02-02-2016, 22:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2016, 22:24 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
No kui päris aus olla siis oleks võinud taga ka niisama rallile tulla. See mõni auk siin seal loe ju lõppkiirusele kuidagi
Aga kuna ma olen Jaapani plekist vaid kiidusõnu kuulnud ehk natuke roostesed kohad kokkupuutel meie teedel oleva keemiaga pidavat hakkama kuuldavalt krõbisema ja välgu kiirusel digimuunduma siis otsustasin parem augud emaldada ja kerel olevad rooste laigud/täpid lasen lihtsalt kettaga puhtaks ning krundi peale.
Ilmselt järgmisel talvel( kui kõik vajalikud jupid ning vahendid on koos) võtan kere asjadest täiesti puhtaks ning siis saab pritsis täitsa puhtaks. Samas usun,et hetkel saab enamus keevitamist nõudvaid asju tehtud. Ehk selle peale ei pea siis enam närve kulutama. Keevitades mõned ära tõmmanud lohud peab välja spottima(kui praegu ei jõua)
Esi/tagatiibade ja esi ning tagaluugiga jääb siis ka vaid pahteldamise ja värvimise(omale meelepärasema värvitooniga) rõõm. Tagasilla kronsad ja asjad pean nagu nii ümber tegema. Ilmselt tuleb natuke modifikatsioone ka esisillas ning mootori ruumis.
Aga hetkel töö käib ning plaan on selle nädalaga keevitamised lõpetada(hetkel veel on optimism). Sõber aitab esitiivad ja luugid ka ära värvida.
Kere peale määrin ise millegagi vajalikesse kohtadesse värvi.
Neljapäeval lähen toon Viljandist võluveljed ka ära.
Aga kuna ma olen Jaapani plekist vaid kiidusõnu kuulnud ehk natuke roostesed kohad kokkupuutel meie teedel oleva keemiaga pidavat hakkama kuuldavalt krõbisema ja välgu kiirusel digimuunduma siis otsustasin parem augud emaldada ja kerel olevad rooste laigud/täpid lasen lihtsalt kettaga puhtaks ning krundi peale.
Ilmselt järgmisel talvel( kui kõik vajalikud jupid ning vahendid on koos) võtan kere asjadest täiesti puhtaks ning siis saab pritsis täitsa puhtaks. Samas usun,et hetkel saab enamus keevitamist nõudvaid asju tehtud. Ehk selle peale ei pea siis enam närve kulutama. Keevitades mõned ära tõmmanud lohud peab välja spottima(kui praegu ei jõua)
Esi/tagatiibade ja esi ning tagaluugiga jääb siis ka vaid pahteldamise ja värvimise(omale meelepärasema värvitooniga) rõõm. Tagasilla kronsad ja asjad pean nagu nii ümber tegema. Ilmselt tuleb natuke modifikatsioone ka esisillas ning mootori ruumis.
Aga hetkel töö käib ning plaan on selle nädalaga keevitamised lõpetada(hetkel veel on optimism). Sõber aitab esitiivad ja luugid ka ära värvida.
Kere peale määrin ise millegagi vajalikesse kohtadesse värvi.
Neljapäeval lähen toon Viljandist võluveljed ka ära.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)