Lada 110 mootori probleem
#1
Ehk on siit abi.
On üks 2000a Lada 110 (16 klapiga mootor), mida vahel kasutatakse ja täiesti lambist juhtus nii, et enam ei taha mootor pöördesse minna. Tühikäigul kuidagi veel toimib, iseäranis, kui gaasiga mängida. Kui gaasi rohkem vajutada, siis sureb kohe välja. Ühel päeval töötas normaalselt, järgmisel enam mitte. 
Ise kahtlustan, et äkki on tuksis nukkvõlli kiiruse(?) andur. Kui anduri tagant juhe ära tõmmata, siis ei muutu midagi - käib sama moodi puterdades. Väntvõlli asendi(?) anduris ei saa asi olla, kuna kui see ära tõmmata, sureb lihtsalt välja.
Võib see andur sedasi lihtsalt ühel hetkel saba anda? Või peaks midagi muud kahtlustama?
Vasta
#2
Sellel võivad kõik andurid lambist saba anda Big Grin . Tundub, et nuka oma on läbi jah, avarii režiimis hakkab kütet pihustama kahte silindrisse korraga s.t aju ei tea millise silindri sissel. klapp lahti on. Multimeetriga kontrollitav.
Vasta
#3
Avtovaz kasutab ladošniku juures küll uhke germaani kirjaga Boschi kodinaid, kuid paraku jah oleksid need justkui nimeka firma Ida-Saksa filiaali keldrites toodetud ja untsuläinud toodangust väljasorteeritud ääri-veeri töötavad isendid.
Ega's ilmaasjata pole tänaseks ka eestimaalaste lettidele jõudnud üha vingemaid ja uuemaid apdeitisid-featuurisid omavad tavakodanikule kasutamiseks mõeldud diagnostikavahendid ehk vene keeli siis маршрутные компьютера.
Vahvad seadmed, mis näitavad igasuguse muu lisamudru kõrval kätte ka vigased andurid, veakoodid või muud mootori normaalset tööd segavad faktorid. 
Tootmisest tänaseks maas, aga näite toomiseks paras:
http://www.multitronics.ru/products/vg1031v
Vasta
#4
Lada 110 16-klapiline mootor on igati asjalik tükk, kui vaid andurid (töö)korras on.
Ökonoomsus ja töökindlus nagu lääne mootoritel.

Nukkvõlli asendi andur peaks süüte-pritsesüsteemile teada andma nukkvõlli "0" asendi.
http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhig...k-faz.html
seal veel palju muud kasulikku.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#5
(03-08-2015, 01:06 AM)Andres_k Kirjutas: Lada 110 16-klapiline mootor on igati asjalik tükk, kui vaid andurid (töö)korras on.
Ökonoomsus ja töökindlus nagu lääne mootoritel.

Nukkvõlli asendi andur peaks süüte-pritsesüsteemile teada andma nukkvõlli "0" asendi.
http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhig...k-faz.html
seal veel palju muud kasulikku.

Kui juhtub olema kokku seatud kvaliteetsetest tükkidest (neid vahel täitsa esineb) hoolikalt koostades (keegi olla kusagilö säärast näinud). Nagu ikka: ideel pole viga, kuid teostus on nigel. No ei ole normaalne vahetada 5 aasta ja 45 kkm jooksul 3 süütemoodulit, kaks nukaandurit hulk pisemaid pudinaid. Uuel autol, olematu koormuse juures (kerge maanteesõit). Sad

Kui kindel saab Tarmo olla, et süütemoodul ei hakka pööretel maha jääma? Sel värdjal on kaksikpoolid ja need võivad igasuguseid huvitavaid efekte anda Sad
Vasta
#6
(03-08-2015, 00:52 AM)Janka Kirjutas: Avtovaz kasutab ladošniku juures küll uhke germaani kirjaga Boschi kodinaid, kuid paraku jah oleksid need justkui nimeka firma Ida-Saksa filiaali keldrites toodetud ja untsuläinud toodangust väljasorteeritud ääri-veeri töötavad isendid.

Boschi kiri peal aga Made in RUSSIA.
Vasta
#7
Astu mõnest töökojast läbi,kompuuter ütleb kohe ära mis peetis.Eestis vast ainus koht aravetel kus tööle pannakse.
Vasta
#8
(03-08-2015, 16:42 PM)muska71 Kirjutas: Eestis vast ainus koht aravetel kus tööle pannakse.

Selles kala ongi Wink
Ega ma asjata kompuutrit ei soovitanud. Teenib end ärajäänud Aravete sõitude arvelt kiirelt tagasi.
Vigased andurid võib rahumeeli analoogsete töökindlamatega asendada. Kui hakkad ostma lada kataloogi kaupa lada poest, satud surnud ringile. Hea, kui uus jubin kohe tööle ka hakkab... Nii mõnigi Ladaklubi mees on selle reha otsas otsmiku muhklikuks tallanud.
Isiklikult on "magus" kogemus lambda anduriga olemas. Ostsin mõne aasta eest volksule Boschi oma, et peaks äge küll olema, aga kahjuks uuest peast see tööle ei rakendunud. Kaupluses selgus, et sama markeeringuga pulka määritakse kataloogi järgi saja-seeria žigullimeestele. Äge, noh!
Vasta
#9
Kust otsida neid analoogseid ja töökindlamaid andureid?
Vasta
#10
(04-08-2015, 00:43 AM)Janka Kirjutas:
(03-08-2015, 16:42 PM)muska71 Kirjutas: Eestis vast ainus koht aravetel kus tööle pannakse.

Selles kala ongi Wink
Ega ma asjata kompuutrit ei soovitanud. Teenib end ärajäänud Aravete sõitude arvelt kiirelt tagasi.
Vigased andurid võib rahumeeli analoogsete töökindlamatega asendada. Kui hakkad ostma lada kataloogi kaupa lada poest, satud surnud ringile. Hea, kui uus jubin kohe tööle ka hakkab... Nii mõnigi Ladaklubi mees on selle reha otsas otsmiku muhklikuks tallanud.
Isiklikult on "magus" kogemus lambda anduriga olemas. Ostsin mõne aasta eest volksule Boschi oma, et peaks äge küll olema, aga kahjuks uuest peast see tööle ei rakendunud. Kaupluses selgus, et sama markeeringuga pulka määritakse kataloogi järgi saja-seeria žigullimeestele. Äge, noh!
Vabanda,aga paljast kompust pole abi,et auto sõitma saada.kompu taga peab olema ka OSKAV  mees ja lihtsalt palgatööline autot tööle ei pane.Vahet pole kas on margiesindus või boch servis ühesugused äpud kõik.Omaenda peremehel suhtumine hoopis teine.
Lisaks lepo mehed käivad õhulugejat lada esinduses ostmas kuna hinnavahe sama asja eest poole suurem.
Vasta
#11
See on nüüd muidugi ilmne liialdus, et ainult üks koht suudab mootoreid käimapanna.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#12
 Kevadel sõber jageles ühe rehunaldi nimelise liiklusvahendiga-viga oli ka u sarnane-tühikäigul käis enam vähem aga jõudu ei olnud üldse ja pöördesse ka ei läinud. Ei mäleta enam kas peenestades suri või ei surnud välja. Loogika ütles et viga võiks süütes olla-lõppeks tuli välja et katt oli umbes. Sellel pensionäri poeskäimis roikal olla juba mõnda aega vähe jõudu olnud.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#13
Lihtsalt info mõttes, et sai aparaat veetud Aravetele ajaloolise Lada teeninduse juurde ja selgus, et keerulisemate mootoriprobleemide puhul polegi mujalt Eestis abi võtta, kuna antud mootor (just 16V) eletroonika ühildub vaid Lada enda originaaltestriga, et mingit infot kätte saada ja seda testrit mujal ei ole.
Aga viga peitus lõpuks hoopis bensupumba juures. Täpsemalt ei teagi mis seal tehti. Pumpa ennast ei vahetatud, aga väidetavalt mingit klambrit kohendati või vahetati ja hakkas tööle uuesti.
Seda oleksin võinud muidugi ka ise kontrollida kas pumbast surve peale tuleb, aga polnud seal käepärast vajalikku manomeetrit.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne