K: Kuumenev IŽ-49 relee-regulaator
#1

Tere!

Palun abi, mis võib põhjustada IŽ-49 relee-regulaatori kuumenemist? Süütekarbiks on P-35 ja generaatoriks on välja ühendatud lisatakistiga (http://roker.kiev.ua/techinfo/rare/tips/...zh-49.html) G-36M.

Süütepool ise ei kuumene.

Ette tänades!
Vasta
#2

Tere!

Lisan ka pilte relee-regulaatorist ja generaatorist, ehk on abiks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#3

Ülelaadimine ? Kehvad ühendused ?
Vasta
#4

Jah, ilmsellt põhjustab kuumenemist elektrivool! Wikipediast võime selle kohta õpetlikku lugeda...
Kõik elektroonikakomponendid, mida läbib vool eraldavad suuremal või vähemal määral soojust. Eralduva soojuse hulk sõtlub mitmest parameetrist, nagu näiteks voolutugevus, komponendi takistus jms. Kõikidel elektroonikakomponentidel on olemas maksimaalne töövõimsus, mille ületamisel komponendi normaaltalitus on häiritud. Suurema võimsuse rakendamine komponendile võib ka komponent hävida.
Eks tuleks hakata kusagilt mõõtma, uurima, mis ja millal täpselt kuumeneb, kas on vool kusagil liiga suur või on voolul kusagilt raske läbi pääseda...lihtne vastus oleks muidugi, et midagi on kusagil pe..sses!
Vasta
#5

Ma lugesin isand kass Sinu postitust ja esimese paari lause põhjal jõudsin mõelda,et muudkui keerutad ja keerutad,ütle kohe välja,et .......  aga õnneks lõpus jõuad selleni.... Big Grin

Ma ütleks lisaks,et kui on relee ja genekas sassis,ehk kas on pluss massis või miinus massis ja ehk kogemata siis karp on erinev ja ei sobi kokku. Mul oli ka vanasti sama lugu,tuli oli koguaeg relee kontaktide vahel ja aastaid sõitsin sellega... pärast õppinud elektrik tuvastas vea... Tead,vaja on elektrikut,kes selle asja ära seletaks.
Vasta
#6

(25-08-2015, 12:03 PM)kass Kirjutas:  Jah, ilmsellt põhjustab kuumenemist elektrivool! Wikipediast võime selle kohta õpetlikku lugeda...
Kõik elektroonikakomponendid, mida läbib vool eraldavad suuremal või vähemal määral soojust. Eralduva soojuse hulk sõtlub mitmest parameetrist, nagu näiteks voolutugevus, komponendi takistus jms. Kõikidel elektroonikakomponentidel on olemas maksimaalne töövõimsus, mille ületamisel komponendi normaaltalitus on häiritud. Suurema võimsuse rakendamine komponendile võib ka komponent hävida.
Eks tuleks hakata kusagilt mõõtma, uurima, mis ja millal täpselt kuumeneb, kas on vool kusagil liiga suur või on voolul kusagilt raske läbi pääseda...lihtne vastus oleks muidugi, et midagi on kusagil pe..sses!

Ja lisaks Sm kassi põhjalikule seletusele: kõik elektroonika komponendid töötavad suitsu jõul - lase suits välja ja enam ei tööta. Wink
Vasta
#7

Tänud kaasa mõtlemast.

Nii, nagu ma aru saan on P-35 tähisega süütekarbi releel lisatakisti aga P-37 karbi releel seda enam ei olnud, kuna uuematel G-36M generaatoritel on lisatakisti mähitud juba ühele pooluskingale.

Kas oskab keegi öelda, kas visuaalselt on võimalik teha vahet P-35 karbi ja P-37 karbi releedel? Võib-olla on minu ratta P-35 karpi hiljem pandud uuem P-37 karpi mõeldud relee? Ning generaatoris lisatakisti välja ühendamisel jõuab releele liiga suur pinge, mis paneb selle kuumenema?
Vasta
#8

See karp peaks õige olema P 35.Aga generaator uuema tüübi oma ja need omavahel kokku ei sobi,peaks olema G 36 mitte G 36M ja sellepärast ka kuumenemine.
Vasta
#9

Kui juba pakkumiseks läks, siis pakun ka oma versiooni. Minu arvates põhjustab laadimisrelee kuumenemist vaesus. Nimelt saab 250 kohaliku raha eest normaalse aju****- ja kontaktivaba süütesüsteemi, mille küljes on ka 12V/150W genekas ja sobiv süütepool (mahub "musta" karpi). Isegi akut pole enam tarvis. Lambid hakkavad näitama, iga aasta uut akut pole vaja osta ja kogu krempel on hooldevaba. Hankisin ühe sellise omale ja kahetsen ainult seda, et ma seda juba varem ei teinud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#10

(31-08-2015, 21:44 PM)isandpauk Kirjutas:  Kui juba pakkumiseks läks, siis pakun ka oma versiooni. Minu arvates põhjustab laadimisrelee kuumenemist vaesus. Nimelt saab 250 kohaliku raha eest normaalse aju****- ja kontaktivaba süütesüsteemi, mille küljes on ka 12V/150W genekas ja sobiv süütepool (mahub "musta" karpi). Isegi akut pole enam tarvis. Lambid hakkavad näitama, iga aasta uut akut pole vaja osta ja kogu krempel on hooldevaba. Hankisin ühe sellise omale ja kahetsen ainult seda, et ma seda juba varem ei teinud.

Olen ise juba mitmeid kordi äärepealt elektronsüüte komplekti ära soetanud, kuid olen ennast ikkagi veennud originaalset süsteemi säilitama. Raha on matetud selle elektrisüsteemi tööle saamiseks juba mitme elektronsüüte jagu.

Pärast Teie hinnangu lugemist olen nüüd jälle sammu elektronsüüte paigaldamisele lähemal. Tänud Teile selle eest.
Vasta
#11

(01-09-2015, 00:03 AM)Raiko Kirjutas:  Olen ise juba mitmeid kordi äärepealt elektronsüüte komplekti ära soetanud, kuid olen ennast ikkagi veennud originaalset süsteemi säilitama.

Säilita riiulis. Ei ole vaja midagi pöördumatult muuta, kui sa just ei taha. Paned originaal aku, geneka, rootori, kontaktid, tsentrifugaalregulaatori, kondeka ja süütepooli kapi otsa ja kui kunagi tekib tahtmine oma ajusi *******, siis paned peale tagasi.

tutvu selle teemaga ....
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50592

... ja siit loe lisaks
http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7...32main.htm

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne