Bagi 2108
#1

Sai siis kogematta koperdatud ühe väikse bagi otsa ning see tükike autospordi ajalugu käima aetud. Tegemist siis nõuka aegse tehase toodanguga umbes aastast 87 või siis vähe edasi. Põhiagregaadid on võetud Samaralt. Komplektsus ja säilivus on üllatavalt hea, isegi bagil on peal veel tehase värv. Autoga on võidu kihutand Väike-Maarjast vanameister A. Kaasik ja välja sõitnud üldarvestuses pronksi. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                   
Vasta
#2

Mis sellega plaanis? Taastada või millegiks ümber ehitada? (näit: aiatraktoriks?) Big Grin
Vasta
#3

Mina olen kade,loodan et ei sõideta kuskil põllal puruks. Kui saladus pole siis kus kohast ja mis hinnaga koju ujus?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#4

Ma arvan, et selline asi võiks seista muuseuminurgakeses koos ajutiste põigetega rajale. Restaureerimine võiks piirduda õlise kaltsu kasutamisega.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Suurem kiire esialgu möödas ja jõuab midagi ka netis toksida  Big Grin
Ümber ehitama seda ei hakka kuid sõidukõlbuliseks saab mingil hetkel teine küll, noo ja usun et päris põllapeal teisega kihutama ei hakka. Leitud on see riistapuu Rapla kandis ja eurorublasi tuli välja käia neljakohaline number noo ja tema sõidukõlbuliseks saamiseks on juba pooltuhat sisse pandud. Kellel huvi siis loodan et elusast peast saab näha 01.08 Järva Jaani üritusel.
Soetamis mõte oli et saaksin oma veobagi toetajatele vahest erinevate bagide sõitmis(iga mees või naine ise roolida) elamusi pakkuda.
Praeguseks on autol pidurid, rool, juhtmed korrastatud, töötav mootor peale pandud kuid käigukast tahab vahetamist sest 2 ja 4 käik ei seisa sees, esimese omaniku/võidusõitja jutu järgi pidigi käigukast olema nõrk koht.

Cool
Vasta
#6

(26-07-2015, 22:12 PM)einota Kirjutas:  Kellel huvi siis loodan et elusast peast saab näha 01.08 Järva Jaani üritusel.
Soetamis mõte oli et saaksin oma veobagi toetajatele vahest erinevate bagide sõitmis(iga mees või naine ise roolida) elamusi pakkuda.
Praeguseks on autol pidurid, rool, juhtmed korrastatud, töötav mootor peale pandud kuid käigukast tahab vahetamist sest 2 ja 4 käik ei seisa sees, esimese omaniku/võidusõitja jutu järgi pidigi käigukast olema nõrk koht.

Cool

Noorena ise samalaadse bagiga tugevalt kokku puutunud ja käigukast on vaid võisteldes nõrk koht, niisama töristades ja pühapäeval ringi põristades kestab kindlasti. Orginaal võistlusmootori aga andis loomulikust kulumisest otsad ning kespsud ulatasid terekäe läbi ploki peale mida panin peale 3 liitrise bummeri koos kastiga ning müüsin ulme summa eest rootsi...  ning võtsin estfieldi asemele. Wink

Järva jaanis ka vast oma tehnikaga kohal, eks siis katsuks lähemalt seda Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

(27-07-2015, 17:28 PM)umm Kirjutas:  
(27-07-2015, 08:02 AM)mlsluik Kirjutas:   ...panin peale 3 liitrise bummeri koos kastiga...

Kas pilte ehk? ei hammusta lahti kuidas mahutasid selle asja sinna vahele. buumer,mis näinud, tagavedune ehk pikimootor ja kast veel pikenduseks ja vajab veel eraldi sillareduktorit ka. risti ei pane ja pikki ka ei mahu.
 Oman mosse mootoriga bagi ja huvitun erinevatest lahendustest, asendamaks seda kooslust.

Ma pakun, et jutt käib 3.0L V8 mootorist.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#8

V8 jah, kuna taha oli sisse sõidetud siis selle osa lõikasin maha ja sai mõningal määral pikemaks venitatud, kohe kasti otsas bummeri differ millest poolteljed tulid kerge nurga all ettepoole tagasi ehk ratta teljed olid difri tsentrist eesspool. 
Ühe albumi jagu lappasin pilte läbi just, mõni aeg vaatan kas vanemate juures on mõnes albumis ehk mõni pilt alles. Digifotot vist pole säilinud, kuramuse CD ajastu oli siis ju... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

Jäi sirvides silma - ei ole küll uus aga midagigi. Nb. Mina ei ole müüja!
 https://www.osta.ee/vana-vene-tehnika-pe...rc=listing
Vasta
#10

Aitähh info eest Smile

Eino
Vasta
#11

Huvitav kas keegi on paigaldand ziksi mootorile siduri lülituseks hüdromuhvi ?
Vasta
#12

Ehk täpsustad? Siduri asemel, siduriga järjestikku või mõtlesid üldse hoova liigutamist õli abil?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#13

Mõtlesin nii öelda mehanilise surve laagri asemel hüdro muhvi ehk siis nii nagu uutel autodel on. Õli silinder on siduri võlli ümber ja ei mingeid võlle-hoobasid.
Vasta
#14

Asi selge. Nii lihtsalt need möödarääkimised tekivadki.
Uuri algatuseks palju seal ruumi on ja siis netti tuulama, esimesena tuli meelde mingi Opel Omega, millel selline vidin küljes.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

Tekitasin opentracki foorumisse teema bagispordi taaselustamiseks. Kel huvi, need oodatud lugema ja kaasamõtlema... ja loomulikult ka osalema.

Bagiteema link
Vasta
#16

Kuna elu teeb omapöörded siis see veteraan bagi läheb müüki. Bagi liigub kuid tahab tegemist (käigulülitus, jahutus tahab kohendamist ja karbuss regullimist). Seisab Tamsalus ja hinnaks on 1500euri.

Eino
Vasta
#17

Minu poolepealt võib teema lukku panna. On hää meel et see bagi jõuab Autospordi Muuseomi.

Eino
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne