1976 Mitsubishi Lancer
Pruuni-valgekirju Crowni panus liikluspildi mitmekesistamisse jäi sel hooajal umbes 7000km pikkuseks.  Aga sellestki piisas, et korraks ka vahelduvsinise Lanceriga külg külje kõrvale sattuda.
   
Vasta
(26-06-2016, 00:09 AM)wagoneer Kirjutas: Natuke veel punnitada ja siis saan ma täitsa ilma kerimata omale vileuue auto (spido järgi). Ja kuna auto kasutusel igapäevase liikurina siis pole ilmselt just palju enam oodata. Ja nii uskumatu kui see ka ei tundu, saab 000000 saabudes sõidetud juba üle 9000km selle liikuriga.
Palavate ilmadega lööb välja ka väike jahutuse probleem. Nimelt see 1,2 liruse radikas koos el.vendiga ei taha hästi 2,0 lirust mootorit maha jahutada. Naljakas on ka see,et linnas tiksudes on enam vähem normaalne isegi. Kui aga näiteks narva maanteed pidi mingi 120+km/h lasta teistega sammu pidades,siis hakkab vaikselt kuumaks minema. Päris keema ei läinud aga ebameeldivalt kõrgel oli osuti. Ilmselt on see tingitud tagasilla ülekandest mis on arvestatud 1,2 L ja 4k käimakoti tarbeks. Mul aga 2,0 ja 5k lausa, aga vaene mootor kisab nii mis hirmus.

See võib olla ka viide liiga lahjale küttesegule, või leiab suurel kiirusel õhk teise tee osaliselt radikast mööda.
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Triumph TR7, Corvair Spyder Turbo 64 
Vasta
Kuna mingi aeg hakkas karpa keskmisest tihendist natuke jahutusvedelikku välja ajama ning olid ka mõned tõrked karpa töös, seisis lancer nukralt garaazis. Üks päev sai ennast kätte võetud ja karpa esimest korda minu omandis olemise ajal maha võetud Big Grin
Polnud ju nagu põhjust maha võtta enne kuna läks Soomest tuues kenasti käima Cool . Tagantjärele tarkusena peab tõdema,et ikka vist oleks soovitav mõnikümmend aastat seisnud pillil enne sõitma hakkamist karpasse ka piiluda.
Nimelt selgus maha võttes,et suurema lõõri siiber on totaalselt kinni. polnud nagu rooste ,aga mingi imelik ollus. Ja no ikka nii kinni,et pidi kohe jõuvõtteid ja abivahendeid kasutama lahtisaamiseks.
Täna sai siis uued tihendid lõigatud vanade asemele tihendipapist ning kenasti kõik ära puhastatud ja kokku tagasi pandud. Kui enne sai mingil pöördel mootoril jaks otsa ja läks nagu uimaseks,siis nüüd saab enne endal julgus otsa. 
Oleks ometi nii tark olnud ja kohe selle karpa korda teinud. Oleks need varsti kohe läbitud 10Tkm olnud ikka hoopis lahedamad. Ja no General lee-ga eelmise aasta finishi mõõduvõtt oleks ka hoopis teine olnud Cool Big Grin 
Edaspidi olen targem. Jälle natuke.
Aga samas võibolla hea ka, muidu oleks tagasilla puksid äkki liiga vara loksuma hakanud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
 Ja no General lee-ga eelmise aasta finishi mõõduvõtt oleks ka hoopis teine olnud [Pilt: cool.gif] [Pilt: biggrin.gif] 

Ei anna rahu?  Big Grin
Muidu kindralil on ka karpa vahepeal laiali käinud, aga söites seda effekti pole veel tekkinud et endal julgus otsa saaks, enne saab aeg otsa....
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
(14-01-2017, 09:54 AM)90Deville Kirjutas:  Ja no General lee-ga eelmise aasta finishi mõõduvõtt oleks ka hoopis teine olnud [Pilt: cool.gif] [Pilt: biggrin.gif] 

Ei anna rahu?  Big Grin
Muidu kindralil on ka karpa vahepeal laiali käinud, aga söites seda effekti pole veel tekkinud et endal julgus otsa saaks, enne saab aeg otsa....

Loomulikult ei anna rahu Big Grin
Ei aga tõsiselt see mõõduvõtt General lee-ga, siis firega gaasi maha laskmata üle pärnu mnt. hüpata ja IHC-ga starti jõuda ning lõpuks küünlavalgel ka finishisse jõuda on vast ühed elavamad mälestused talverallidelt meie ekipaasil Cool .
Vasta
Et siis talveralli sõidetud ja lõbu kui palju. Kahjuks hakkab truult varsti pea 13t kilumeetrit läbinud lancer väsimise märkke ilmutama. Peale talverallit märkasin,et siledal pinnal hoiab teine ennast kuidagi vildakalt juhipoolsele küljele. Tagalehed kenasti kinni, ehk tundub nagu oleks esivedrul äkki keeru maha visanud. Ja no talverallil kulus lisaks bensule ka natuke alla 3L jahutusvedelikku. Kuna väljapoole lekkeid ei ole siis lekib silindrisse kuskilt. Ja veepump ei tee ka just nooruslikku häält enam. Lisaks siis 5 käikku kasutades undab kast päris mehiselt. Ja ilmselt suuresti eelmise suve sihtotstarbelisest kasutamisest tingituna on ka tagasilla puksid suht otsas. Aga kuna lubasin,et sõidan taga niikaua kuniks midagi suuremat katki läheb siis ilmselt külavahel saab taga veel ikka mõnigi aeg tiirutada.
Palun juba ette vabandust lanceri tuleviku ees. Paljudele see ilmselt ei meeldi aga mis teha. Väike lancer sööb vahepeal palju steoide,et kerele laiust natuke lisada ja vähe rohkem musklis välja paista.
Aga see ehitus läheb siinse foorumi suunitlusest juba liiga välja ja pole vist siia eriti paslik.

Ja nagu ikka vahest juhtub pakuti sobilikku doonorit eriti mõistliku hinna eest. Ja nii saabuski kaugelt Lätimaalt ühel ööl tulevane jupidoonor.
Ehk lugupeetud foorumlased,ärge siis pikka viha pidage Big Grin   Toungue


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
Mainime veel,et sama kere küljest sai osa vajalikke juppe jube enne ära toodud....

Rolleyes
Vasta
Keldri ja tehnoloogiaosakond tulevikus zorrokolm?
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
Jõujaam jääb margitruuks
Vasta
Esisild/tagasild ning käigukast on zorrokolmelt. Mootor seitsmendalt evolutsioonilt. Mootor originaalis on selgelt vähejõuline antud üliraskele autole Cool . Nii,et hetke seisuga on soetatud teised nukad,regullitavad rihmarattad, teised pihustid koos latiga. Otsimise all on evolutsioon 9 turbo alguseks. Kui lotovõidu saan siis läheb ka mootori alumine ots vahetusse. Samas siis kardan,et see ei ole enam selliselt sõidetav nagu ma sooviks. Ehk läheb nagu ikka ülekäte. Nii,et sellest esialgu hoidun. Vist.
Kogu seda kamarajura hakkab juhtima aftermarket ECU.
Mootori ja ZF käimakoti vaheplaat on laokaubana saadaval Poolas paiknevast ettevõttest.
Vasta
Pole paha, ma mingi teadlane küll pole a kas evolutsiooni kogu pööretevahemik peale lõpu ei koosnenud mitte massiivsest türbuaugust?  Et äkki väiksem tyrbiin kergel autol teeks elu paremaks?
Sry kui täisvale mõttekäik
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
Tehasest on evolutsioon ikka päris koledalt kohitsetud,igasugu ohutus ja roheliste normide pärast.
Päris tühi alt pole aga veits hapu küll. Ainuüksi originaal aju näppimisega saab hoopis teise asja. Väidetavalt aftermarket nukad ja progetav aju peaks selle ikka oluliselt paremaks tegema. 
Aga eks neid fööne peab lõpuks ikka katsetama lihtsalt. Ütleme,et teoreetiliselt peaks sobima zorro käigukasti ja tagasilla ülekanne kenasti evolutsiooni kõveratega.
A noh paberil ja mõtetes on ikka kõik jube lilleline. Õnneks mingid Inglased kes evosid tuunivad on ka kuidagi läbi tuttava saanud haisu ninna ja tibake nõuandeid jagavad Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne