T-25 jama
#1

Tere,

Jantisin, mis ma jantisin, aga sain oma 3 a. seisnud Bõka käima. Vahetasin kütusefiltri, kütuse (või selle olluse, mis sellest alles oli)ning käsipumba. Võtsin lahti pihustid ja kütust tuli peale, aga käima ei läinud. Soojendasin silindreid ja lõpuks: Voilaa, käis nagu kellavärk. Nüüd aga toimus anomaalia: jätsin mootori seisma dekompressiooni klapiga, samas olin lisanud paaki kahtlase väärtusega rohelist. Vahetasin rohelise paagis puhta vastu välja-mootor hakkab tööle, lonkab ja sureb välja. Musta suitsuga. Sama tegi rohelisega. Kütusepumbal on õli sees, nagu toimiks. Kokkuvõte on selline, et kütust peale nagu annaks, aga käima ei jää?

Tänudega vastajatele,

Moor Ekke
Vasta
#2

Õhk sees!!! Proovi uuesti pingutada filtri kopsikuid siis vaata ehk kusagilt on märg küttest mõni toru ots! Sul jäi lahti midagi järelikult

Veel pole maha löödud
Vasta
#3

see roheline ollus vala lõkkesse Big Grin Puhas küte on ikka puhas ja kui sa nüüd suurt lollust ei teinud siis soovin edu aga kui see tundmatu asi paagis on ja äkki liiga tegi siis on asi karm!

Veel pole maha löödud
Vasta
#4

D21 küttesüsteemis kaks õrna kohta, mis jäävad tihti tähelepanuta: 1) Peenfiltri õhueraldusstutsis pisike ava ummistunud ja ei lase sissesattunud õhu-kütte segul tagasi paaki  minna.
2) settepotil on ülal sõelaga koonus. Keerake see ära ja puhastage pealoleva jaotusseibi avad kummitükkidest-niidiotstest.
Siin küll suits- vast pihustites asi. Keerispeapumbal nelja kruviga kaane taga asuva liuguri kinnijäämist teab iga põkamees- logista seal minutikese peene vedruga pingutatavat hoovastikku ja sõit jätkub.
Vasta
#5

(06-08-2015, 23:45 PM)EkkeMoor Kirjutas:  ...
mootor hakkab tööle, lonkab ja sureb välja. Musta suitsuga. Sama tegi rohelisega. Kütusepumbal on õli sees, nagu toimiks.
...
Võta õhutoru filtist lahti ja proovi uuesti.
Vasta
#6

No kurja ¤#%&¤¤, kuskilt nagu ei leki, läbi pihusti pritsib, pumba hoovastik nagu töötaks...ja tuure üles ei võta. Käivitub koheselt, tiksub vähe aega ja jokk. Jama hakkas pihta, kui hüdrosüsteemi puhastasin...no ei ole ju seotud sellega?
Vasta
#7

No aga võta pumba küljelt nelja kruviga luuk maha ja hoia sealt sõrmega pöörded peal- kas ikka kooleb? Siis mootoripool olev pumba  rõhuhoideklapp untsus, mõõtes peaks etteanne poole atti lähedal näitama . Hüdroga tegelemine toidet ei saa segada.
Vasta
#8

Seda minagi, aga jamades hakkad kolli nägema seal kus pole ninagi...Tundub, et viga oli proosalisem-kütusefiltri kopsiku tihend oli katki. Vist. Praegu hakkas tööle. Tänud.
Vasta
#9

(07-08-2015, 14:36 PM)EkkeMoor Kirjutas:  Seda minagi, aga jamades hakkad kolli nägema seal kus pole ninagi...Tundub, et viga oli proosalisem-kütusefiltri kopsiku tihend oli katki. Vist. Praegu hakkas tööle. Tänud.

See teema oli musternäide olukorrast, mida elus sageli ette tuleb - põrkud kokku probleemiga, mis sadas kaela selgest taevast! Anomaalia või kurat teab mis! Reegel või tõsiasi on, et sellistel puhkudel tasub alati meenutada viimaseid asju, mida tehtud sai...ehk siis kruttida ajalugu tagurpidi. 
 Edu EkkeMoor`ile ja tema Bõka`le!


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne