Kütusepaak (metall) katta millega?
#1

Tere,

Hetke olukord on, et autol paak lekib, kui panen täis. Auk on kuskil ülevalpool, poole paagiga ei jää loiku maha. Tahaks selle probleemi korda saada, kuna ära tüütab see loikude maha tootmine.

Olemas on "uus" paak, mis on teise auto alt pärit ja natuke ka roostes. Kütust pidas ilusti. Tahaks aga paagi ära puhastada ja katta mingi kõva kraamiga, et antud probleem jälle ette ei tuleks mõne aja pärast.
Ise leidsin kõigepealt sellise asja nagu POR15, aga meie maal on raske seda kätte saada. Siis leidsin euroopast ka kõva asja nagu: http://www.rust.co.uk/buy-epoxy-mastic/p404984/ aga hind on korralik ja jälle saatmised ja mässamised on probleemiks. Kas on Eestis midagi alternatiivset varianti või head varianti, millega kaitsta seda metalli?

Paagi sisuks diisel, et sellele peaks vastu pidama kindalsti.
Vasta
#2

Sõltuvalt seisukorrast väike liivaprits ja siis linexiga üle.
Vasta
#3

Tsitaat:..." Auk on kuskil ülevalpool",    Tubli oled...ei ole auto marki paagi kuju, andurite asukohti  täitelõdviku-asukohta.... oletan et oled HIROMANT et tead leket ülevalt paagist ilma oma silmaga nägemata... meie siin ei ole HIROMANDID.   Võta asja rahulikult ja kirjuta seda    MIDA NÄED.


Võta palun paak maha ja tuvasta lekkekoht siis otsustame.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#4

(01-07-2015, 18:07 PM)alfredo Kirjutas:  Sõltuvalt seisukorrast väike liivaprits ja siis linexiga üle.

(01-07-2015, 18:25 PM)h2rra Kirjutas:  Tsitaat:..." Auk on kuskil ülevalpool",    Tubli oled...ei ole auto marki paagi kuju, andurite asukohti  täitelõdviku-asukohta.... oletan et oled HIROMANT et tead leket ülevalt paagist ilma oma silmaga nägemata... meie siin ei ole HIROMANDID.   Võta asja rahulikult ja kirjuta seda    MIDA NÄED.


Võta palun paak maha ja tuvasta lekkekoht siis otsustame.

h2rra HIROMANT, MA JU KIRJUTASIN, ET MUL ON OLEMAS UUS ILMA AUGUTA PAAK JA ENNE EI LÄHE MA TÖÖTAVAT AUTOT LAMMUTAMA, KUI UUS VARUOSA ON OLEMAS. KÜSIMUS OLI JU SELLES, MILLEGA KATTA SEE PAAK, MIS MUL VARUKS ON. Palun loe algne postitus uuesti läbi.

Pean nimelt iga päev autoga tööle liikuma ja ei saa paaki alt kakkuda, kuna enne tuleb tagasild eest võtta. 

Autoks A6 C4 ja tänu rauast paagile suht tüüpviga vanemal autol.

Kes 9 korda lõikab, see mõõtma ei pea.
Vasta
#5

Võta see nii nimetatud korralik paak ja lase survekaga puhtaks
Siis lase sellele väike rõhk sisse, nii tunde järgi, et ikka paisub natuke. 
Siis pista paak otsapidi veevanni, või kasta seebiveega ja siis otsusta kui korralik on.

Minu kogemus oli ka see, et teise auto all paak ei lekkinud, aga kui keerasin kliendi autole külge, siis kolme päeva pärast oli auto all väike loik (seisis nädalavahetusel tõstuki peal). Ja ikka mindi poodi uue paagi järele, kuna mõtetu oli jebida selle lappimisega, kui töötavat asja taheti.

Kuskilt tõmbas pisikese prao sisse, kuna kered on ikka natuke erinevalt paindes. 

Metalli võid katta ka värviga. Kõik mis sobib kere korrosiooni tõrjeks sobib ka metall paagile.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#6

Rahune palun . See karjumine ei tee asja paremaks.
Paagid on valmistaja poolt kaetud värviga... pane paksemalt... sellest ei saa unikumi
(Y-generation)

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#7

(01-07-2015, 18:07 PM)alfredo Kirjutas:  Sõltuvalt seisukorrast väike liivaprits ja siis linexiga üle.

(01-07-2015, 18:25 PM)h2rra Kirjutas:  Tsitaat:..." Auk on kuskil ülevalpool",    Tubli oled...ei ole auto marki paagi kuju, andurite asukohti  täitelõdviku-asukohta.... oletan et oled HIROMANT et tead leket ülevalt paagist ilma oma silmaga nägemata... meie siin ei ole HIROMANDID.   Võta asja rahulikult ja kirjuta seda    MIDA NÄED.


Võta palun paak maha ja tuvasta lekkekoht siis otsustame.

(01-07-2015, 19:00 PM)h2rra Kirjutas:  Rahune palun .  See karjumine ei tee asja paremaks.
Paagid on valmistaja poolt kaetud värviga... pane paksemalt... sellest ei saa unikumi
(Y-generation)

Sa tuled siia teemasse ja kirjutad caps lockiga hiromandid ja ei loe algset postitust korralikult läbi, vastasin seega samaga.



Hetkel on ikka probleemiks, et millega katta haljas paak, et see auto all ära ei mädaneks? Tänud!



Mis või kus selle Linexi kohta infot saab?
Vasta
#8

http://www.line-x.ee/
Vasta
#9

Tänud! Väärt info. Saatsin linexisse hinna küsimise, kui liiga palju tuleb, siis võtan sellise variandi.
Vasta
#10

ühele teisele sama kontserni masinale maksis tutikas paak umbes 80 raha.
igaks juhuks mainin, et äkitse tasuks enne leiutama asumist tutvuda kaubandusvõrgus pakutavaga.
võib-olla tuleb lihtsam, odavam ja kiirem kui hetkel plaanis olev ettevõtmine.
Vasta
#11

(01-07-2015, 20:28 PM)diesel Kirjutas:  ühele teisele sama kontserni masinale maksis tutikas paak umbes 80 raha.
igaks juhuks mainin, et äkitse tasuks enne leiutama asumist tutvuda kaubandusvõrgus pakutavaga.
võib-olla tuleb lihtsam, odavam ja kiirem kui hetkel plaanis olev ettevõtmine.

Sellel autol kahjuks nii lilleline olukord pole, ligi 1000euri oli uus.
Vasta
#12

huh, hea et ma istusin.

siis võid rahumeeli pritsis haljaks lasta ja survetesti läbimise järel vajalikke kohti vase või hõbedaga joota ja seest karusellis pesta ja .... ja peale seitsme erineva pinnakattematerjali kasutamist oled ikka veel rahaliselt võidus.

krdi kapitalistid, tahavad vägisi üheainsa jupi müügiga kohe rikkaks saada.
Vasta
#13

(01-07-2015, 19:00 PM)h2rra Kirjutas:  Paagid on valmistaja poolt kaetud värviga... pane paksemalt...
just. Krunt või krundid vastavalt oma eelistusele ning autopinnakas peale. Muidugi kui paak peaks ülevalt "kaussi" lekkima, siis pikapeale "keedab" bensiin (diisliga puudub kogemus) autovärvid üles. Lühiajalised kokkupuuted kütusega autovärvi ei kahjusta.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

Line-X on suveräänselt kindlaim lahendus. Ilma rahata ei pakuta aga konkurents ka puudub sisuliselt. On muidugi olemas veel analoogid nagu Speedliner jne a isiklik kokkupuude räägib L-i ülimuslikkusest.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#15

(01-07-2015, 19:00 PM)h2rra Kirjutas:  Paagid on valmistaja poolt kaetud värviga... pane paksemalt... sellest ei saa unikumi
(Y-generation)
Kas tõesti on eesti vastava komisjoni herrad juba nii karmiks läinud? Kärgradiaatorist rääkimata...

Tervitab Veteran.
Vasta
#16

Urgitseks vana teema välja, sest see sobib nagu lusikas silmaauku Smile

Mure olemus on identne teemaalgataja omaga: minu puhul küll tegemist neljarõngamargi C3Q-ga, aga alla minev paak on sama, praegune viga on sama (no ok, lekib valtsi alt ka) jne. Ahjaa, aastatega on toimunud tugev langus paagi hinna osas samuti, praegu saab juba €600ga kätte Smile Samas, ma ei näe endiselt põhjust hakata oma auto hinda kütusepaagiga neljakordistama...

Generaalplaan "uue" ehk siis tegelikkuses järgmise paagiga on siis selline:
 - saada see liiva(?)pritsitud (vt ka küsimus 1)
 - nühkida abrasiivijäägid maha ja tõmmata epokrunt peale, et aktiivne metall kohe "rebaseks" ei läheks
 - lekketest petrooleumi või suruõhu või mõlemaga
 - lekkekohtade parandamine keevituse või tinaga (sõltuvalt aukude suurusest)
 - lapitud kohtadele uuesti epo
 - krundi karestus ja pinnavärv selga
 - paak mastiksiga üle lasta
 - alla kruttida ja vaadata, kust jäi lekkekoht leidmata, sajatada ja uuele ringile minna (valikuline)

Sellega seoses kaks küsimust:
1) arvestades, et paagi plekk on suhteliselt õhuke, siis kas on mõistlik minna sellega liivapritsi või peaks eelistama klaaskuuli- või soodapritsi? Või oskab keegi soovitada mõnd liivapritsi kohta, kus osatakse/tahetakse "tundega" teha, et paak lokkima ei hakkaks? Või on üldse selline pelgus asjatu?
2) kuna teha tahaks "nagu endale", siis tekkis üks mõte veel: kas oleks mingis etapis mõistlik vedela tsingiga ka lödistada või on see natuke ületapp? Või hoopis tuleks seda vältida, sest võib tekkida kokkusobimatus nt värviga?


Loodan, et keegi viitsib kogemusi jagada, sest oma kogemused igasuguste pritsidega on suht napid, põhitarkus on tulnud vastavate teemade lugemisest.
Vasta
#17

(30-07-2017, 13:57 PM)41Degree Kirjutas:   kas oleks mingis etapis mõistlik vedela tsingiga ka lödistada või on see natuke ületapp? Või hoopis tuleks seda vältida, sest võib tekkida kokkusobimatus nt värviga?

Mis asi see "vedel tsink" on???
Tsink on tavaliselt 400+ kraadi juures vedel, samuti nagu vesi on 0+ kraadi juures...
Ja mis krdi kokkusobimatus seal veel tekkida saab? Kui on tsingitud, siis on, mida seal veel värvida?
Päris lauslollusi ei maksa autofoorumise kirja panna.


.
Vasta
#18

(30-07-2017, 19:29 PM)stihl Kirjutas:  Mis asi see "vedel tsink" on???
Tsink on tavaliselt 400+ kraadi juures vedel, samuti nagu vesi on 0+ kraadi juures...
Ja mis krdi kokkusobimatus seal veel tekkida saab? Kui on tsingitud, siis on, mida seal veel värvida?
Päris lauslollusi ei maksa autofoorumise kirja panna.


.
Marvan muidu ka, et lauslollusi pole mõtet kirjutada, nii et selles osas oleme me vist ühel nõul ja ärgem siis kirjutagem.

Üldtuntud ja normaalsed tsinkimismooduseid on teadupärast kaks: galvaaniline ja kuumtsinkimine. Lisaks sellele on olemas mingisugune spreis olev kraam, mida ühe asutuse töömehed nimetavad "vedelaks tsingiks", sest see tuleb spreist vedelal kujul välja ning sellel on suured "Zn" kirjad peal. Umbes nagu sellel lingil olev potsu, mis pidada sisaldama mitte lihtsalt tsinki, vaid suisa "kalvaanilist tsinki". Seda on nähtud küll, et sarnaste purkide sisu tühjendatakse erinevate metallobjektide peale lootuses, et äkki on natuke kasu ka, aga seda, kas päriselt on ka või pole üldse mitte, selles ma küll veendunud pole. Tolle pärast ma mõtsin, et võib-olla oskab keegi targutada sellel teemal, kusjuures targutamise käigus võib välja pakkuda ka mingisuguse adekvaatse, ent suupärasema nimetuse kui "tsinkimolekulidega epoksiidkrunt".

Muide, eespool nimetatud asutuse territooriumil on ka trafo olemas, nii et pmst trafo taga kuulsin Smile
Vasta
#19

Selle paagi küsimusega tekib omalgi mõte.Mul pandi toyota esinduses uus paak alla,kuna hakkas lekkima,Olevat kere garantii.
Kas peaks selle kah millegigi üle katma,Või on see juba lisaks värvile ka juba kaetud.
Peab hakkama seda uurima.
Tänud idee andjale!
Lisan veel juurde,et paak pidavat tõesti maksma 600 euri.uid b varuosa teisest kohast ostes oli miski 150..umbes,Ma täpselt ei tea.
Vasta
#20

Ma nägin üle-eelmisel suvel paagi parandamist ja katmist käepäraste vahenditega. Mees puhastas paagi ära, leidis mõned nõelaaugukesed ja jootis korralikult kinni. Nii nagu asi ikka käib. Seejärel puristas musta spreiga paagi üle. Siis aga taris autost välja rulli bituumenkatet, seda millel need lumehelbekesed tuleb kuumaga ära sulatada, teate küll  Big Grin  Lõikas kaks laia riba, sulatas põletiga paagile peale ja paksu keevitajakindaga pätsis kujusse ja kinni. Ma võtsin arvata, et nüüd see tinutamise töö ja vaev jookseb põleti alt minema, aga vana arvas, et ei jookse ta midagi. Aegajalt ta ikka käib mul tööjuures tõstuki peal, paak on seniajani kuiv. Kui lekkima peaks hakkama, küllap ma siis kuulen sellest veel selsamal päeval  Big Grin   Autoks oli Toyota Corolla Verso, diisel, ja meistrimees kõneles vene keeles Big Grin Pilti sellest asfalteeritud paagist kahjuks ei taibanud teha...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne