Riga 5 rumm, torpeedo jooksuga
#1

Tervitused,
Sai oma riga 7-le uus velg koostatud, kuna soov samasugune väntamis süsteem ehitada nagu vanadel gaujatel. 
Näeb välja nagu tavaline uuema riga rumm ikka, kuid erinevus on selles, et mootori ja väntade süsteemi ülekande mehhanism asub eri pooltel ning rummu sisse käib jalgratta tagajooks. Rummu jooksuks ostsin tavalise uue torpeedo mis sinna sisse läks.

Küsimus aga selles, et Kas kellelgil on pilti tervik süsteemist? Arvatavasti pandi antud süsteemi peale varastele 5-tele ja 7tele. Hetkel on veel liiga palju vaba ruumi tagahargi ja velje vahel ja õhus küsimused: kas torpeedo rummudel on standard pikkuses võll või mille alt leiaks pikema?- antud võll mis uue torpeedoga kaasa sain jääb mulle natuke lühikeseks. Teiseks kas antud rummule käivad spets mootori ülekande hammasrattad, sest tavalise riga 7 augud ei klapi.

Olen väga tänulik nõu eest.

Pildid ka:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2

Palju õnne! Oled saanud Riga-5 tagaratta omanikuks. Riga-7 selist kooslust ei kasutanud. Rummu sisese jooksu võll võrreldes jalgratta omaga on pisut pikem. Jalgratta võlli seal kasutada ei saa. Mootori veoketi hammakas on erinev Riga-7 omast. Oli vist suuremate aguvahedega. Viimast otsisin isegi pea 2 aastat taga.[Pilt: orig_27143789_qUts.jpg]
Vasta
#3

Okei, aitäh pildi eest, kuigi ega sealt palju välja ei loe.
Aga vast seal midagi väga keerulist polegi, vaja lihtsalt õiges mõõdus puksid vahele teha. Äkki saaksid pukside mõõdud siia kirjuada, siis kellegil tulevikus ka abi, kui sama komistuskivi otsa satub.
Kui keegi kes seda teemat loeb ja omab antud võlli, siis oleks tore kui endast märku annaks, kuna nädalavahetusel plaanis sääreväristajaga ühte toredat üritust külastada. Ilma tagurattata on see ainult vähe komplitseeritud

Terv,
Aleks.
Vasta
#4

pisut   probleemi arusaamisega ,  kuhu  puksid  vahele?
  
sul  puudu  hammikas  ja võll ? ma  arvaks ,  et  sellel toredal  üritusel , kuhu  me  ilmselt  mõlemad  suundume,   ei  vea  originaal  41  hammkas  välja .

oli aeg  kui  ise  sama  asja  plaanisin , omamatta  ühte  head  toorikut  , kasutasin 4-5  doonorit  enamasti gauja  ja jalgratta  valikust,  asjad  olid  enamasti  utiilsed  . takistuseks  sai  see Torpedo  jooksu koor  , mis  alupalvanka sisse  valatud ,  kulunud  kuulide  veerepinnad .
 kui  võtan  praegu  tavasäärekal keti  maha  , pukis  ,  ja  tõmban  tagaratta  jooksma  ,  siis  jooksma  ta  jääbki  . kulunud  torpedo- sarkana  svaigne   ristandiga  on   sarnast  tulemust  keerukas  saavutada .
  kui  oleks  võtta  üks  heasseisus  torpedo  rumm ,  siis  koostaksin  gauja ratta ,  mis  oi vististi  kõigeesimestel  R5-tel   ka  kasutet , ennem  kui    nõukogude  inseneriteaduse  tipud   sellise  veidra    ristandi  konstrueerisid .  kui  neid  kahte  isendit  omavahel  võrrelda  , on kaaluvahe   jämedalt pool .
 tähendab  võlli  leiad kolmandast , neljandast  või  viiendast  doonorrattast (kogemused )  , keerad  kõik  keermed  õle  ja  võibolla  saad  mingi  asja .
 hammikat  on  nagunii suuremat  vaja , selle  teed  saadaolevast  hiina omast  (pehme, kerge  töödelda )  või  lased  teha  spetsiaalselt oma   jooksule  3-4  ülekandest  koosneva  seti .

 kiud  päevalõpuks  tuleb  siiski  tõdeda , et  laagreid  tuleks  vahetada  vähemalt  kord  igal  hooajal , isegi  kui  on  võimalik  saada  kuulid  koos  separaatoriga  , või  lihtsalt  kuulid  ,  siis  välimine  veerepind   jääb  ju samaks  .
  minu  projekt  on  tänasel  päeval  külmutatud  olekus  ja  ripub  naelaotsas .
Vasta
#5

(31-08-2015, 16:54 PM)iceman Kirjutas:  pisut   probleemi arusaamisega ,  kuhu  puksid  vahele?
  
sul  puudu  hammikas  ja võll ? ma  arvaks ,  et  sellel toredal  üritusel , kuhu  me  ilmselt  mõlemad  suundume,   ei  vea  originaal  41  hammkas  välja .
Tervitused Kaaskannataja!



Lasin 51 teha endale, ehk saab pühaks ürituseks kätte.

Kui antud ratas raami vahel koos jooksuga, siis jääb mõlemale poole laiutama paar cm- enne kui jooks vastu nn tagakiiiget puudutab. Asi peaks aga tihke olema-
Seega kui pukse vahele ei lähe nagu sa tahad öelda-kas siis riga 5 raamid, mis antud ülekannet omasid-olid tagaratta kohapealt väiksema distantsiga?


Ise valisin just selle rummu lootes, et velg jääb veidi asisem kui gaujal ja ei teadnud et sellised komistuskivid ette tulevad nagu spets mõõdus hammakad jne, rariteetsed jupid jne.
Vasta
#6

Veoketti pool on paigal hoidja 2 muttert ja sepesial seib . raami poole võib ka seibi panna . jalgratta veo pool 1 mutter ja seib . Endal oli vähemalt nii all . Ja pealegi kõik võrri rattad sobivad oma vahel lihtsalt puksid ja võllid tulevad mängu .
Vasta
#7

ega  täpselt ei tea  kuidas  just  varajasel viiel  see  tagamajandus  väljanägi , kuna  neid  komplektselt  minuni  jõudnud  pole , peaks  olema  sisuliselt  sama  , mis  Gaujal   ,  vaid  Torpeedo    ümber    suur  alu trummel   .  mingil  kummalisel  moel  selline  vaheetapp , kus  klotsipidurit  veel  pole  kuid  trummel  peaaegu  on juba  ,  et  jääb  segaseks  asja  otstarbekus .  kas  asi  jalgratta  tüüpi rattal   kodarate  väsimises ?    kinnitub  ju  varastel  versioonidel  hammikas  otse  kodaratele .

 gauja  mul   üsna  tagumises  otsas  ja  muude  pillide  hunnikuall  , sealt saaks  mõõtu  võtta  , kui  ligi  pääseks  .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne