Ma ei teinud paraku pilti milline oli paak enne puhastust, aga põhimõtteliselt vöib sellise pildi saada kui teha pilt suvalisest kohast Läänemere põhjast. Aga oli päris hull.
1, Kõigepealt loputasin veega umbes paar tundi.
2. Siis poldid-mutrid (50tk) paaki ja rihmaga X5 tagaratta külge kinni. 30 minti keerutamist ja siis uuesti veega puhtaks.
Siis survepesuriga umbes 1 tund pimesi "tulistamist" ja tulemus sai selline:
Siis asusin toimetama POR15 juhiste järgi: paaki läks Marine Cleaner ja tulemus sai selline:
Edasi läks Prep and Ready, millega ilmselt vähe kiirustasin, mehkeldasin sellega 30 mintsa per külg, aga ilmselt oleks parema tulemuse saanud kannatlikumalt 60 mintsa per külg lasta asjal toimida:
Ja lõpuks peategelane , ehk POR15 ise:
Kokkuvõtteks: kui teeks veel neljanda paagi siis ma ei ostaks seda Sealer Kiti vaid ainult POR15, säästaks poole summast ja arvan, et tulemus oleks sama, (ka esimesed paagid tegin ainult POR15-ga, kuna siis seda Sealer Kitti ei olnud). Parima tulemuse annab ikkagi ainult mehhaaniline puhastus, ehk siis see auto ratta või segumasina küljes paagi keerutamine koos poltide-mutritega annab väga hea tulemuse kui on kannatust ning naabrid kallale ei tule. Kolin on päris korralik. Kuigi purgid on erinevad siis julgen arvata, et see Sealer Kitis olev POR15 ja "tavaline" POR15 on tegelt täpselt üks ja sama. Aga jah- kraam on korralik ja tõesti teeb mis lubatud.
Kogu protsess kahjuks pead pööritavalt kiire ei ole, kokku läks 9 päeva (sellest 7 päeva kuivamist)+ 5 päeva tellimisest kama saabumiseni. Jõudu sõelade lappimisel