HIINA tehnika ja tooted - pihustid?
#1

Ma ei väida üleüldse, et meid ümbritsev tehnika ei ole kas üldse või osaliselt toodetud Hiinas. Las ta olla, kui ...töötab. 
 Minu tagumikku torgib aga rohkem küsimused, mis puudutavad minu tagumikku transportiv sõiduvahend Citroen Jumper 2,8 HDI. Nii mõnedki aastad olen kimpus old tema mootori küljes olevate jubinatega, mida pihustiteks kutsutakse. Kogu pidu keerleb nende pulkade ümber. Kohalikud remondivad ära, maksad irmsat pappi ja mõne aja pärast puterdab mõni pihusti jälle - kas tagasivool lekib või kiilub pihusti üldse avatud asendisse kinni ja tulemuseks on kas vaevaline käivitus, üleüldse mitte käivitumine või siis käivitumine lonkamise, kolisemise ja paksu musta tossuga.
 Eesti "tehniklased" (ütleks hää meelega, et jobutehnikud, aga vahest kõik ei ole) väidavad, et remont on kõrgemal tasemel, teised väidavad, et Eestis ei oska keegi remontida, vahetatakse ainult tagasivool ja vajadusel otsad ning stenditakse, aga reguleerida keegi nagu ei oskagi. Nii... momendil on jällegi selline aeg, kus üks pihusti laseb tagasivoolu suurema osa ühislati survest ning mootor käivitub vaevaliselt. L'äheks võtaks lammarist ühe...kasutatud pihusti, maksab tänapäeval 50 eur. Ok, vahetan ära, vahest saan liikuda ...mõnda agea...
 Leidsin aliexpressi vahendusel sõbralikust ja töökast Hiinast ERICS - nimelise tootja nimestikust minu jumperi mootorile sobivad pihustid. Komplekt koos transpordiga 153 eur. Ostaks ära...aga..... 
Siit küsimus suurele ringile - kuidas suhtuda Hiinas toodetud pihustitesse? Kas saab olla kindel, et need mootoril olles...miskitmoodi "ära ei sula"? Kas on kellelgi kogemusi?
 Laske kuulda!


Vasta
#2

No name tootja pihustit ära osta.

Ma ei tea peast, kas jumperil (boxer ikkagi) on bosch või delphi pihusti, kuid orginaal osa on ainuke töötav asi.

Küll aga mul tekkis küsimus, et kui tihedalt sa uusi pihusteid vahetad? Iga aasta? Iga 10 000 km pärast või 100 000 km pärast.
Ega pihusti lambist ära ei sure, kas probleem on kütuse kvaliteediga, või "värd" lisandiga mida äkki kasutad.

Või on kätte jõudnud koht, kus kütte pump ajab metallipuru süsteemi, mis rikub pidevalt pihusteid.

100 000 km peaks uus pihusti ikka sõitma. Sõidavad orginaalidega ka 300-400 tuhat ilma prbleemideta.
Remonditud pihusti on nagu remonditud asi ikka. (ei kesta nii kaua kui ikkagi uus KVALITEETNE jupp) 

Järgmine küsimus on see, et kus pihusteid vahetad? Äkki "unustatakse" pihusteid kodeerida.

Kui probleem on pidev, siis ma kipun arvama, et probleemi allikas ei ole pihusti, vaid pihusti on sümptom.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#3

Kindlasti mängib siin rolli ka kütusefilter - Ise kasutanud ainult hengst ja bosch filtreid ja probleeme pole olnud.
Tean, et japanparts filter laseb piisavalt suuri osakesi läbi, et rikkuda kiiresti delphi pihusti. Kindlasti tapab ka boschi, kuid aeg võib olla pikem kuna ta vähe vastupidavam toodang.
Vasta
#4

Samas paljud tootjad nagu Bosch lasevad oma toodangu teha Hiinas ja löövad peale oma templi ja asi korras. Isegi suurel venemaal toodetakse palju bosch elektroonikat...
Vasta
#5

(19-08-2015, 18:40 PM)maisalup Kirjutas:  Samas paljud tootjad nagu Bosch lasevad oma toodangu teha Hiinas ja löövad peale oma templi ja asi korras. Isegi suurel venemaal toodetakse palju bosch elektroonikat...

Kui toodetakse boschile siis on tehasel mingi vastutus. (S.tta müües jääd turust ilma). Kuid kui väiketarbija võtab samast tehasest siis saad selle mis boschile ei kõlba Smile . Liiga nõrk hääl, et kosta kusagile.
Vasta
#6

Nojah, oletame et see eerika või mis see tootja oli, teeb kuskil kuurinurgas järgi umbes samasuguse väliskujuga pihusteid ja sekka näiteks salvo kelke ja seejärel veel midagi muud, siis on asi kahtlane. Kui aga tegu kohaliku firmaga, mis spetsialiseerunud vastavale toodangule, siis selle raha eest võiks proovida küll. Tee vähe uurimistööd, kui võimalik, siis hieroglüüfides.

Ei maksa unustada, et hiinas endas toodetakse hulgakesi(ilmselt miljonites) nii diiselmootoreid kui neile sobivaid alusraame ja ei tahaks kohe uskuda, et kõik see tehnika iga kahe kuu tagant kapremonti vajab. Endale küll sobivaid asju ostetud niimoodi, et originaali eest eestis tahavad saada 3-4sada, aliekspress ja ebay toonud väikese ootamise peale kohale viis-kuuskümmend maksvaid jubinaid, mis teevad ära täpselt sama töö.
Vasta
#7

Oli oma masinale valida pooltelg hiina oma 80.-€ originaal 300.-€ - Lammutuses ca 100-120.-€
Valisin hiinlase, töötab juba ca 3 aastat, olen rahul - juba, ei kahetse -enam.  Nii et p...sse need OM osad ja kiidulaul neile Cool 

PS! Ostsin tagumised amordid odavad, pidasid vastu ca 6 kuud, ostsin kallimad bilsteinid ei  pidanud sedagi, nüüd on magnumid all ütleme nii et veel kestavad.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#8

(19-08-2015, 21:23 PM)Naabrivana Kirjutas:  Oli oma masinale valida pooltelg hiina oma 80.-€ originaal 300.-€ - Lammutuses ca 100-120.-€
Valisin hiinlase, töötab juba ca 3 aastat, olen rahul - juba, ei kahetse -enam.  Nii et p...sse need OM osad ja kiidulaul neile Cool 

PS! Ostsin tagumised amordid odavad, pidasid vastu ca 6 kuud, ostsin kallimad bilsteinid ei  pidanud sedagi, nüüd on magnumid all ütleme nii et veel kestavad.

OT: Kuid pole minul veel olnud probleeme bilsteini amortidega. Äkitsi on vedrud väsinud ja peksab põhja?

Silla osadega olen mina siiani ikkagi näinud, et mingi Toprani ja Automega asjadega pole mõtet aega raisata. Sama kiiresti kui alla keerad saad neid ka vahetada.

Küll aga kallimate juppidega sõidavad omad autod juba neljandat aastat. Pole siiani probleeme ülevaatusel ega ka endal roolitaga.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#9

aliexpress - is müügis olevad pihustid. Vaatasin seda Erics`it ka natuke rohkem. Toodavad igast stuffi...
Kütusefiltrit vahetan ikka...tuleb, ütleme, umbes kolme kuu tagant. Jälgin ikka, et miski 5000 km läbi ja siis vahetan kõik ära.
 Kogu lugu algas umbes seitse aastat tagasi, kui sain paaki mingit kahtlast ollust. Karla-auto poisid puhastasid ära, remontisid pumba ja vahetatud sai üks pihusti. 
No siis läks trall lahti. Mingi aeg liikus masin kenasti, siis sain vahetada ühislati kütusesurve klappi. Ja siis mõne aja pärast uuesti. Ja siis ei aidanud see ka enam - kiskusin kütusepaagi lahti . Võtsin kogu krempli sealt välja. Kõige esimene sõel oli ca 1 cm paksuse sõnnikuga kaetud. Pärast seda puhastust on masin suht normaalselt liikunud, vahepeal sain aga jällegi äksõnit - jätsin massina seisma, käima aga enam ei läind. Tuli sõber ja tõmmas käima. jätsin seisma - sama lugu. No siis sõitsin kodu ja suskasin "lüpsimasina" tagasivoolu otsa. Tõde käes - üks pihusti laskis vist kogu stuffi otse tagasivoolu, survet ei jõudnudki üles ehitada. No siis sai ostetud kolm second hand pihustit ja nende abiga olen seni liikunud. Kuid nüüd on need ka otsas. Vahest peaks kuskile veel ühe filtri vahele ehitama, aga eks seda veel vaatame.
 Vahepeal nuputasin, et mul on mõned pulgad, ühel on tagasivool pees, teisel tõenäoliselt pihusti ots või siis nõel avatud asendis... Peaks kombineerima äkki Smile !


Vasta
#10

Kohe oleks pidanud oma juttu alustama et karla autos käisid... see seletab nii mõndagi.  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11

(19-08-2015, 21:38 PM)Tift Kirjutas:  aliexpress - is müügis olevad pihustid. Vaatasin seda Erics`it ka natuke rohkem. Toodavad igast stuffi...
Kütusefiltrit vahetan ikka...tuleb, ütleme, umbes kolme kuu tagant. Jälgin ikka, et miski 5000 km läbi ja siis vahetan kõik ära.
 Kogu lugu algas umbes seitse aastat tagasi, kui sain paaki mingit kahtlast ollust. Karla-auto poisid puhastasid ära, remontisid pumba ja vahetatud sai üks pihusti. 
No siis läks trall lahti. Mingi aeg liikus masin kenasti, siis sain vahetada ühislati kütusesurve klappi. Ja siis mõne aja pärast uuesti. Ja siis ei aidanud see ka enam - kiskusin kütusepaagi lahti . Võtsin kogu krempli sealt välja. Kõige esimene sõel oli ca 1 cm paksuse sõnnikuga kaetud. Pärast seda puhastust on masin suht normaalselt liikunud, vahepeal sain aga jällegi äksõnit - jätsin massina seisma, käima aga enam ei läind. Tuli sõber ja tõmmas käima. jätsin seisma - sama lugu. No siis sõitsin kodu ja suskasin "lüpsimasina" tagasivoolu otsa. Tõde käes - üks pihusti laskis vist kogu stuffi otse tagasivoolu, survet ei jõudnudki üles ehitada. No siis sai ostetud kolm second hand pihustit ja nende abiga olen seni liikunud. Kuid nüüd on need ka otsas. Vahest peaks kuskile veel ühe filtri vahele ehitama, aga eks seda veel vaatame.
 Vahepeal nuputasin, et mul on mõned pulgad, ühel on tagasivool pees, teisel tõenäoliselt pihusti ots või siis nõel avatud asendis... Peaks kombineerima äkki Smile !

No aga siin oled ju ise edukalt kirjeldanud, miks läks asi nihu.

Kehv küte - keeras pihustid ja pumba tuksi - "puhastati paaki" - ilmselgelt jäi sodi veel sisse - sind jebis veel mitu korda lausa see kehv küte - poolpidused pihustid (kes teab kui kaua sõitnud) - pole ime, et kätte jõudis aeg, et järgmine pihusti andis otsad.

Lõpp tulemus on ikkagi see, et korralikku remonti pole tehtud.

Osta kõik uued pihustid, vajadusel ka pump (kuna pump on sodi saanud). Puhasta kütte trass ja kasuta kvaliteet kütuse filitrit. See lõbu maksab omajagu - küll aga probleem vajab ju lahendust.  Rolleyes

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#12

No kas tavalist klaaskupliga settepotti ei ole sellel autol? Kui ei ole,pane kohe vahele. See korjab ju suure sodi ära ja on alati hea jälgida,et millised konnad akvaariumis ujuvad.... Big Grin  Pane vahele,Sa ei kahetse.
Vasta
#13

(19-08-2015, 22:29 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No kas tavalist klaaskupliga settepotti ei ole sellel autol? Kui ei ole,pane kohe vahele. See korjab ju suure sodi ära ja on alati hea jälgida,et millised konnad akvaariumis ujuvad.... Big Grin  Pane vahele,Sa ei kahetse.

Konn konnaks...
Pole kirjeldatud poekoti või sidruni seelikualusega väga kursis, aga kui konnadele jutt läks (tegelikult on juba algusest saadik neist juttu olnud Big Grin), siis pisikese diisliga 2004. aastal leiutatud Renault Modustel (ka ju konna värk!) on selline kaasasündinud tõbi olemas, et hakkabki suuremat survet andvast pumbast mingi lõbusa läbisõidu järel (tinglikult 120-130000) pihustitesse eraldama pronksniidikesi.
Rõhk peale pumpa on liiga suur, et sinna mingisugustki filtrit kannataks paigaldada.
Elu päästab uus pump, mis ei maksa just vähe ehk laias laastus pea sama palju või vähemalt pool hinnast kui sellise läbisõiduni hooratud Modus ise.
Tarbimisühiskond, ütlen selle peale.
Hiinaga sel postitusel nüüd küll suurt pistmist põln'd, a äkets viis tõele lähemale.
Vasta
#14

Endal kogemus kunagi Kia Sorento-ga oli teine sõitnud 180 t/km ja hakkasid pihustid jamama, lasin neid remontida tallinas karlas ja ka testrem-s aga igakord oli võimalik sõita nii umbes pool aastat ja mingi 15 t/km ja jälle sama asi. (Uue originaali hind oli 630€ tk).
Kasutasin kvaliteet filtreid (Mann, Bosch ja originaal) aga vahet polnud. Siis öeldi, et äkki pumba viga, mis eraldas mingeid osakesi aga samas pani tõsiselt tol ajal kukkalt kratsima ! 
Otsustasin maha müüa ja ostjaks oli sõber kes sai muidu hea auto aga ta teadis viga.
Samas ei hakkanud tema neid pihusteid remontima ega pumpa vahetama !
Võttis paagi maha pesi bensiiniga puhtaks ja ostis yeebayst.de tehase taastatud pihustid 150€ tk ja nüüdseks on ta selle autoga sõitnud rohkem kui 100 t/km ja on ostuga väga rahul.
Vaata pihusti pealt originaal kood ja toksi googlesse ja kindlasti leiad hea hinnaga taastatud pihustid.
Kial ja hyndail oli koodides ainult väike vahe, aga sobisid üks ühele. Arvan, et ka Peugeotil ja Citroenil on vahe ainult koodides. aga tasub uurida.
Vasta
#15

Dong-feng tehas hiinas toodab  peugeoti/citroeni autodest 13% kogu masinatest. 
Vasta
#16

Lisseron toodab igasuguseid asju kütusesüsteemidele, väidetavalt 20 aastat juba. Leheküljel räägitakse midagi Boschist, Densost, Delphist ja nende OEM turust...
Kõne all olevaid pihusteid kasutatakse Citroen, Fiat, Peugeot, Renault mootoritel. Muuseas, see mootor, mis minu omal peal, pidi tegelt Iveco jagu olema.
Töö kohta ei oska küll halba sõna öelda, läbisõit 320 000 ja suurem osa sellest on puhas nauding old.
Kütusefiltrit olen viimasel ajal Delco oma kasutanud. Vahepeal oli ka mingi muu asi, JapParts müüs aga nendega kippus asi vähe käest minema ja tegu selles, et suht sageli oli filtri lahti võttes selle sisu ehk element laiali lagunenud.
 Hiina toodete kohta (sõltub tootest muidugi) saan mina öelda halva sõna ühe toote kohta - oli üks autokaamera. Aga ma ise ei raatsind ka väga palju kulutada selle peale ning...nagu hind-nii tehnika. Töötab vastavalt hinnale.


Vasta
#17

(19-08-2015, 21:47 PM)phyl Kirjutas:  
(19-08-2015, 21:38 PM)Tift Kirjutas:  aliexpress - is müügis olevad pihustid. Vaatasin seda Erics`it ka natuke rohkem. Toodavad igast stuffi...
Kütusefiltrit vahetan ikka...tuleb, ütleme, umbes kolme kuu tagant. Jälgin ikka, et miski 5000 km läbi ja siis vahetan kõik ära.
 Kogu lugu algas umbes seitse aastat tagasi, kui sain paaki mingit kahtlast ollust. Karla-auto poisid puhastasid ära, remontisid pumba ja vahetatud sai üks pihusti. 
No siis läks trall lahti. Mingi aeg liikus masin kenasti, siis sain vahetada ühislati kütusesurve klappi. Ja siis mõne aja pärast uuesti. Ja siis ei aidanud see ka enam - kiskusin kütusepaagi lahti . Võtsin kogu krempli sealt välja. Kõige esimene sõel oli ca 1 cm paksuse sõnnikuga kaetud. Pärast seda puhastust on masin suht normaalselt liikunud, vahepeal sain aga jällegi äksõnit - jätsin massina seisma, käima aga enam ei läind. Tuli sõber ja tõmmas käima. jätsin seisma - sama lugu. No siis sõitsin kodu ja suskasin "lüpsimasina" tagasivoolu otsa. Tõde käes - üks pihusti laskis vist kogu stuffi otse tagasivoolu, survet ei jõudnudki üles ehitada. No siis sai ostetud kolm second hand pihustit ja nende abiga olen seni liikunud. Kuid nüüd on need ka otsas. Vahest peaks kuskile veel ühe filtri vahele ehitama, aga eks seda veel vaatame.
 Vahepeal nuputasin, et mul on mõned pulgad, ühel on tagasivool pees, teisel tõenäoliselt pihusti ots või siis nõel avatud asendis... Peaks kombineerima äkki Smile !

No aga siin oled ju ise edukalt kirjeldanud, miks läks asi nihu.

Kehv küte - keeras pihustid ja pumba tuksi - "puhastati paaki" - ilmselgelt jäi sodi veel sisse - sind jebis veel mitu korda lausa see kehv küte - poolpidused pihustid (kes teab kui kaua sõitnud) - pole ime, et kätte jõudis aeg, et järgmine pihusti andis otsad.

Lõpp tulemus on ikkagi see, et korralikku remonti pole tehtud.

Osta kõik uued pihustid, vajadusel ka pump (kuna pump on sodi saanud). Puhasta kütte trass ja kasuta kvaliteet kütuse filitrit. See lõbu maksab omajagu - küll aga probleem vajab ju lahendust.  Rolleyes
Mnjaa, kõik on õige ja eks suurem osa lollustest, mis ilmas tehtud, on inimesed ikka ise korda saatnud. Ega ma siin otsigi tõestust sellele, et kui loll ise olen old, küsimus on selles, kas on mõtet usaldada Hiinas toodetud tehnikat ja ...käesoleval hetkel siis mootorite ja masinate juppe.Vahest on kellelgi kogemusi jagada ja nagu natukene on juba lugeda old, siis mõned on kasutanud, kasutavad ja on enam-vähem rahul. Väga negatiivset juttu pole veel old. 
 Kui ma nüüd mõtlen....näiteks "Stikke" peale.... Ma ei ole sugugi kindel, et ostes sealt heas usus Bosch-i jublakaid pihustitele, et need EI OLE valmistatud sõbralikus Hiinas, vahest sealsamas Lisseron-i tehases, kust saab 4-se komplekti pihutseid 612 USD-ga, aga Eestis 800 eur-ga. Nagu ütles vanameister Baskin ühes humoreskis:"Kõhklusi mul ei ole, aga kahtlused vaevavad mind!"


Vasta
#18

Mina küll usaldaks seda hiina juppi. Sai ka uuritud teemat, see firma valmistabki peamiselt ainult pihusteid diiselmootoritele ja natuke ka õlipumpasid. 
Kogemusi üle 20aasta selles vallas. 
Salvo kelkusid ja säilituskarpe nad ei valmista. 
Peamine teema on asenduste tootmine sellistele firmadele nagu Bosch, Delphi ja Denso
Mina usaldaksin küll ja telliksin hiinast selle jupi ära.
Vasta
#19

(20-08-2015, 09:30 AM)Tift Kirjutas:  
(19-08-2015, 21:47 PM)phyl Kirjutas:  
(19-08-2015, 21:38 PM)Tift Kirjutas:  aliexpress - is müügis olevad pihustid. Vaatasin seda Erics`it ka natuke rohkem. Toodavad igast stuffi...
Kütusefiltrit vahetan ikka...tuleb, ütleme, umbes kolme kuu tagant. Jälgin ikka, et miski 5000 km läbi ja siis vahetan kõik ära.
 Kogu lugu algas umbes seitse aastat tagasi, kui sain paaki mingit kahtlast ollust. Karla-auto poisid puhastasid ära, remontisid pumba ja vahetatud sai üks pihusti. 
No siis läks trall lahti. Mingi aeg liikus masin kenasti, siis sain vahetada ühislati kütusesurve klappi. Ja siis mõne aja pärast uuesti. Ja siis ei aidanud see ka enam - kiskusin kütusepaagi lahti . Võtsin kogu krempli sealt välja. Kõige esimene sõel oli ca 1 cm paksuse sõnnikuga kaetud. Pärast seda puhastust on masin suht normaalselt liikunud, vahepeal sain aga jällegi äksõnit - jätsin massina seisma, käima aga enam ei läind. Tuli sõber ja tõmmas käima. jätsin seisma - sama lugu. No siis sõitsin kodu ja suskasin "lüpsimasina" tagasivoolu otsa. Tõde käes - üks pihusti laskis vist kogu stuffi otse tagasivoolu, survet ei jõudnudki üles ehitada. No siis sai ostetud kolm second hand pihustit ja nende abiga olen seni liikunud. Kuid nüüd on need ka otsas. Vahest peaks kuskile veel ühe filtri vahele ehitama, aga eks seda veel vaatame.
 Vahepeal nuputasin, et mul on mõned pulgad, ühel on tagasivool pees, teisel tõenäoliselt pihusti ots või siis nõel avatud asendis... Peaks kombineerima äkki Smile !

No aga siin oled ju ise edukalt kirjeldanud, miks läks asi nihu.

Kehv küte - keeras pihustid ja pumba tuksi - "puhastati paaki" - ilmselgelt jäi sodi veel sisse - sind jebis veel mitu korda lausa see kehv küte - poolpidused pihustid (kes teab kui kaua sõitnud) - pole ime, et kätte jõudis aeg, et järgmine pihusti andis otsad.

Lõpp tulemus on ikkagi see, et korralikku remonti pole tehtud.

Osta kõik uued pihustid, vajadusel ka pump (kuna pump on sodi saanud). Puhasta kütte trass ja kasuta kvaliteet kütuse filitrit. See lõbu maksab omajagu - küll aga probleem vajab ju lahendust.  Rolleyes
Mnjaa, kõik on õige ja eks suurem osa lollustest, mis ilmas tehtud, on inimesed ikka ise korda saatnud. Ega ma siin otsigi tõestust sellele, et kui loll ise olen old, küsimus on selles, kas on mõtet usaldada Hiinas toodetud tehnikat ja ...käesoleval hetkel siis mootorite ja masinate juppe.Vahest on kellelgi kogemusi jagada ja nagu natukene on juba lugeda old, siis mõned on kasutanud, kasutavad ja on enam-vähem rahul. Väga negatiivset juttu pole veel old. 
 Kui ma nüüd mõtlen....näiteks "Stikke" peale.... Ma ei ole sugugi kindel, et ostes sealt heas usus Bosch-i jublakaid pihustitele, et need EI OLE valmistatud sõbralikus Hiinas, vahest sealsamas Lisseron-i tehases, kust saab 4-se komplekti pihutseid 153 USD-ga, aga Eestis 800 eur-ga. Nagu ütles vanameister Baskin ühes humoreskis:"Kõhklusi mul ei ole, aga kahtlused vaevavad mind!"

Stikest ära küsi.

Eespool mainiti juba, et otsi tootekoodi järgi ebays-t taastatud tehase pihusteid või lausa uusi pihusteid mis on bosch või delphi toodang.
Saad hulga odavamalt kätte kui eestist.

Tuttav alles tellis enda renoole. Eestis oleks remont olnud 150 euri/tk, ebays-t sai 200 euri/tk uued tehase pihustid. Ilmselgelt ei ole mõtet remontima hakata.

Vanematel masinatel olen kasutanud itaalia toodangu pihusti otsi ja pole probleemi olnud. Küll aga läbisõit on ka väikene olnud (nii 40-50 tuhat)

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#20

Nii, sõbrad, suhtelesin tsuti Liseron tehase klienditeenindajaga, on keegi Toni. Tema sõnul on ERIK`S UK diislite ja diislisüsteemidega tegelev firma ja nemad (ehk siis Liseron) toodavad ka neile 
juppe. Homme lubati veel infot saata, kuna ma julgesin kahelda kvaliteedis. Ütlesin, et meil keegi seda brändi ei tunne ja vahest sulavad mootorile panduna ära Smile ..
 Lubas ka konkreetse pakkumise teha komplektile uutele pihustitele. Remondikomplekt, muuseas, oleks läinud maksma 198 EUR koos transpordiga.
Eks me homme kuuleme.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne