Kavz 621B taastamine
(17-12-2015, 14:24 PM)oltsberg Kirjutas: Ja töövõtjat, kapitalisti huvitab võimalikult suur kasum võimalikult väikese panuse eest. Kui ma koolis käisin, siis räägiti: kapitalistid tahavad saada ainult kasu, ega arvesta töörahva huve. Ega see vale ei olegi...

Kahju et koolis jäeti rääkimata see osa, et kapitalist(ettevõtja) loob töökohad, pole töökohti - pole töörahvast ja mure lahendatud! Ja tegelikult peab elus igaüks ise oma huve kaitsma ja enda eest seisma...
Vasta
(17-12-2015, 15:00 PM)PlyVal64 Kirjutas: Mina ei oska hinnata, oli see toorik tõesti nii hea ja originaalne või mitte. Aga mul oli kenade kollaste kleepsudega mootoriruumis Nuia EPT kapremitud Gaz 69 ja see oli USKUMATULT RÕVE, kuidas see oli "teostatud". Kereplekkidel olid roostes osad asendatud minu hinnagul gaasikeevitusega, mitte midagi maha ei käiatud - lihtsalt värviti üle. 

Täpselt sama käekiri oli ju ka enamuse Eestis omatehtud ja/või tundmatuseni muudetud keredega/tehnikaga autodega. Tegelikult on ka selline töö Eesti tehnikakultuuri üks ja lahutamatu osa ja kas peab siis KÕIK klantsajakirja pildi moodi olema??? Mujal ilmas nimetatakse sedasorti tehnikat, mis siis on juba taotluslik, rat-rod'induseks, emakeeli rotikateks! Võtkem asja nii, et too roheline kavz on üks esimesi Eesti tänavalegaalseid rotikaid Big Grin 

Jälle sa, Priit, räägid asjadest, millest sa tead vähe või mitte si*agi!

Sa pole tegelenud nõuka ajal uue auto ettevalmistusega "tööks", läbi sõitmisega, kapremi andmisega, kapremist kätte saamisega, kapremi järgse ettevalmistamisega "tööks" jne jne.

Ainuke mida sa oskad, Priit, ON ILA AJADA! Kui ei tea ära räägi ...
Vasta
(18-12-2015, 11:57 AM)dad Kirjutas: Ainuke mida sa oskad, Priit, ON ILA AJADA! Kui ei tea ära räägi ...

RÜNNO - MOKK MAHA!!!
 Kas sina ostsid aastal 1986 poest tuliuue auto??? Ei, sest sa olid veel laps ja tattnokk! Nina olin ka alaealine aga olude sunnil ammu Peremees ja sellistes asjades eakaaslastest ette arenenud. 
Ära seleta, hakkad närvidele käima! 
Mine restaureeri mõni auto ära, too tänavale ja siis targuta edasi... 
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
Varane nädalavahetuse algus?
Big Grin
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
Tegelikult olen mina liivimaa parim ratsutaja.
Masintikkimine särkidele-värkidele. Logod ja reklaam riietusel, logodega põrandamatid autodesse jne...
Vasta
(18-12-2015, 15:38 PM)PlyVal64 Kirjutas: RÜNNO - MOKK MAHA!!!
 Kas sina ostsid aastal 1986 poest tuliuue auto??? Ei, sest sa olid veel laps ja tattnokk! Nina olin ka alaealine aga olude sunnil ammu Peremees ja sellistes asjades eakaaslastest ette arenenud. 
Ära seleta, hakkad närvidele käima! 
Mine restaureeri mõni auto ära, too tänavale ja siis targuta edasi... 

Neergi vanasõna: Kui enam midagi öelda ei oska, siis solva tema ema!

Sa Priit anna mulle ka seda, mida sa suitsetad ehk saan ma su lalinast siis natukenegi aru ... senimaani ei jää ma kohe mitte vait.

Uaz 452 ekspluatatsiooni 1980, Nuia mootoriremont 1986, 1987 jooksis kolinal kokku ning siis kap.rem väikeste karvaste kätega SKB-s.... ja alates sellest ajast remondin ma oma tarbeks autosid ise, olgu see kosser või mitte.

Dad.

P.S. sm Kunstiteadlast oleme me nõus kuulama tundide kaupa.
P.P.S. 1982 uuena poest ostetud Luaz on siiani alles.
Vasta
(19-12-2015, 23:07 PM)dad Kirjutas: [
Neergi vanasõna: Kui enam midagi öelda ei oska, siis solva tema ema!

Dad.

Seda me oleme juba kuulnud! Siin "tema emast" nagu midagi kuulda pole olnud, kui ehk, siis on solvatud "tema ema" poega, aga kes alustas? Aga selist asja juhtud, kui paar "liiga tarka" meest kokku satuvad ja egod ühte foorumisse või klubisse ära ei mahu! (mulle teeb anlja küll, kas teistele ka, seda ei tea...)
Vasta
(19-12-2015, 23:35 PM)kass Kirjutas: Seda me oleme juba kuulnud! Siin "tema emast" nagu midagi kuulda pole olnud, kui ehk, siis on solvatud "tema ema" poega, aga kes alustas? Aga selist asja juhtud, kui paar "liiga tarka" meest kokku satuvad ja egod ühte foorumisse või klubisse ära ei mahu! (mulle teeb anlja küll, kas teistele ka, seda ei tea...)

Tegelikult on sul õigus ... idiootega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su enda tasemele ja siis löövad kogemusega.

Dad.
Vasta
Leidsin pilte sellest "reustareeritud" bussist, mis tehtud veel Kärdla Autobaasi territooriumil.  Neil piltidel paistab see parem välja kui  viimastel piltidel mis eemistes postitustes näha võib.  Smile  Eriti julmalt on küljeplekid lainesse aetud, mis enne olid sirged nagu piltidelt paistab.  Aga noh, üle lainete mandrile toodud, ju siis peabki lainetama.  Wink


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               
Vasta
Linn pakub õnne proovida ka trammidega.

http://tallinncity.postimees.ee/v2/37697...trotrammid
Vasta
(31-07-2015, 17:08 PM)h2rra Kirjutas: 08.06.2015  esimene postitus...  31.07.2015 viimane postitus ..... kokku 6 postitust ja buss on sõiduvalmis.
Vot nii tehakse tööd, aga mitte ei joosta iga mutri kinnikeeramist kajastama foorumis. Aeg on meie kõigi jaoks ühepikkune ja teda on alati vähe, sestap tegijad vähe räägivad ja õige meister ei kiida kunagi iseennast.   Wink   
Tore, et üks pilgupüüdja juures.

Ehh, sattusin kah teema pealkirja ohvrks (et taastamine) ja siis veel sellised mõtteid koguvate härrade kiitvad kommentaarid. (teema algusest pilte pole enam näha). 
Läks põnevaks.

Ja siis jõudsin akseli piltideni.....
Selgus, et taastamisest on asi sama kaugel, kui kuu kuuepennisest; seda bussi pole isegi mitte vist remonditud.
Keegi papi on tõenäoliselt aasta jooksul ja 5000 eest pisut kruve keeranud ja värvi peale lasknud, keevitust tal kahjuks käepärast ei olnud. 
Liivaprits, tõsi, vist oli. Nii need välisplekid sellisteks saidki. (selle asemel, et lihtsalt uued panna)

Ja projekti kogumaksumus? 30+k€??? See on midagi hullu...Smile, selle eest saab tõesti juba sõiduka musta numbrisse teha, kui soetusmaksumus sellest summast välja jääb.

Tänased tähelepanekud:

Jaak, kes tuliselt seda projekti kaitses, ja Marken, kes teema algatas, on FB sõbrad. Järeldusi ei hakka tegema.
Bussil tänase seisuga ülevaatust pole, kindlustus, tõsi, on peal. (muidu sõidab ju LKF selga!)
Vaadates seda, kuidas ta tehtud on, võib arvata, et roostenired jooksevad igast otsast, pidureid pole, käima ei lähe ja vett ning õli ei pea.

Jääb üle ainult imestada, et julged mehed need vanatehnika mehed...Smile


.
Vasta
http://www.oldtimer.ru/ads/23570/
Moskvast pakutakse TA-6, samas 1970 a VAZ 2101, millel originaalsed tulevõrude alused iluplekid. Iluvõre ja tulevõru vahelt auto värv ei paista. Tundub õige jutt selle kuulutuse juures, et kõik originaal. Peegel ja veljed antakse kaasa, need on vahetatud.
TA plekid paistavad ka sirgemad kui kavzil
Инвалид информационной воины.
Vasta
(20-07-2016, 23:28 PM)aavu Kirjutas: http://www.oldtimer.ru/ads/23570/
Moskvast pakutakse TA-6, samas 1970 a VAZ 2101, millel originaalsed tulevõrude alused iluplekid. Iluvõre ja tulevõru vahelt auto värv ei paista. Tundub õige jutt selle kuulutuse juures, et kõik originaal. Peegel ja veljed antakse kaasa, need on vahetatud.
TA plekid paistavad ka sirgemad kui kavzil

Ilmselt on sama TA-6, mis siin videoski: https://www.youtube.com/watch?v=VKEYMd9FmLs
Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
(20-07-2016, 13:50 PM)cesium Kirjutas: Linn pakub õnne proovida ka trammidega.

http://tallinncity.postimees.ee/v2/37697...trotrammid

See on üldiselt nonsenss... Ühendatud linnaettevõtte bussimeelne pomo üritab kuidagi kartuleid tulest välja tuua. Paraku on see tal juba mitmendat korda läbi kukkunud. Järelikult polegi sepakäed.

Reaalsus on see, et 10 a. tagasi oli kibekähku vaja nn "kumerad Tatrad" maha kanda ja utiliseerida, mitte neid alles hoida. Viimaste säilinute füüsiline eksistents linnaettevõtte aladel lõppes 2-3 aasta eest paradoksaalsel ettekäändel - ruumipuudus!
Mina arvan, et oma vits vast ikka peksab ning nüüd sitast saia ka kuidagi teha ei õnnestu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne