25-11-2015, 21:47 PM
Meile on ka siin foorumis liige, kellel on päris arvestatv kogus RX'se
(07-12-2015, 23:17 PM)kristen Kirjutas: Tere!
Olen siin foorumis uus ja oleks huvi osa võtta Talverallist, kas keegi saaks jagada ralli juhendit/reegleid, mis moodi see asi toimib? Kuupäev ja koht pole vist ka veel paigas?
Autoks muidu 77a Kadett c, kas on vastuvõetav masin?
Parimat,
Kristen
(07-12-2015, 23:17 PM)kristen Kirjutas: Tere!
Olen siin foorumis uus ja oleks huvi osa võtta Talverallist, kas keegi saaks jagada ralli juhendit/reegleid, mis moodi see asi toimib? Kuupäev ja koht pole vist ka veel paigas?
Autoks muidu 77a Kadett c, kas on vastuvõetav masin?
Parimat,
Kristen
Tsitaat:Kas tegu punase Kaatetiga, mis varemgi korduvalt Talverallit sõitnud?
(03-01-2016, 22:58 PM)zazik Kirjutas: Kuigi B3 Audidega üritatakse juba Talverallilegi trügida. Peamiseks takistuseks on see, et need autod on veel massiliselt igapäevakasutuses.
(07-01-2016, 22:51 PM)stihl Kirjutas:Pole vaja tunda ennast solvatuna.(03-01-2016, 22:58 PM)zazik Kirjutas: Kuigi B3 Audidega üritatakse juba Talverallilegi trügida. Peamiseks takistuseks on see, et need autod on veel massiliselt igapäevakasutuses.
Lugupeetav sapakake, miks arvad, et ma kuhugi "trügin"?
Ma muidugi märtavandi eestlasena saan aru, et hoopis parema tunde saaksid sa juhul, kui ma oma 55nda aasta Jaguari või 1978 Fiat cabrioga taas lumiseid teid mõõdaks ja sina saaks siis kõrvalt lausa kõrvaga kuulda, kuidas sool nende keredesse ja hirmkallisse stangekroomi auke näriks; nagu on paraku varem juhtunud.
Aga mina ei taha, et vaid sinul hea tunne oleks.
Ma tahan ise end ka hästi tunda.
Ja viisakalt uurisin korraldajalt, kas võiks seekord uuemaga tulla.
See, et B3 kuskil veel massikasutuses on, ei sega mind ja tuleb välja, ei sega ka korraldajat. Samuti ei sega kedagi, et tal tsingitud kere on....
P.S. Golf I on mul samuti juba Talverallilt läbikäidud teema, see on väga hea auto antud otstarbeks.
Vist saime omas klassis isegi mingi auhinnalise koha. Tee järgi ja ühtlasi ole edaspidi tolerantsem.
Mäng pole mõisa peale ja seal on peaasi, et lahe oleks.
...........
Aga mis puutub teemaalgatusse, siis arvan, et see on väga hea mõte.
Ja see, kas mingil auto on elektriaknad või mitte, vast ei oma tähtsust. Tähtis ongi, et poleks tegu laibast korraks elustatud autoga, vaid, et inimene suhtuks oma autosse tõsiselt ning ei prooviks tehase inseneridest/disaineritest targem olla.
Siis oleks kõigil hea vaadata.
(07-01-2016, 23:32 PM)zazik Kirjutas:(07-01-2016, 22:51 PM)stihl Kirjutas:Pole vaja tunda ennast solvatuna.(03-01-2016, 22:58 PM)zazik Kirjutas: Kuigi B3 Audidega üritatakse juba Talverallilegi trügida. Peamiseks takistuseks on see, et need autod on veel massiliselt igapäevakasutuses.
Lugupeetav sapakake, miks arvad, et ma kuhugi "trügin"?
Ma muidugi märtavandi eestlasena saan aru, et hoopis parema tunde saaksid sa juhul, kui ma oma 55nda aasta Jaguari või 1978 Fiat cabrioga taas lumiseid teid mõõdaks ja sina saaks siis kõrvalt lausa kõrvaga kuulda, kuidas sool nende keredesse ja hirmkallisse stangekroomi auke näriks; nagu on paraku varem juhtunud.
Aga mina ei taha, et vaid sinul hea tunne oleks.
Ma tahan ise end ka hästi tunda.
Ja viisakalt uurisin korraldajalt, kas võiks seekord uuemaga tulla.
See, et B3 kuskil veel massikasutuses on, ei sega mind ja tuleb välja, ei sega ka korraldajat. Samuti ei sega kedagi, et tal tsingitud kere on....
P.S. Golf I on mul samuti juba Talverallilt läbikäidud teema, see on väga hea auto antud otstarbeks.
Vist saime omas klassis isegi mingi auhinnalise koha. Tee järgi ja ühtlasi ole edaspidi tolerantsem.
Mäng pole mõisa peale ja seal on peaasi, et lahe oleks.
...........
Aga mis puutub teemaalgatusse, siis arvan, et see on väga hea mõte.
Ja see, kas mingil auto on elektriaknad või mitte, vast ei oma tähtsust. Tähtis ongi, et poleks tegu laibast korraks elustatud autoga, vaid, et inimene suhtuks oma autosse tõsiselt ning ei prooviks tehase inseneridest/disaineritest targem olla.
Siis oleks kõigil hea vaadata.
Mina lihtsalt ei mõista, mis rõõmu on B3 Audiga (Või 700/900 Volvoga või...) sellisel üritusel osalemisest. Tegu on siiski NII HEA ja tänapäevaste sõiduomadustega autoga, et... pole endal seda õiget vanatehnikarõõmu ja pole kaasvõistlejatelgi midagi vaadata. Sama hästi võiks mingi selle sajandi alguse autoga sõita. Vanatehnika kontekstis ei ole see Audi mitte midagi väärt minu silmis.
Selles suhtes on Priit vägagi liberaalseks muutunud ja võtab kõik vastu, eriti vanad kalad. Kvaliteet on alla käinud, asendunud kvantiteediga. Vanu ja erilisi autosid vaat et vaadatakse juba imelikult, sõitjatel pole ju üldse soe ega mugav...
Golf on selline vahepealne, võrreldes Heiksoni GAZ-21-ga, mille kaardilugejana esimesed Talverallid läbisin, on ka Golf äärmiselt heade sõiduomadustega soe ja mugav auto.
Minu Golf on muide seesama, millega Sa 2010 tegusid tegid ja tõesti mingi auhinna said. Mul pole tõesti Talverallilt ühtegi auhinda ette näidata, korra õnnestus vaid kiiruskatsel 2. aeg sõita (olid ajad!). Samas kas see on antud ürituse kontekstis mingi näitaja?
(08-01-2016, 19:51 PM)Janek126 Kirjutas: Jutt ilus ja pikk.
Saan aru, et mingi aeg antakse teada, et kes eelregistreerinutest saab stardikoha ja kes ei saa.
Isiklikult tahaks ikka paar nädalat aega saada.
Autol veel suverehv all ja lina peal.
Peaks ikka jääma aega sättimiseks jääma- üllatused tavaliselt ilmnevad liiga hilja.
Edud.
Janek.
Heh naljamees. Töö käib/algab ikka viimase minutini/minutil kui vaja. Üle eelmisel aastal sai peale 48+/h jutti lõpuspurti otse esimese sõiduna bensukasse(kus selgus,et paaki ei saa päris täis tankida kuna ülalt jookseb välja) ja siis läbi tallinna stardipaikka
Sidur kadus vahepeal ära, laadimine lõppes öösel metsavahel ka ära. Peale hommikust remontti laadis genekas nii,et tagasi Viimsisse jõudes oli aku ümmargune nagu jalgpall. Isegi päiksepaistel särasid vastutulevad liiklusmärgid pooltulede valgel nagu pühademunad
Aga fiiling tehtud tööst ja raja läbimisest oli seda suurem.
Selle aasta projektil on vaja teha uued tagatiiva ääred, esitiivad parandada, tagapõll ise uus teha, tagumiste koobaste otste juures palju uut plekki keevitada mõned augud karbis ära lappida tagaluugile uus serv jne.
Tööde algus on planeeritud veebruari esimese nädala lõpust. Kui üllatusi ei tule siis peaks jõudma(vist)
(11-01-2016, 09:37 AM)wax Kirjutas: viimase postituse valguses tundub, nagu oleks kõige ägedam talveralli auto ettevalmistamine nii, et peale eelmist rallit pandaks kõik autod ühte suurde angaari, ja siis 3 päeva enne uut rallit saavad sealt kõik oma roikad kätte ning hakataks elu eest ööpäevaringselt putitama, et paari päeva pärast vähemalt 12h rattad all ning tuli kolvil püsiks
(11-01-2016, 22:54 PM)oliver85 Kirjutas: Ise pooldan samuti vanemaid autosid aga tulengi neid vaatama ja rallist osa võtma ning üritust ilmselt ka rahaliselt toetama. Võiksin seda ka teeäärest tasuta teha aga see poleks see, osavõtt ikkagi kõige tähtsam.Kogu küsimus taandub mõistele "vanemaid". Kas need on ennesõjaaegsed või peale sõda enne Jossifi surma tehtud, või ajastust, kui Kennedy maha löödi, on need suure kütusekriisi ajastust või Brežnevi surma ajast...
Ise ilmselt mingi vana uunikumiga rajale samuti soola jms jama pärast väga ei tuleks ja austan mehi kes tulevad ja pärast selle kõik maha pesevad, et auto säiliks.