Jawa + külgkorv.
#1

Mure. Tuttav pani Jawale külgkorvi, kuid peale kolmandat käikku neljandale minnes kaob jõud ära ja ei kogu kiirust ülesse. Juhul kui tuul on tagant on abi, kuid vastupidi üle 70 km ei suuda koguda. Sissesõit tehtud 1500 km. 
Mootori hammasratas on 16- ne.
Kui suuteline jawa külgkorviga sõitma on. Kas lagi ongi 70- 80 või võib vurada ka maanteel 90- ga.
Tegemist Jawa 354- ga.
Vasta
#2

(28-05-2015, 11:13 AM)roosakummik Kirjutas:  Mure. Tuttav pani Jawale külgkorvi, kuid peale kolmandat käikku neljandale minnes kaob jõud ära ja ei kogu kiirust ülesse. Juhul kui tuul on tagant on abi, kuid vastupidi üle 70 km ei suuda koguda. Sissesõit tehtud 1500 km. 
Mootori hammasratas on 16- ne.
Kui suuteline jawa külgkorviga sõitma on. Kas lagi ongi 70- 80 või võib vurada ka maanteel 90- ga.
Tegemist Jawa 354- ga.

Sõidan ise ka korviga. 70 on normaalne kiirus. Heade oludega kannatab ka 90-ga sõita. Seda muidugi spido järgi. tegelikku kiirust ei ole mõõtnud. 

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3

kas kogenumad korvimehed on ka kokkujooksu mõju kiirusele ja juhitavusele katsetanud?
Vasta
#4

354/04 -> 354/06 üleminekul muudeti käigukasti ülekandeid sel teel, et 2. ja 3. käigu hammasrattapaarid vahetati omavahel ära. 354/04 puhul oli 1. ja 2. käigu vahel suurem hüpe, aga 2. kuni 4. käik kenasti koos. 354/06 ja 360 puhul on 1. kuni 3. käik koos, aga  suurem hüpe 3. ja 4. käigu vahel.

Korviga on üldiselt parem sõita, kui hammasrattad on käigukastis 354/04 skeemi järgi, sest siis on 3. ja 4. käigu vahe väiksem. Lisaks, nõuka ajal sõideti 354 või 360 korvidega enamasti 15-46 sekundaarülekandega.
Vasta
#5

Tere!
Mul selline tähelepanek jawa eesjooksu kohta. A.Palu raamatus on kirjutatud, et väiksemate masinate juures, sealhulgas siis ka jawal, peaks külgvankri ratta telg olema tagaratta telje pikendusest eespool 50-70 mm. Kui ma panin külkat külge, siis mina ei suutnud küll eesjooksu jawal reguleerida, kuna alumine tagumine külka kinnitusvarras on ju fikseeritud, seda ei saanud nihutada ei ette ega taha, või oli see minu võihklus? Kui ma õieti mäletan jäi eesjooksuks 150mm. Juhitavuse seisukohalt nagu ma omal nahal tunda sain oli oluline roll külgkaldel.
Vasta
#6

Kui ees 15 hambaga ratas jäksas vedada küll taga oli originaal,soolona oli ees 18 hammast.Tunni ajaga Narva mnt Pärnusse polnud mingi küsimus kahekesi ilma korvita muidugi,aga koid olid talongi ikka auklikuks ka söönud Big Grin .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne