Tundmatud 14" venepäritolu rehvid
#1

Tere. Sattusid minu kätte ühed omapärased rehvid. Muster on korralik. Tahaks teada mis masinale kunagi kuuluda võisid. Rehvid on vene päritolu 14" 185 laiad, m&s märgistus ka peal. Kui kellegile huvi pakub, siis rehvid on müügiks ka. Kummisegu tundus veel täitsa pehme, ja msuter väga korralik. [attachment=54254]
Vasta
#2

(28-07-2015, 00:13 AM)m2rtu Kirjutas:  Tere. Sattusid minu kätte ühed omapärased rehvid. Muster on korralik. Tahaks teada mis masinale kunagi kuuluda võisid. Rehvid on vene päritolu 14" 185 laiad, m&s märgistus ka peal. Kui kellegile huvi pakub, siis rehvid on müügiks ka. Kummisegu tundus veel täitsa pehme, ja msuter väga korralik.

gaz-24  -le
Vasta
#3

Üldiselt nende rehvidega pole midagi teha, kannatavad põllu ja romurallit sõita aga maanteepeal sellistega sõita enam ei lubata. 


Vasta
#4

(28-07-2015, 08:20 AM)MAZ Kirjutas:  Üldiselt nende rehvidega pole midagi teha, kannatavad põllu ja romurallit sõita aga maanteepeal sellistega sõita enam ei lubata. 
Mul on arusaam, et 30+a vana masina puhul peab inimene ise rehvide osas kriitikameelt omama. Või ei ole see (enam) nii?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

Ma nagu ei saa aru,et miks ei võiks sellistega sõita. No selge see,et vana aga kui koordi läbivaid vigastusi pole,minuarust pole nendega keelatud sõita. Ma ei tea,et vanuse piirang oleks kuskil eeskirjades. MNT ameti lehel ei loe ka midagi välja. Ja ega siis vanus veel pole takistuseks. Alles kuskilt kuulsin,et vanakesed 80 ja + abiellusid. S. sest vanusest,pea-asi et apastraat toimib. Big Grin
Vasta
#6

(28-07-2015, 10:36 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Ma nagu ei saa aru,et miks ei võiks sellistega sõita. No selge see,et vana aga kui koordi läbivaid vigastusi pole,minuarust pole nendega keelatud sõita. Ma ei tea,et vanuse piirang oleks kuskil eeskirjades. MNT ameti lehel ei loe ka midagi välja. Ja ega siis vanus veel pole takistuseks. Alles kuskilt kuulsin,et vanakesed 80 ja + abiellusid. S. sest vanusest,pea-asi et apastraat toimib. Big Grin
Väike vahe siiski on - kui 80+ vanake linade vahel ülekoormusest lõhki läheb, on üks laip. Kui vanadusest pragunenud rehv läheb autotäie rahva all ja teine auto samal ajal vastu tuleb, siis on laipu rohkem. Ma ise väga ei usalda neid veneaegseid rehve maanteel kasutada. Põllul ja metsas on pohh, sinna käravad küll ja küll. Võtad kuuri seinalt naela otsast järgmise, kui vana sünnitama hakkab või lõhki läheb.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#7

Mulle on 30a vanade rehvide eest tehtud märkusi korrakaitsjate poolt, ju ma olen siis väga pedantsete inimeste otsa sattunud. Aga politsei onu sellise mustriga rehve väga liikluses näha ei soovi. Samuti ei ole üldse kindel,et see rehv peab koormusele ja kiirusele üle 70km/h vastu. Heal juhul ehmatus, kehvemal juhul purunenud velg ja mõlkis auto. Mul vedeles sarnaseid protitud rehve terve virn ja jagasin need offroadi meestele tasuta ära! 


Vasta
#8

(28-07-2015, 09:34 AM)13piisab Kirjutas:  
(28-07-2015, 08:20 AM)MAZ Kirjutas:  Üldiselt nende rehvidega pole midagi teha, kannatavad põllu ja romurallit sõita aga maanteepeal sellistega sõita enam ei lubata. 
Mul on arusaam, et 30+a vana masina puhul peab inimene ise rehvide osas kriitikameelt omama. Või ei ole see (enam) nii?

Mõlemal õigus: igapäevaauto all olevad rehvid ei või olla vanemad, kui 10 a. Vanatehnikale kehtivad nõuded on leebemad. Aga mõrasid ikkagi olla ei tohi.

Teemaks oleval rehvil on sigahea pidamine kruusal ja rohukamaral. Aga mudas või liivas kaevab kiiresti ja sügavale sisse.
Vasta
#9

No näidake üks seadusepunkt lõpuks mulle ette,kus on kirjas,et ei tohi mõrasid olla.... Wink Ma ei ole leidnud veel. Võibolla on see minu oskamatus arvuti kasutamisel,aeglane nett või mingi muu põhjus. Ja 10 aasta kohta ka ei märganud. No ei oska,aidake palun seltsimehed!
T.
Vasta
#10

Tsitaat:Nõuded: 1) rehvil ei tohi esineda sisemisi ega välimisi koordi läbivaid vigastusi või turvise eraldumist koordist;


2) rehvi siserõhk peab vastama valmistaja poolt ettenähtud rõhule.

Kontrollimine: vaatluse ja mõõtevahendiga.
Niipalju leidsin lk 46 https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/116..._lisa1.pdf#
Neid trellisisid ei taha siia linki lasta panna.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

(28-07-2015, 19:21 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Nõuded: 1) rehvil ei tohi esineda sisemisi ega välimisi koordi läbivaid vigastusi või turvise eraldumist koordist;


2) rehvi siserõhk peab vastama valmistaja poolt ettenähtud rõhule.

Kontrollimine: vaatluse ja mõõtevahendiga.
Niipalju leidsin lk 46 https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/116..._lisa1.pdf#
Neid trellisisid ei taha siia linki lasta panna.

Tänan!

No mina olen aru saanud,et mingid mõrad ei loe. Koordi läbiv vigastus on ju siis,kui keegi on ora kummist läbi löönud. Need mõrad mis väljast paistavad,need ei ole ju läbivad. Need on pindmised. Big Grin Ühesõnaga seadust peab teadma.  Seega pole hullu ju midagi.

Eks ta on üks vaieldav teema ja seda saab jahuda veel pikka aega. Pole ju välistatud,et ka pealtnäha ilus kummike teeb paugu ära. Sest keegi pole meist selgeltnägija. Ei näe ju rehvi sisse. Teinekord annab võdisev tagaots aru,et midagi on teoksil.... ja vaatlusel on näha,et osaliselt põsk paistes..... No selline vahetatakse ju kohe välja ja ongi oht möödas. Mul on ka tutikas protirehv esiteljel käraka ära teinud 90-pealt. No ei olnud hullu midagi,sest ma ei maganud rooli otsas.  Ei garanteeri ei uus ega vana kindlalt vastupidavust. Rool peab kindlalt peos olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne