Kütusepaak (metall) katta millega?
#21
Tõrv kaitseb rooste eest, bena ja diiselkütus lähevad tast läbi.
On üks aerosooltsink, mis väidetavalt sisaldab oioioi kui palju tsinki ja on seda ka kiidetud kuskil, kahjuks praegu ei leia. Muidugi on päris tsinkimiseks vaja eespool nimetatud temperatuuri.
Paagi jootmine tinaga on ajaraisk, vask või uus paak.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#22
Kui mul käed tõrvaga kokku juhtuvad, siis ma ikka pesen neid kas lahustiga või bensiiniga, ikka selliste asjadega mis lahustavad tõrva Smile
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#23
Siiski leidsin lõpuks.

http://zinga.ee/mis-on-zinga/

Kas see ilus jutt tõele vastab, ei tea. Komistasin täna 30+ aastat tagasi kuumtsingitud Volga velje otsa, enamuse ajast on see looduse meelevallas olnud ja ikka ei ühtegi roostetäppi. Kas see imetehnoloogia suudab sama või kas neil on võrdlusmaterjali esitleda?
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#24
Vastus küsimusele on POR15,  olen sellega teinud kaks lootusetut paaki 3-4 aastat tagasi ja toimivad siiani edukalt.
See POR15 on viimaste aastate jooksul ilmselt apgreiditud kuna täna on saadaval lausa Fuel Tank Sealer Kit. 

Tellida saab siit:
http://mve-online.com/product_info.php/p...-40l-p-803

Maksis 92,50 Euri koos saatmisega ja tuli kohale 5 päevaga. Minu paak oli 53 litra, ja värgendust jäi uhkelt üle. Arvan , et ka 70 litrase paagi saab tegelt selle 40 litra setiga tehtud. Väärib märkimist, et neid auke mis paagis on, enne lappima ei pea. See POR15 moodustab sellise metalse kihi kogu värgenduse peale, mida saab hiljem vast ainult viilida või puurida, seda raiska tõesti ei võta enam pärast millegagi maha, kui juhtub sattuma sinna kuhu poleks vaja olnud. 

Tegin ka selle POR15 Sealer Kitiga ühe paagi ja üritan siia mõned pildid kogu protsessist laadida kui õnnestub. Aga tähelepanekud on sellised, et kui plekist kahju siis piisab ilmselt ka ainult POR15 ilma nende Marine Cleanerite ja Prep Ready-deta.
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Triumph TR7, Corvair Spyder Turbo 64 
Vasta
#25
Ma ei teinud paraku pilti milline oli paak enne puhastust, aga põhimõtteliselt vöib sellise pildi saada kui teha pilt suvalisest kohast Läänemere põhjast. Aga oli päris hull. 
1, Kõigepealt loputasin veega umbes paar tundi.
2. Siis poldid-mutrid (50tk) paaki ja rihmaga X5 tagaratta külge kinni. 30 minti keerutamist ja siis uuesti veega puhtaks. 

Siis survepesuriga umbes 1 tund pimesi "tulistamist" ja tulemus sai selline:

   

Siis asusin toimetama POR15 juhiste järgi: paaki läks Marine Cleaner ja tulemus sai selline:

   

Edasi läks Prep and Ready, millega ilmselt vähe kiirustasin, mehkeldasin sellega 30 mintsa per külg, aga ilmselt oleks parema tulemuse saanud kannatlikumalt 60 mintsa per külg lasta asjal toimida:

   

Ja lõpuks peategelane , ehk POR15 ise:

   

Kokkuvõtteks: kui teeks veel neljanda paagi siis ma ei ostaks seda Sealer Kiti vaid ainult POR15, säästaks poole summast ja arvan, et tulemus oleks sama, (ka esimesed paagid tegin ainult POR15-ga, kuna siis seda Sealer Kitti ei olnud). Parima tulemuse annab ikkagi ainult mehhaaniline puhastus, ehk siis see auto ratta või segumasina küljes paagi keerutamine koos poltide-mutritega annab väga hea tulemuse kui on kannatust ning naabrid kallale ei tule. Kolin on päris korralik. Kuigi purgid on erinevad siis julgen arvata, et see Sealer Kitis olev POR15 ja "tavaline" POR15 on tegelt täpselt üks ja sama. Aga jah- kraam on korralik ja tõesti teeb mis lubatud. 
Kogu protsess kahjuks pead pööritavalt kiire ei ole, kokku läks 9 päeva (sellest 7 päeva kuivamist)+ 5 päeva tellimisest kama saabumiseni. Jõudu sõelade lappimisel Smile
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Triumph TR7, Corvair Spyder Turbo 64 
Vasta
#26
(31-07-2017, 02:22 AM)spitfire Kirjutas: Vastus küsimusele on POR15
Tänan vihje eest! Olin selle kohta väljamaafoorumitest lugenud ning kogemused on ka seal üldjuhul positiivsed olnud. Kuna veel ei ole teada, mis seisus tulevane "toorik" on, siis saab teadmine kõrva taha pandud ning ehk kulub kellelgi teiselgi see info ära!

Panen ise ühe lingi päris asjaliku traktaadi kohta, mille otsa täna koperdasin, nimelt on ühes VW-dega tegelevas foorumis võtnud sõna keegi "raygreenwood", kes vähemalt jätab mulje, et ta teab, mida ta räägib. Viidatud lingi allpool on päris pikk jutt pinnakaredusest, fosforhappest ja nakkumisest, nii et kel huvi, see võib lugeda.
Vasta
#27
Ei pea ilmtingimata POR15 olema, kõlbab suvaline polüuretaanködi, kuna aus kaup lahustub vaid ksüleeniga ja sedagi värskelt.
_______________________
KKK all the way...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne