Kuidas saada salongipuhurile mitu kiirust?
#21

Mõõtsin ära - originaalil töötab esimene kiirus 1,7A ja teine 3,9A. Mitsu mootoriga 5,7A.
Vasta
#22

Vot-vot, see viimane vidin paistab mullegi apetiitne olema. Vaja ainult versiooni, mida ei reguleerita nupust vaid mida saab Arduinole sappa pista. Pääseks ise ehitamisest.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#23

Tellisingi eelpool viidatud vidina ära. 
Esialgsetel katsetustel täitsa toimib! 

Vasta
#24

Kas madalatel pööretel kostub klõpsimine on seotud kuidagi PWM kehvakese silumisega? Muidu väga vägev uuendus!
Vasta
#25

See on see mõttetu vene mootor, mis eelmises videos katsetamisel niimoodi kõbiseb. Ainuke heli, mida see PWR õrnalt toodab, on nö teleka vilin. 

Panin jubina autole külge ka juba. 



Viskaks õhku järgmise küsimuse:
Kuidas saada kojameestele intervall, ideaalis sujuvalt reguleeritav? 

Tean, et on olemas ja olen isegi kunagi omanud veneaegset "made in koperatiiv" seadet, mis oligi selleks eesmärgiks mõeldud - lisaseade kojameestele sujuva reguleerimisega intervalli tekitamiseks. 

Kui kellelgi pilti või lausa selline vidin ülearu, siis võib pakkuda. 

Hiinamaalt sellist asja kahjuks pole suutnud leida. 
Vasta
#26

Ehk sobib VW iseõppiv relee koodiga 3B0 955 531. 0 - 20 sek. on võimalik muuta kojameeste lülitist, ilma igasuguse pööratava nuputa.

Kui on mõni elektroonik käepärast, saab ka ise teha. Skeeme on netis palju, näiteks selline: http://electroscheme.org/135-jelektronno...ulejj.html
Vasta
#27

(26-09-2015, 21:42 PM)meli666 Kirjutas:  Kojameeste sujuvalt muudetav intervall: https://www.quasarelectronics.co.uk/Item...controller
Selle puhul kindlasti mootor külge ühendada läbi relee, kuna väljundvool max 1A.
Ebays kindlasti ka neid saada, kui osata välja otsida. Kuigi ka sellelt lehelt peab saama tellida.

Tellisin eBayst sarnase vidina ära. 

   

   

   

Nüüd peab veits nuputama, kuidas see gazile külge ühendada. 
Vasta
#28

 Esimese asjana hakkas skeemil silma et D2 on valet pidi (see peaks summutama releed) Aga praegu ei saa relee rakendudagi, ja transs läheks tõenöoliselt lühisesse. VBolla kokkupandud skeemil on see õieti.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#29

Kuidas sul puhur kapoti alt vaadates välja näeb?
Vasta
#30

(21-10-2015, 20:53 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kuidas sul puhur kapoti alt vaadates välja näeb?

   

See vent on Mitsubishi Coldi oma, oli vist 1996a. Sai otsitud netist pildi järgi, enamus sõiduautode omad on teistpidi pöörlemistega (labad teistpidi). Gaziga samas suunas oli vaid üksikuid, oli vist veel ainult Opel Omega oma. Sai ka ühes lammutuses suur riiulitäis läbi sorditud. 
Soojenduse korpuse  ava tegin veidi suuremaks. Coldi vendi tiivik on lisaks veel veidi pikem, et see vastu tulemüüri käima ei hakkaks, sai vendi ja soojenduse kesta vahele tehtud 10mm paksusest kummist seib.  

Puhub ikka väga vingelt, ükski Gaz pole mul enne nii soe olnud. 
Vasta
#31

(19-10-2015, 14:21 PM)Romka Kirjutas:  
(26-09-2015, 21:42 PM)meli666 Kirjutas:  Kojameeste sujuvalt muudetav intervall: https://www.quasarelectronics.co.uk/Item...controller
Selle puhul kindlasti mootor külge ühendada läbi relee, kuna väljundvool max 1A.
Ebays kindlasti ka neid saada, kui osata välja otsida. Kuigi ka sellelt lehelt peab saama tellida.

Tellisin eBayst sarnase vidina ära. 

Nüüd peab veits nuputama, kuidas see gazile külge ühendada. 

(20-10-2015, 12:30 PM)Tegelane5 Kirjutas:   Esimese asjana hakkas skeemil silma et D2 on valet pidi (see peaks summutama releed) Aga praegu ei saa relee rakendudagi, ja transs läheks tõenöoliselt lühisesse. VBolla kokkupandud skeemil on see õieti.

Katsetasin täna seda eBayst tellitud kojameeste intervallsüsteemi. No mina tööle ei saanud! Õigemini sain tööle küll, aga see seade jagas 3-30 sekundi tagant paarisekundilist katkestust. Vaja aga oleks 3-30 sekundi järel paarisekundilist kontakti. 
Või olen mina loll? 
Vasta
#32

Mitu klemmi intervalli releel on? Tavaliselt on sellistel üks ümberlülituv kontakt ehk 3 klemmi. Nii kuidas "juhemed" külge ühendad, nii on. Võid panna katkestama või ühendama.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#33

(14-12-2015, 17:09 PM)Romka Kirjutas:  Katsetasin täna seda eBayst tellitud kojameeste intervallsüsteemi. No mina tööle ei saanud! Õigemini sain tööle küll, aga see seade jagas 3-30 sekundi tagant paarisekundilist katkestust. Vaja aga oleks 3-30 sekundi järel paarisekundilist kontakti. 
Või olen mina loll? 
 Proovi NC ja ON kontaktid vahetada, skeemilt on näha ka et lülitatakse NO ja NC vahel COMMON kontakte. 

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#34

Panin autole külge. Maas aku pealt katsetades töötas ilusti. Nüüd auto peal ei hoia ühtlast ette antud intervalli vaid paneb vahepeal järjest mitu tsüklit. Videos ilusti näha.  

Ühendasin nii, et klemmplaadi paremas servas panin pluss ja miinus. NO ja COM panin Gazi kojameeste süsteemi rohelise juhtme vahele. Aga tundub, et nii ei toimi korralikult. 
Skeem on ülevalpool, ei hakka uuesti siia postitusse topelt panema. 

Vasta
#35

Ma videosid ei vaata, aga hakatuseks küsin, kas ebaregulaarsus esineb nii töötava kui seisva mootori korral?
Vasta
#36

Esmalt prooviksin mina panna aeglase kiiruse juhtmesse lisatakistuse. Näiteks prooviks esitule pirni või suunatule oma. Tulemus vähendaks mootori pöörlemist ja inertsi tõttu ta enam üle vaba asendi ei jookseks.
Kui nüüd aeglasem käik ei mõjuta asja ja ikka töötab ebakorrapäraselt, siis otsiks muid variante.
Üks asi, mis kaasajal on levinud, et klaasipesu vedeliku andmisel peabki tegema mitu liigutust. Kui vett ei anna, teeb ühe liigutuse. Äkki sul ka siuke nipp sisse ehitatud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#37

(21-12-2015, 22:14 PM)aavu Kirjutas:  Esmalt prooviksin mina panna aeglase kiiruse juhtmesse lisatakistuse. Näiteks prooviks esitule pirni või suunatule oma. Tulemus vähendaks mootori pöörlemist ja inertsi tõttu ta enam üle vaba asendi ei jookseks.
Kui nüüd aeglasem käik ei mõjuta asja ja ikka töötab ebakorrapäraselt, siis otsiks muid variante.


Üks asi, mis kaasajal on levinud, et klaasipesu vedeliku andmisel peabki tegema mitu liigutust. Kui vett ei anna, teeb ühe liigutuse. Äkki sul ka siuke nipp sisse ehitatud.
 See on nii primitiivne taimer-kivi, et seal saab muuta impulsi kestvust + impulsi vahet. Muu on anomaalia. 
Vbolla proovida C1 natuke suurem panna, 100...200uF.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#38

(21-12-2015, 22:00 PM)olevtoom Kirjutas:  Ma videosid ei vaata, aga hakatuseks küsin, kas ebaregulaarsus esineb nii töötava kui seisva mootori korral?
Mina vaatasin videod ja küsimus sama. Mul oli mosse peal 555 kivi baasil omatehtud samasugune vidin ja see kartis häireid nagu vanakurat välku. Laua peal oli kõik OK, seisva mootoriga auto peal polnd ka viga. Nii kui käima panid, läks lolliks. Küll ma jamasin sellega ja ehitasin lõpuks toiteosale primitiivse filtri vahele. Siis enamvähem töötas, kuid vahel kippus siiski veits tõmblema. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#39

Panin ise sellise ja toimib kenasti. 
http://www.ebay.com/itm/231354816594?_tr...EBIDX%3AIT

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne