t-40 k2ivitamine
#1

Teema siis selles, et pole varem 4-rattalistega tegelenud ja veel váhem on kokkupuudet diiselmootoriga. Siit ka selline kúsimus, et kuidas seda imelooma kúlma mootoriga káivitama peaks kui aku ei kannata kriitikat ja káiamise max kestvus ma arvan mingi 1min ringi ja siis on pidu lábi (mitme ah aku poole peaks vaatama?). Kóige lihtsam on lihtsalt káivitussprey-d lasta muidugi, aga tahaks siiski paremaid meetodeid kuulda.  jagage vóhikule veidike infot ja kui ''googelmoogelis'' leidub, siis ehk pilt ka asja juurde millest jutt káib.
Vasta
#2

Enne kui esimene pataljon Su teemast üle käib lisa kiirelt pildid masinast, starterist jne....   

Üldiselt t40 lahjema akuga tahab saada kompressiooni hoova kasutamist, ehk lased algul tühjalt hoo üles ja siis dekompressioon peale ning mineja mootor peaks kohe käima hüppama. 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

(08-09-2015, 20:53 PM)mlsluik Kirjutas:  Enne kui esimene pataljon Su teemast üle käib lisa kiirelt pildid masinast, starterist jne....   

Üldiselt t40 lahjema akuga tahab saada kompressiooni hoova kasutamist, ehk lased algul tühjalt hoo üles ja siis dekompressioon peale ning mineja mootor peaks kohe käima hüppama.
Starter mingi t2nap2eva oma, suht levinud vist. Pildid saaks homseks vast, milline see dekompressioaani hoob on siis?
Vasta
#4

Siduri ja piduripedaalide vahel väike hoob mida eriliselt ebamugav jalaga vajutada ... Wink    

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

(08-09-2015, 21:43 PM)mlsluik Kirjutas:  Siduri ja piduripedaalide vahel väike hoob mida eriliselt ebamugav jalaga vajutada ... Wink    

Eks homme peale kooli proovib ára, kuid kas mingi kytusepump, tooreklapp vóimaeitea mis, millega manuaalselt opereerida ka saab on ka olemas kusagil?
Vasta
#6

Spreid lastes võid peale popsu kuulmist tule õhufiltrist ära kustutada ja sinna uue porolooni ja tamiili panna, muidugist kui enne küünlajuhet maha ei kakkunud. Juutuubis on külmkäivituse videoid .
Vasta
#7

Starteriga käivitamise eeldus on, et kütusetrassis ei ole õhku. Korralik mootor läheb praegusel ajal ilma dekompressiooni hooba näppimata. Diiselmootorit ära hakka käivituspsreiga hellitama. Kipub pärast igal käivitusel seda tahtma.
Vasta
#8

(08-09-2015, 21:49 PM)b-902 Kirjutas:   

Eks homme peale kooli proovib ára, kuid kas mingi kytusepump, tooreklapp vóimaeitea mis, millega manuaalselt opereerida ka saab on ka olemas kusagil?

On käsipump, millega saab muu hulgas hooldamatusest peetis traktori toitesüsteemist sinna seismisel imbunud õhu välja pumbata enne käivitamist. Korras toitesüsteem ei vaja õhutustamist, kuna õhku sinna lihtsalt ei pääse.

Diiselmootor peab käivitumiseks tegema vähemalt 2 pööret sekundis ning jutt käib just sellest vungist, millega läbitakse ÜSS survetakti lõpus. Igasugused jouat-jouat venitamised kütavad vaid ilma ja lõhuvad statrterit, massilülitit ja peavoolujuhtmeid.

Vähegi eluvõimeline asi peaks praegu käivtuma ilma erilähenemiseta: kompressioon maha, mootorile vunk sisse, gaas peale ja kompressioon tagasi. Peab minema hiljemalt teisest pöördest. Kui ei lähe, on mingi rike.
Vasta
#9

Alustuseks on vaja investeeringut heasse akusse.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

(09-09-2015, 08:19 AM)urmet48 Kirjutas:  Starteriga käivitamise eeldus on, et kütusetrassis ei ole õhku. Korralik mootor läheb praegusel ajal ilma dekompressiooni hooba näppimata. Diiselmootorit ära hakka käivituspsreiga hellitama. Kipub pärast igal käivitusel seda tahtma.

Eelmine omanik aint spreiga panigi vist, sest tühjad spreypudelid igalpool ja see aku aint yhe käivituse ära elabki vist. Peaks mingiaeg uue aku sebima 100-150ah on ok ju?
Vasta
#11

Eetriga käima minema õpetatud masin on nagu narkomaan. Nii vaid lähebki.

Lisaks akule tasuks üle vaadata ja kontrollida starterile tulevad voolujuhtmed, aku miinusjuhe traktori külge. Lisaks oleks mõistlik hankida korras reduktor starter või siis remontida ära vana (kardetavalt pole sealt palju enam võtta).

Ja kütusefiltrid võiks ka välja vahetada ning karteris oleva olluse seisund ei pruugi väga kõrge olla.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

(09-09-2015, 10:23 AM)b-902 Kirjutas:  
(09-09-2015, 08:19 AM)urmet48 Kirjutas:  Starteriga käivitamise eeldus on, et kütusetrassis ei ole õhku. Korralik mootor läheb praegusel ajal ilma dekompressiooni hooba näppimata. Diiselmootorit ära hakka käivituspsreiga hellitama. Kipub pärast igal käivitusel seda tahtma.

Eelmine omanik aint spreiga panigi vist, sest tühjad spreypudelid igalpool ja see aku aint yhe käivituse ära elabki vist. Peaks mingiaeg uue aku sebima 100-150ah on ok ju?

Aspelundi jutt kulda väärt!

Aga mootor on ilmselt juba lõhutudSad Tasub uurida, millised on kahjud. Selleks võta suvaline nõukaaegne traktorid käsitlev raamat ja loe MÕTTEGA läbi. Keerulist pole midagi, lihtsalt natuke peab kannatust olema.

Otseveoga starteri puhul alla 100 Ah pole mõtet end petta. Reduktorstarter käib kaks korda väiksemaga ka.
Vasta
#13

(09-09-2015, 10:45 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-09-2015, 10:23 AM)b-902 Kirjutas:  
(09-09-2015, 08:19 AM)urmet48 Kirjutas:  Starteriga käivitamise eeldus on, et kütusetrassis ei ole õhku. Korralik mootor läheb praegusel ajal ilma dekompressiooni hooba näppimata. Diiselmootorit ära hakka käivituspsreiga hellitama. Kipub pärast igal käivitusel seda tahtma.

Eelmine omanik aint spreiga panigi vist, sest tühjad spreypudelid igalpool ja see aku aint yhe käivituse ära elabki vist. Peaks mingiaeg uue aku sebima 100-150ah on ok ju?

Aspelundi jutt kulda väärt!

Aga mootor on ilmselt juba lõhutudSad Tasub uurida, millised on kahjud. Selleks võta suvaline nõukaaegne traktorid käsitlev raamat ja loe MÕTTEGA läbi. Keerulist pole midagi, lihtsalt natuke peab kannatust olema.

Otseveoga starteri puhul alla 100 Ah pole mõtet end petta. Reduktorstarter käib kaks korda väiksemaga ka. 

No ma loeks, kui koolis muud kirjandust ja õppimist poleks ja raamat ka otse riiulis vedeleks. Nu ma pean siis teda narkost võõrutama ka hakkama.
Vasta
#14

Vabandused, nagu vormelisõitjal.

Siis jääb Sul loota kellegi heatahtlikkusele.
Vasta
#15

(09-09-2015, 15:31 PM)v6sa Kirjutas:  Vabandused, nagu vormelisõitjal.

Siis jääb Sul loota kellegi heatahtlikkusele.

Hindan su heatahtlikkust!
Vasta
#16

Tänud käigile vastanutele, just 5min tagasi koolist tulles sai aku peale visatud ja dekompresiooni klapiga proovitud ja pill laksust käis kohe ilma probleemideta. Ühesõnaga:jess!!!
Vasta
#17

(09-09-2015, 16:15 PM)b-902 Kirjutas:  Tänud käigile vastanutele, just 5min tagasi koolist tulles sai aku peale visatud ja dekompresiooni klapiga proovitud ja pill laksust käis kohe ilma probleemideta. Ühesõnaga:jess!!!

Võta heaks...   Üldiselt ega lahjema akuga ei taha need masinad ilma dekompresioonita minna... ja polegi mõtet vägistada. Tühjalt pöörded üles ja voilaa.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#18

(09-09-2015, 16:17 PM)mlsluik Kirjutas:  
(09-09-2015, 16:15 PM)b-902 Kirjutas:  Tänud käigile vastanutele, just 5min tagasi koolist tulles sai aku peale visatud ja dekompresiooni klapiga proovitud ja pill laksust käis kohe ilma probleemideta. Ühesõnaga:jess!!!

Võta heaks...   Üldiselt ega lahjema akuga ei taha need masinad ilma dekompresioonita minna... ja polegi mõtet vägistada. Tühjalt pöörded üles ja voilaa.

Oligi täpselt nii,et kui hoova alla surusin, siis kohe laksust tuksus (y).
Vasta
#19

Ega narkomaani võõrutamine ilmselt ilma remondita ei õnnestu,reduktor starter on ka väga asjalik.
Vasta
#20

(09-09-2015, 17:27 PM)muska71 Kirjutas:  Ega narkomaani võõrutamine ilmselt ilma remondita ei õnnestu,reduktor starter on ka väga asjalik.

Paistab, et mul on vedanud, l2heb ylinormilt ilma selleta ka, aga eks n2is mis kylmemate ilmadega on. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne