V8 Gazi mootori erinevused
#3

See Paz bussi mootori ja ka tagasilla teema väga segane.

Minu päris esimene Gaz-53 oli mootoriga, mille seerianumber algas 3M3672..... Täiesti tavaline mootor minu jaoks. Ei olnud erilist minekut, õlirõhu tuli hakkas kustuma alates 60km/h. Vanarauas ta oma elu lõpetas. Millegipärast ma ei usu, et see suurema töömahuga oli, kui tavaline 53-e mootor. 

Mingi väide on, et Pazi tagasild oli ka kiirem, taldriku hammaste arv 35 vist. Samas keegi sellist näinud pole. On vaid üks asi, mis mind veidi kahtlema paneb - ju selle mu esimese gazi käigukast oli ka Pazi oma ning sellel masinal odomeeter valetas päris kõvasti - luges kilomeetreid valesti. Ei mäletagi kumba pidi, aga pidin korrutama või jagama 1,2-ga. Seega kas Pazi käigukasti spidoajam ka teise ülekandega? 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta


Sõnumeid selles teemas
V8 Gazi mootori erinevused - Autor: einota - 22-06-2015, 21:10 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: 2715 - 22-06-2015, 23:54 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Tegelane5 - 23-06-2015, 20:05 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Romka - 23-06-2015, 08:35 AM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: 2715 - 23-06-2015, 21:12 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: alfredo - 04-03-2016, 22:02 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Kadjakas - 05-03-2016, 13:21 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: alfredo - 05-03-2016, 14:56 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Edel - 05-03-2016, 20:32 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne