrutada, oli just vaheseibi kasutamisel. Ego sai sihukese mõlgi, et andis seedida. Kõik teised üritused on õnnestunud varakult tuvastada ja süüdlased üldmenetleda.
Mina usun neid, kes on uurinud sõidukite liikumise dünaamikat ja leidnud asjatu vedrustamata massi üldiselt paha olema. Durunobtaaniumist kerged seibid pole nii rasked, kui odavast terasest...
See, et nii mõnelgi liikuril on lesti laiali lükkavaid vaheseibe pruugitud, on eluline tõsiasi. Patt, millest ma isegi puhas pole. Ning kuniks rattapoltide kinniolekul silma peal hoitakse, pole ka häda. Häda on siis, kui ratas alt minema paneb ja sellega õnnetuse põhjustab. Mis pole otseselt mitte vaheseibi põhjustet, vaid juhi hooletus modifitseeritud auto kasutamisel.
Ainus kord, kui mu autorongilt on ratas suutnud hooletusest poldid lahti kerida ja põõsasse põrutada, oli just vaheseibi kasutamisel. Ego sai sihukese mõlgi, et andis seedida. Kõik teised üritused on õnnestunud varakult tuvastada ja süüdlased üldmenetleda.