[poolita] Fiat Multipla ilu ja valu (teemast Uued Youngtimerid tulevad peale)
#1

Tõenäoliselt Multipla omanik keeldus imemast, sest olgem ausad, sellise autoga liigelda ei ole enam isegi masohhism, vaid ilmselge karistus.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#2

(10-09-2015, 23:50 PM)viplala Kirjutas:  Tõenäoliselt Multipla omanik keeldus imemast, sest olgem ausad, sellise autoga liigelda ei ole enam isegi masohhism, vaid ilmselge karistus.
Aga MIS sel Mulitplal siis häda on??? FIAT oli lihtsalt kõigist teistest tootjatest ajas aastakümneid EES (nagu itaallased tihtipeale midagi disainides), sest sel ajal, kui see Multipla masstootmisse pandi, tegid teised alles arglikke katsetusi samasuguse disainiga TRUCK'ide vallas! Sama asi: madal "Pardimokka" meenutav mootoriosa ja selle taga kõrge voolujooneline juhikabiin. Kogu maailm ahhetas ja kiitis kaasa - TULEVIK!!!...ja vorpisid/vorbivad edasi kandilisi koletisi. 
Erineb see masin kuidagigi algsest Multiplast???
[Pilt: image.jpg]

Rääkimata Luigi Colani ideest:
[Pilt: 641093_1_mediagalleryDetail_641093_1_org...ani_01.jpg]
Vasta
#3

Need autod on ILUSAD, Multipla näeb välja, nagu oleks tal mingisugune paha HAIGUS.
(laenatud tsitaat)

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

(11-09-2015, 10:49 AM)Marko Kirjutas:  Need autod on ILUSAD, Multipla näeb välja, nagu oleks tal mingisugune paha HAIGUS.
(laenatud tsitaat)

Ilu on puhtalt vaataja silmades.Minu jaoks on Multipla etem, kui enimus nullindatel toodetud jamast.

Kujunda väikemulli, kuidas tahad, tulemus on ikka massile vastuvõetamatu Toungue

Samas tuleb anda au: FIATil õnnestus Multiplas mahutada 6 inimest olematule tänavapinnale täiesti seeditava mugavusega ning tavapärasele tehnikale truuks jäädes saadi tulemuseks täiesti tavapärane FIAT, mille raud kestab, kuid mille elekter oma elu elama kipub.

Muide, Multipla juhikohal on täitsa mõnus olla, kui keskmisel istmel just Kaido Höövelson ei istu. Cool  Täissaledal kahemeetrisel mehel muidugi nii mõnus enam ei ole, kuna ruum lihtsalt lõpeb otsa. Itaallased ei ole reeglina kahemeetrised ja ülekaalulised... Rolleyes
Vasta
#5

poolitasin teema. Jutt hargnes Youngtimeri-teemas ehk seal:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...956&page=3

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#6

(11-09-2015, 10:57 AM)v6sa Kirjutas:  Ilu on puhtalt vaataja silmades.Minu jaoks on Multipla etem, kui enimus nullindatel toodetud jamast.
Ma kuulun kah sellesse parteisse, kes leiab, et Multipla ei ole inetu, vaid kihvt. (Erinevalt näotõste järel tekkinud ilmetust kastist). A' mul on üldse veider maitse.

(11-09-2015, 10:57 AM)v6sa Kirjutas:  Samas tuleb anda au: FIATil õnnestus Multiplas mahutada 6 inimest olematule tänavapinnale täiesti seeditava mugavusega
...
Muide, Multipla juhikohal on täitsa mõnus olla, kui keskmisel istmel just Kaido Höövelson ei istu...
Auto Bild Eesti ajal olid meil korraga proovisõiduks käes Multipla ja Honda FR-V (kui keegi unustanud on, siis viimane oli Honda kuuekohaline kaherealine). Minu järeldus oli tookord, et küll oleks saanud vahva auto, kui itaallased oleksid oma aparaadi jaapanlastele teha andnud. Sest Honda nägi seestpoolt palju kenam ja kvaliteetsem välja kui Fiat, aga istuma sinna küll kuidagimoodi ei mahtunud. Multiplal andis näiteks madal aknajoon õlaruumis mõne sentimeetri vabadust juurde, Hondas jäi vasak kõrv peagi valusaks.
Vasta
#7

See, kui palju inimesi mahub autosse istuma või kui mugav neil on, ja disain, on täiesti erinevad asjad. Jumperisse topib ka 12 inimest istuma suhteliselt mugavalt, kas me hakkame nüüd kaitsma Jumperi disaini ja ilu? Nimetada Multipla disaini ajatuks iluks ning disaini etaloniks... no tulge maapeale tagasi omadega. Peldik on see aparaat. Kole ja värd, kus puudub igasugune disainijoon, mida võiks natukenegi imetleda. Olles disainist ees, ei tähenda see automaatselt seda, et oleksid disaini sees. Mõelge ka enne natuke, kui hakkate perse kukkunud käkke ülistama.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#8

Kellel tõemonopol on?
Vasta
#9

Tõemonopolist ei tea rääki, aga legendaarse värdautona on teema peategelane mulle ala(paha)tihti hädatarviline tundunud. Lihtsalt müüjad vist pole veel endid kataloogihindadega viitsinud kurssiviia ja küsivad mingeid seletamatuid rahanumbreid junntükkidest.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#10

ma vanemaid fiate väga ei tea. a nii umbes viimase poole sajandi jooksul tehtuist on see küll üks kobedamaid. täitsa võiksin taolisega ringi sõita ja toonklaase või päikseprille poleks küll tarvis.
Smile
Vasta
#11

Nii värdjat autot mina omale lubada ei saa !!! Olen eelpool kõnelejatega ühelnõul, et kuskil on ikka piir milest üle ei astuta!!! ka relva ähvardusel ja see  Multipläe jäeb täpselt teispoole piire millega ilmselt sõidavad vähe alaarenenud kodanikud ja Rõivas koos Ligi-ga.
Õnneks on täna reede ja otsustasin eksperimendi teha mittu viina peab ära jooma, et see peletis auto ilusaks juua !! Siinkohal mainin ära, et peale esimest on enamus naisi ilusad aga siinkohal kahtlen kas mu raudne tervis peab sellisele kogusele vastu aga vähemalt proovin ja hiljemalt kolmapäeva õhtuks teavitan teid, minu eksperimendi õnnestumisest või siis põrumisest  Big Grin
Seniks soovin ilusat nädalavahetust !!!
Vasta
#12

See fiat saab siis ilusaks kui bmw teeb kah sellise ning siis kõik kiidavad ja ei mäletagi kuidas need sama autoajakirjanikud ise seda välimust 10(või 20) aastat varem kirunud on. Ssangyoung actyon oli(on) peletis aga bmw x6 või siis nüüd see uus samasugune Mb on ilusad??? ei need kõik on peletised  Ssangyoung on veel lisaks sita kvaliteediga (väidetavalt) ja MB on teinud veel ekstra koopiast koopia. 
Vasta
#13

Omast kogemusest võin kinnitada, et joo nii mitu viina ära, kui tahad, kuid ega Multipla sellest ilusamaks ei muutu. Küll aga jood Sa oma standardi alla.  Big Grin
Sama lugu on ka naistega.
Mina ei ütle kunagi kellegi kohta, et ta on kole, kuid mõni on lihtsalt vähe ilus. Multipla on kohe eriti vähe ilus.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#14

Kalts peaks audiga söitma, ligist ei tea
Multipljääd tundub mulle, kes ma pole sellisega söitnud, üsnagi praktiline ja mönusalt kiiksuga kujuga autovärd olema, kui keegi möistlikus korras isendi ntx 500.- eest loovutaks, siis ma söidaks ka.
Aga ülejäänud esteedid, ärge muretsega, teie jaoks tehakse koguaeg järjest audisid, mersse, pemme  ja seda muud eristamatut paska juurde, hallmetallikdiisel ruulib.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#15

ma olen ühtepuhku mõelnud, et mu isiklik areng on kuskil õige varases lapsepõlves pidama jäänud. no nüüd on sellele siis ka kinnitav diagnoos pandud. seega enamb põle tarvis pead vaevata.
meie kohalikus portaalis ei pakuta, aga mobiles oli mitusada multiplad saada. vaatsi, et viiesaja raha kanti on pildi järgi juba vägagi sõiduvõimelisi eksemplare saada. peab siis vist saksmannimaa poole sättima hakkama.
Vasta
#16

Ma tahan ka seda taime, mida see disainer suitsetas.

[Pilt: multipla.JPG] [Pilt: multipla1.JPG]
Vasta
#17

Kusjuures multipljää suurim pluss (lisaks kööbakale välimusele) seiseneb arusaadavalt asjaolus, et pole mingit perversset keskkonsooli. Ise kasutades viskaksin ilmselt ka keskmised istmed välja, oleks tore läbi autu jalutada või näiteks lõunauinakut lasta Smile

A mis puudutab igasuguste broilerite ja vähembroilerite ametiautosid, siis konkurentsitu lemmik on paraolümpia. Viimasena sai sellise vist rannavalvurikompetentsiga "riigihaldusminister". 

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#18

Mulle see multiplää üldse ei meeldi. Aga kunagi oli 96 aasta brava vot see meeldis küll. kui elektri probleemid välja arvata, siis oli ikka ilus ja hea auto... Big Grin
Vasta
#19

Ärge nüüd meelt heitke, kodanikud! Väike tuuning Multibljäädile:
       

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#20

Kus Ryblik nüüd on. Tema viimasest moeröögatusest ja elu armastusest räägitakse tema seljataga.



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne