Teema on suletud

Skoda 1.6tdi CR
#1

Tervitus.

Juhtus selline asi, et hammasrihm viskas hambad maha ja remont vaja ette võtta. Hetkel on klapikambri kaan maas ja seal visuaalseid kahjustusi ei märka. Tõenäoliselt on klapid kõverad. Uuriks ,et kust veel peale esinduse ja lammutuse mootori varuosasid saab?
#2

Eeldan, et meie kümned netipoed on siis juba läbi kammitud?
Hlautoosad.ee, aeromotors.ee, jne...
Kui see on tupik siis edasi vast saksa ebay, kleinanzeigen jms

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
#3

Ei tahaks targutada, aga kauplusest või internetist?
#4

tee ikka kõigepealt selgeks mis juppe vaja on.kui pealt on lahti ,siis on ju näha kas klapid on peas,või mitte.mootorit käsitsi ringi ajades saad kontrollida ükshaaval kõik klapid üle
#5

Lõin kuuglisse selle pealkirja. Uputas üle pakkumistega.
Kui esindusest tellida ei taha siis suvalisest netipoest telli ära.
Nagunii on kõik hiina või poola kaup.
Kusjuures poola toodangut ei pea kartma. Magunii enamus VAGi kaupa tehakse PL, CZ, H.

Aquila captas non muscas.
#6

Elv.ee saadab päringud paljudele romulatele ning need saadavad sulle pakkumised meilile.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
#7

Mootoriosasid eriti igas netipoes pole. On igast tihendid aga rauaosa vist pigem tellimise raam.
#8

Pöördu Forss-i, neil enamus VAG toodangust letis olemas. Samuti vaatavad täpselt vin-i järgi õige asja.
#9

Uuriks, et kas Siemens CR pihustitega on midagi teha peale lihtsalt testimise. Mootor iseenesest eelnevalt töötas.
#10

(21-03-2022, 21:04 PM)Laurimetall Kirjutas:  Uuriks, et kas Siemens CR pihustitega on midagi teha peale lihtsalt testimise. Mootor iseenesest eelnevalt töötas.
Väidetavalt ei ole remonditavad.

Aga võta ikka mootor lahti, ja siis hakka uurima mis viga on. Kõik varuosad on endale meeldivas netipoes olemas.
Kui ise teha ei oska, siis säästa raha ja ennast ning vii inimesele, kes antud teemal rohkem kodus on.

Kia teemas nähtud koonerdamine vist ka kuskile ei viinud?
#11

Mootor on juba lahti ja tegelen remondiga. Plaan on teha kaane juures kõik korda ,et rohkem ei peaks tegema. Turbo ja pihustid on selline asi hetkel mis teoorias võiks tahta tähelepanu aga on kuivad ja töötavad. Kia teema on tõesti natuke venima jäänud aga natuke on ikka edasi ka läinud.
#12

Võta õige netipood lahti... Alvadis on olemas klapid, kolvid, klapikambrikaaned, väntvõllid jne jne.... Võta kõike mida tahad....
#13

Netipoed on läbikäidud ja soodsalt hea hunnik varuosi tellitud. Kolm silindrit on veel klappe lahti võtta aga peale kaane mahatõstmist oli üllatav vaatepilt. Otseselt polnudki mingeid kahjustusi klappidel näha. Samas pea kõik kjapid olid kinni ja üks klapp oli pool avatud. Kolbidel olid  väljalaskeklappide õrnad jäljed. Hüdrotõukureid oli suur hulk selliseid, mis sõrmedevahel nagu pastakavedru sai kokku suruda. Samas osad olid õli täis ja ei saanud kokku suruda. Rullikud nukkvõlli all olid samuti visuaalselt terved. Eks ma veel mõõdan need üle aga tundub, et  kolb on need hüdrotõukurid õlist tühjaks löönud. Sellepärast suuremat lõhkumist pole märgata.
#14

(19-03-2022, 09:27 AM)Laurimetall Kirjutas:  Tervitus.

Juhtus selline asi, et hammasrihm viskas hambad maha...

Küsin huvi pärast, mis on mootori läbisõit?

Kui juba ise hakkasid remontima, siis hangi remondi manuaal. Kindlasti peab välja vahetama kõik poldid, mis tehase poolt ette nähtud (s.h. pihustite kinnituspoldid). Kokku panekul peab nagunii näpuga manuaalist järge ajama pingutusmomentidel ja kraadidel.
#15

Läbisõit on 330 000 km. Juhendmaterjal on olemas. Klapid said täna üle käidud. Imekombel polnud kõverad. Väljalaskeklapid vahetasin ära kuna suht põlenud.  Üks eelsoojendusküünal otsustas ära murduda sai välja puuritud ja nüüd saab uue panna. Uued kapisääretihendid osutusid juhtpuksi küljes suhteliselt lõtvadeks. Peab uued ja tihedamad kuskilt kiirelt sebima.
#16

Tänaseks olen skoda käima saanud. Üks kinni jäänud pihusti oli lahti saamisega katki läinud ja ei saanud kütuserõhku üles. Sai uus pandud ja kohe ka käis.
#17

Tervitus. Uuriksin turbo kohta. Peale remonti olen 9000 km sõitnud ja on hakanud turbo vilisema. 

Samas on huvitav kogu see värk selles mõttes ,et vilin on tekkinud kaks korda peale tahmafiltri põletamist ja 3-4 päeva siis vilin kaob ära ning tundub nagu korras oleks. Õli turbo ei leki. Turbo võllil on lõtk suht suur aga veel normi piires. Veakoode ei ole ja mootor töötab visuaalselt ja tundejärgi normaalselt.
#18

Diagnoosime ja ravime seda autot siin õige paarikümne aasta pärast edasi ja siis äkki juba liikmete autode all. Seniks panene käesoleva teema lukku - on praegu paslik teema remondikodadele või vajadusel margifoorumisse. Automo suunitlus on veidi muu ja argisõiduki kribukrabusse seda "muud" uputada ei ole vaja.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne