Tartu Autotehase tehnika
#1

Nimelt jäi Lavassaare raudteemuuseumit külastades silma alla üks isevärki veoauto. Justkui Gaz-i raam ja kast, aga kabiin oli nagu poolik vana pôlvkonna leivaauto. Selline ilma ninata, esiklaaside all kôrvuti kaks radiaatorivôret.
Neid uuemaid leivaautosid olen vahel harva näinud veel liikumas, aga need ilma ninata on meeles lasteaia ajast ja see seal Jôôpre lähedal on üldse ainus sellise disainiga masin, mida ma viimasel ajal näinud olen.
Yhe vanema tuttava käest kuulsin, et sellised kastiga variandid olid üleüldse väga haruldased.

Kui oleks c-kat lubadel, läheks pikema jututa talumeest kottima.
Muidu, kel huvi... Auto on nähtav Audru-Lavassaare tee ääres, vist Audru ja Jôôpre vahel (vôin ka eksida). Kindlasti pôhja pool teed, ehk Lavassaarde minnes vasakul, talu lähedal heinamaal. Rattad ja aknad ja kast on küljes. Sinakasvalge/helesinine originaalvärv on ka alles.
Vasta
#2

TARidele on varemgi tavalist madelauto kasti taha pandud. Muide, osa TAR furgoone olid ka sellised, et kabiin ja furgoon kaks eraldi asja, mis raamil eraldi kinni; ka minu valduses olev vrakk on selline (kabiini ja furgooni vahel 5 cm vahe).

Vaid väheke tööd ja sellest saab tavalise veoauto.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Uurisin linke ja sain täiendavalt teada, et eelmainitud veoauto kabiin on TA9... seeria oma.
Vasta
#4

Täpsemalt peaks see ikkagi TA-943-seeria kabiiniga olema. Sellisest tegelasest on üks väike foto, tabatud liikumise pealt Rain Vaikla poolt.
Vasta
#5

Selline see seal Jôôpre lähedal ongi.
Vasta
#6

valdol on TA-943 ja ETKVL-i hübriid (TA-943-kabiin + A-38 furgoon)
http://kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&foto=1&ID=138
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne